Úvod / Články

Kerimova Tlučnice

14. 12. 2009 Autor: candies 7405× 145
Vážení kolegáčci a kolegyňky,v prvé řadě bych se Vám všem chtěl omluvit,že mi to tak dlouho trvalo,ale každopádně i když někteří z mých dodavatelů se mnou vyloženě laškovali o termínu dodávky a v některých případech jsem byl ne ně velice ošklivý,tak za největší opoždění nových KTéček můžu já,je pravdou že jsem novou verzi dost podcenil a posléze jsem si hezky málem vylámal zuby,vzniklo spousty nečekaných problémů a moc řešení na dosah nebylo,ale myslím si že výsledný efekt stojí za to.
Když už jsem si hrál s novým modelem,tak jsem se ještě rozhodl že udělám další verzi a to KTéčko s kopáčem,tohle by mělo uspokojit ty z nás kteří chodí hledat do Karpat a možná tímto udělám i radost kolegům ze Slovenska,jojojo pánové podmínky tam máte děsný a kamenů moc.
Dále pak bych velice rád podotknul,že tyhle verze,sice budí již pocit z nesmrtelnosti výrobku svým provedením,ale rád bych Vás upozornil na to,že můj drahý švagr,dokázal ulomit i násadu z krompáče,takže i když to tet vyhlíží že při páčení to vydrží vše,tak bych rád upozornil že budete mýt velký problém,když tu násadu ulomíte,takže výdrž nástroje je přímo úměrná s jeho zacházením,nicméně to snese větší nápor,než staré verze.Dále pak bych ještě informoval že i materiál čepele jsem trošičku vylepšil,každopádně i tady se musí chvilku počkat až sedne ostří,pak by to mělo být OK.

Přeji Vám všem,spousty krásných nálezů,s pozdravem Petr Němčanský (Tars)

PS.: tento týden bude mýt DW (Oťas a UCe) již k dispozici nové KTéčka v dostatečných počtech,tak aby mohli Vaše požadavky bez větších problémů splnit.

 Autor: candies

Komentáře

soptík

14. 12. 2009, 11:43

Tuto úpravu jsem si udělal hned druhý den,přivařil jsem tam plocháče 3mm a provrtal a prošrouboval.Drží ..

jaaaaaaaa

14. 12. 2009, 11:50

já bych si to rád pořídil, líbí se mi. Vím že jsou použity top materiály, ale ta cena ... Tolik mně stál první detektor. Za pár stovek mám ruskou lopatku, která když potřebuju seká jak blázen. Ale nápad a provedení umělecké dílo

KOČIČÁK

14. 12. 2009, 11:55

supr už se na ni těšíme

Flipp

14. 12. 2009, 12:07

První polovina článku mi nápadně připomíná ten vtip o tom, jaký je rozdíl mezi tím, když na schůzku přijde pozdě Pražák a když to samý provede Brňák... Pražák v takovým případě řekne: Ráno jsem přišel k autu, a měl jsem měkou gumu, když jsem to opravil, tak jsem ještě musel natankovat, protože mi manželka vyjezdila všechen benzín. Jak jsem si zajel k pumpě, tak jsem pak musel jet přes tři objížďky, ve kterých mě navíc čtyřikrát stavěli policajti... Brňák řekne: Sorry, jsem tu  Nejsi z Prahy?

tars

14. 12. 2009, 12:25

Flipp dobrý Jsem z Brna,respektivě bydlím pod kopcem co je na něm Mohyla míru

taky znám jeden dobrej : hádej co dělaj Pražáci když venku prší ??? NECHAJ TO BEJT

romale

14. 12. 2009, 12:29

Není nad celosvařenec-10 let bez poruchy.......

zero

14. 12. 2009, 12:56

Ale jo pěkný, ale česká lopatka je česká lopatka. Tohle mi do terénu přijde dost neskladný. To už mohu rovnou vzít klasický malý krumpáč který nejenže vydrží vše, ale ještě stojí pár korun. Nicméně ať se daří tvému podnikání.

soptík

14. 12. 2009, 13:02

Hm..taky znám jeden..Co je Brno...to je ta zatáčka mezi Prahou a Vídní.

rock in rock

14. 12. 2009, 13:50

Tak já taky jeden přidám:
"Bůh nese ošatku plnou pánských přirození, zakopne o mrak a jeden z ošatky mu upadne. Jak se pro něj sklání, vysype tu ošatku celou. Bůh smutně kouká na tu rozsypanou hromadu pánských přirození a po chvilce si řekne: „No co, tak to bude Brno.“
A teď můžete hádat odkud jsem?

soptík

14. 12. 2009, 14:20

Z Brna? nic proti Bňákům nemám.

pepa1000

14. 12. 2009, 14:26

Provedení pěkne .ale ta cena .jsem z jesenicka a lopatkou to tady nejde používám lesackou sekyromotyku . Supr kov jen se musí trochu zmenšit .používám ji už 6 let a zlomil jsem jen 2x toporo za 70 kč .

Marouš1

14. 12. 2009, 14:59

frky dobrý, tak já taky jeden přidám:
Víte proč je cena tak vysoká????
Protože je admini musí umývat....." tento týden bude mýt DW KTčka v dostatečných počtech".

soptík

14. 12. 2009, 15:15

No jo chlapy...jedno i nebo y,chtěl bych bejt tak šikovnej jak tada Tars.Nemusel bych dělat hasiče a jestli to někdo koupí nebo ne je čistě jeho soutěž,já ji mám a napřed jsem nevěděl jak to používat,vždy jsem chodil s lopatkou ,ale už vím jak na to a je to dobrej nástroj.Já jsem spokojen.

jawako

14. 12. 2009, 16:41

Možno mi tento nástrojček prinesie Ježiško.Ale že som neposlúchal celý rok tak asi...........Nebude jarná zľava z ceny??????????

KOČIČÁK

14. 12. 2009, 16:56

taky se na ni už těším.měl sem v ruce starší typ a supr do lese na kořeny a parádně kope.vím kolik to dalo práce ,než se tyto kousky vyrobily a co mě psal pan petr ,tak to byla opravdu fuška a tímto bych mu chtěl poděkovat.docela mne mrzí ty komentáře ,žádná pochvala pár lidí si asi myslí že je vše zadarmo.ahoj

Marouš1

14. 12. 2009, 17:07

Kočičák: to je nemoc DW, porád se musí chválit a kdo nechválí, tak je špatnej.
Pokud je u KT napsáno, že jediný prodejce je DW a je tam cena 1.250,- tak se to někomu třeba nelíbí.
Já mám motyčku podobnýho tvaru už 10 let a stále slouží, tak ušetřím.

ČAJDA1

14. 12. 2009, 17:14

Určitě je super !!!
ale já jsem koupil v Jihlavě podobnou jenom za 280 Kč
a je taky moc dobrá !!!

zero

14. 12. 2009, 17:17

No mě to nedá- cena 1250,- při dnešních cenách všeho ostatního je za trochu lepší motyku opravdu hodně. Stejnou službu dělá krompáček(klasický ze stavebnin kalený)nebo ona zmíněná sekyromotyka na pařezy-cena od Fiskarsu cca 500,- To si musí každý zhodnotit za co utratí love. Tak a teď mě roztrhejte.

KOČIČÁK

14. 12. 2009, 17:19

Marous ok je to každýho věc.

soptík

14. 12. 2009, 17:32

Nalil sem si pivo a budu se koukat co se děje kolem jednoho kopátka,začíná ta jalová sezóna..kdy se tady dohadujem až spolu nemluvíme ještě na podzim příštího roku.Ale bejt teplo a hledatelno tak se to nestane nebo se po tom pivu pletu?

jerz

14. 12. 2009, 17:45

vypadá to dobře ale ta cena je trochu moc,docela by mě zajímala výrobní cena a né prodejní
Já to vyřešil jednoduše koupil jsem si obyčejný zednický kladívko sundal topurko šoupl jsem ho do výhně a překoval jsem ho na pěkný krumpáček ostří zakalil a vrátil na to puvodní topurko,už sním běhám pět let a bez problému,nemotá se a je lehký

knoflík

14. 12. 2009, 19:28

Super,gratuluji k úspěšnému dokončení.už se na ní těším.Ať se daří.

rock in rock

14. 12. 2009, 19:29

I já mám svou osobní zkušenost s tímto nástrojem. Můj závěr je jednoduchý cena není adekvátní a to mohu říci, že si mile rád za kvalitu připlatím. Vyzkoušel jsem hodně "kopátek", teď mám dvě oblíbený - na pole a louky rýč Fiskars a do lesa podobné kopátko jako je KT, srovnatelnou kvalitou ale s cenou 480 Kč zakoupené v jedné síti zahradnických potřeb.

Rajčák

14. 12. 2009, 19:36

Motyka moc pěkná a ta s tím bodcem se mi líbí nejvíc. Cena je myslím odpovídající. Zkuste si ji každý vyrobit. Ne předělat z něčeho jiného. Myslím, že ani Tars ani UC nejsou dobročinnými spolky, možná že někdo z vás by je dělal zadarmo, rád si ji od něj vezmu. Je to nabídka a slušná, nikdo nikoho nenutí ji koupit, tak nač ty kecy o ceně. Já používám skoro stejnou, kterou mi dělal kamarád. Až mi odejde, kklidně si koupím tuto. Všechno by mělo mít svoji cenu, krom motyky i detektory, jejchž ceny už dnes degradují tento koníček. Možná se to hodně z vás nebude líbit, ale musel jsem to napsat. Víc se o tom nehodlám bavit, kdo hledá 10 a více let ví o čem hovořím.

kaola

14. 12. 2009, 20:23

Rajčák. Dnešní ceny detektorů nedegradují tento koníček,ale spíše zpřístupňují i lidem,kteří před těmi deseti lety neměli na to aby si koupili trošku ucházející detík. Dneska si zajímavej klacek muže koupit každej trouba,ale toho to za pár našlapanejch kilometrech omrzí a vykašle se na to a zůstane u toho jenom ten koho to opravdu baví. Vim,že je zajímavější vědět,že to co dělám,delá jenom několik málo jedinců a pak bejt zajímavej,ale je to tak a bude nás čím dál víc. Dokud v tom ta romantika bude.

garos

14. 12. 2009, 20:27

co to je?drevenej metr s nasadou? co si s tim chlapy merite kdyz hledate?

kamzik

14. 12. 2009, 20:55

ou tá veľkosť , to rovno môžem nosiť do lesa R-U kropáč čo som našiel v lese ostávam verný svojej vojenskej skladacej lopatke. Možno to niekomu bude vyhovovať . Za snahu dávam

Stavinoha

14. 12. 2009, 21:02

už 13 let chodím s lopatkou a nevim nevim jak bych hrabal díry s motykou..... nebo že bych nosil oboje kde je pak to zlepšení.....

jawako

14. 12. 2009, 21:12

fakman ......súhlasím s tebou

KOČIČÁK

14. 12. 2009, 21:21

Stavinoha taky mám přesně takovou lopatku,na pole louky dobrá ale v lese kde jsou kořeny ,kamení a v zimě v mínusových teplotách je asi lepší ta sekeromotika už čekám je na cestě

tars

14. 12. 2009, 21:33

Takže asi bude nejlepší když nebudu reagovat,ale co vždyť jsou tyhle debaty tady celkem normální,pokaždé když vyběhnu s novým modelem KTéčka,tak první co je tak se začne rozebírat cena,Jo pánové vždy vysvětluji,vždy komentuji,někdy i sděluji pořizovací cenu jednotlivých dílců,stojů co byly zhotoveny,forem a námahu jakou jsem do toho vložil,každopádně dnes udělám vyjímku.

Drazí kolegové,pro ty co diskutují o ceně : v žádném případě si tohle nekupujte,je to děsný,navíc bych neměl klidný spaní že chodíte hledat s tímhle pro Vás je nejlepší si zakoupit polní lopatku,zednický kladívko,popřípadě úplně to nejlepší řešení je ten slavnej emerickej kopaček vyráběný v Číně,navíc v žádném případě Vám to nevnucuji,takže opravdu nechci abyste to vlastnili.

Kolegové,co jste se mě zastávali a dokážete ohodnotit kus dobré práce,tak Vám děkuji za slova uznaní,osobně si myslím že se to povedlo,sice jsem hodně dlouho zvažoval cenu,ale nakonec jsem se rozhodl že ji nechám tak jak je i když mě to stálo dva nové jaderníky na vosk a buchar s výhní,takže se mi hezky rozrostla sbírka mašinek co jsou potřeba na zhotovení KTéčka,každopádně ať Vám to slouží a pokud budou nějaký dotazy,tak Vám je rád zodpovím.

Pro ty méně chápavé mrcasníky : Kolegové já Vám to opravdu nevnucuji a ani nemám zájem abyste tuhle potvoru vlastnili.

KOČIČÁK

14. 12. 2009, 21:39

Stavinoha taky používám přesně tu lopatku.na louky ,pole dobrý ,ale v lese kde jsou kořeny,kamení a v mínusových teplotách bych viděl lepší sekeromotyku.už je na cestě a těším se na ní

maraxp

14. 12. 2009, 21:46

Edo-se trochu nudíš s tou ozdobou na noze co 
Jinak to samé kopátko mi před cca 5lety udělal kamarad Makar.Všechno bylo z kopaček.Sekerka motyčka rukojet je trubka.Dodnes slouží jedině se musí jednou ročně nabrousit ostří.Vyrobní cena tak do 30korun

Krupp

14. 12. 2009, 21:57

Pojedete li do CHorvatska na dovču,mrkněte na tržnici.Koupil jsem si ručně kovaný kopáč se sekyrkou.Používám ho už druhý rok a nemohu si ho vynachválit.STÁL 100 kuňálů--360,-Kč.

ku800

14. 12. 2009, 21:59

normální motykosekera - v lese se ich válí...

delixxl

14. 12. 2009, 22:12

kdo si ji nechce koupit ,ať si ji nekupuje.... kdo chce ,atˇ si ji koupí... osobně taky používám lopatku,ale tohle je taky poctivě uděláno... a nechápu ,proč by se s tím měl někdo dělat a prodávat to za cenu nákladů.. v pohodě tarsi a jen tak dál...

HELMETS

14. 12. 2009, 22:47

Muj nazor je ten že je to opravdu předraženné !
Zajímala by me taky výrobní cena !! Počítám neco kolem 800 kč za ks !
A v tehle dobe je každá stovka dobrá !
Nikdo nas tu sice nenutí si kupovat tento "krumpáč"
Ale diskuze je od toho aby sem všichni napsali co si myslí !!!

lajda

14. 12. 2009, 22:53

Stím bich do lesa ani na pole nešel sory

lajda

14. 12. 2009, 23:02

ANI do lesa ani na na pole je to k ničemu ,,,,,,,poctivá čs ,lopatka vikope vše ale to záleží jenom ... na vás ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

capajda

14. 12. 2009, 23:03

v armyshopu minikrumpac za 238 kc  k tomu poradna lopatka a bohate mi  to staci

Pesimista

14. 12. 2009, 23:08

TARS: Proč k tomu nenavaříš místo dřeva trubku? Chodíme s takovým podobným bazmekem několik let a nic se nemůže zlomit ani povolit.

lajda

14. 12. 2009, 23:10

S TÍM BICH NEŠEL ANI NA ZAHRÁDKU

lajda

14. 12. 2009, 23:20

STOJÍTO ZA PRD,,,,,S KUS KOPAT NA ZAHRADĚ MOTYKOU LOPATKA JE LOPATKA

marczus

15. 12. 2009, 00:25

nic ve zlym ale na dnesni pomery dat za motycku 1250, je ujety.at je v sebelepsi kvalite.navrhuji cenu 999,

Marouš1

15. 12. 2009, 07:17

Tars: dobře jsi nám vysvětlil, že jsi si pořídil výheň a buchar a poslal si nás téměř všechny do háje, ale tím co jsi napsal si moc kšeftů nezískáš.

Krupp

15. 12. 2009, 08:20

tars-Propagace výrobku je vždy důležitá.Může se zdát že DV není to správné místo ale neklesal bych na mysli.Nečetl jsem žádný komentář,který by spochybňoval kvalitu tvého výrobku.Cena je poměrně vysoká,kvalitu si nedovolím posoudit.Podnikám 11 let a vím, že některé náklady vložené do určitého projektu se vracejí velmi pomalu.Může se stát,že se výrobek nezaplatí vůbec!

kim

15. 12. 2009, 08:22

Tars>já jsem s tvojim osobním kopátkem (mezitypem)moc spokojen

rock in rock

15. 12. 2009, 09:52

Krupp: I já s tebou souhlasím, vím o čem mluvíš. Čím víc kusu vyrobíš, tím menší je logicky cena. Nejlepší příklad je už několik desetiletí H. Ford a jeho první pásová výroba aut. V tomto případě (KT) je trh celkem dobře nasycený (ne-li přesycený) a v poměru cena vs. kvalita se KT příliš nepotkává. Ten kdo chce, vybere si od absolutně nekvalitních kopátek za desítky korun až po profesionální kopátka do 1.000,- I tento trh je úplně stejný jako každý jiný. Stačí se podívat na internet (celosvětový) a zjistíte co vše se dá v tomto oboru koupit (sehnat). Logicky si uděláte i obrázek o cenách. Bohužel při srovnání zjistíte, že KT je absolutně nejdražší a to celkem podstatně (o 25-35%). Na tento obor se specializuje i finská značka Fiskars. Mám od nich teleskopický rýč (složitelný od 105 až po 125 cm.), myslím že za nějakých 1.250,- Jejich taktika prodeje „doživotní záruka“ mě přesvědčila. Kopu s ním i smeťáky, přesekávám kořeny, páčím kameny… a drží. Když ho zlomím, o čemž už dnes pochybuji, tak ho jednoduše vyměním za nový. Pokud tedy nepřijde KT (potažmo firma která KT vyrábí) s nějakým bonusem (benefitem) nebude za tuto cenu konkurenčně schopná.
Ještě jedna připomínka. Někdo tady přirovnával výrobu v Číně. Měl na mysli auditovanou výrobu značky a nebo samostatný Čínský výrobek? Já jsem odpůrce Čínských výrobků, nicméně na přelomu 50 a 60 let jezdili Japonci po motocyklových a automobilových závodech a po výstavách po celém světě a fotili si detailně motory, karburátory, zapalování, odpružení, atd. a pak je natvrdo kopírovaly. Jejich pílí pak vyráběli a vylepšovali. Kdo z nás dnes třeba vlastní doma japonskou TV, auto, motorku apod.? Je tedy Japonská značka špatná? To samé dnes dělá Čína a dělá to už více než 8 let. S komunistickým vedením „se to dělá mnohem lépe“. Čína je kapitalistický komunismus a to je smrtící kombinace. Já bych se těch Čínských výrobku zase tolik nebál (leč je osobně jen z principu bojkotuji úplně stejně jako bojkotovali japonské výrobky jezdci, technici i vývojáři na přelomu 50 tých a 60 let.) nicméně se jim absolutně nevyhneme. U nás byl komunismus a tak se zase tolik výrobku k nám nedostalo ale každý v 80-tých letech byl za hvězdu když koukal na TV značky Sony, video si pouštěl z přehrávače značky JVC, v garáži místo moskviče mu stála Honda a do práce jezdil na skútru SUZUKI místo Babety. Dnes je výroba celosvětových renomovaných značek v Číně celkem běžnou záležitostí. Naštěstí se jedná o auditované výrobky samotnou značkou, což zaručuje alespoň srovnatelný kvalitní standart jako výroba v domácí továrně. Rozdíl je v tom, že na místo 60 Kč na hodinu výrobce zaplatí 1,80 Kč za hodinu práce a tím dojde ke snížení nákladu výrobce a ve finále i ke snížení ceny produktu. Zachová si tedy konkurenci schopnost na daném trhu na kterém se pohybuje.
Specialista na trh rock in rock – mediální poradce

kc2ocw

15. 12. 2009, 10:41

rock in rock musim s tebou souhlasit take pouzivam teleskopicky ryc od Fiskars a i presto ze mi nekdy zavazi zatim jsem nenasel nic lepsiho a ja ten svuj koupil na vyprodeji za 850 kc coz je podle mne super cena.

kc2ocw

15. 12. 2009, 10:46

jinak nic proti KT urcite se nekdo najde komu vyhovuje a vypada ze je velmi kvalitne provedena a cena . hold za kvalitu se plati .

zero

15. 12. 2009, 10:52

Tarsi dobře jsi to napsal, ale mne jako kupujícího nezajímá kolik jsi investoval do mašin. Také nemám nejmenší chuť ti ty mašiny splácet tím, že koupím dle mého mínění předražený výrobek. To, že to tu prezentuješ jako jediné správné ,,hledačské''nářadí je sice fajn, ale já si stejnou ne-li lepší kvalitu koupím za podstatně nižší cenu viz. už zmíněná firma F.
P.S. hoďte si do vyhledávače sekeromotyka a bude koukat kdo všechno a v jaké kvalitě toto vyrábí a za jaké ceny.

Rasti_BA

15. 12. 2009, 11:35

cena, cena, cena ... ano, je vysoká aj pre mna a tak si ju nekupim. Každopadne to TARS nerobi aby sa napakoval. Podla mna to začalo tak, že TARS si chcel spravit nejaky nastroj, ktory mu bude vyhovovat. Dlho skusal, špekuloval a zhotovil prvu verziu KT. Bol spokojny, chcel sa podelit s kamaratmi-kolegami. A išiel na to klasicky. Spočítal si náklady, dal tam plus 10% a hotovo. Chceš-nechceš. Už ked som čítal článok o novej KT, vedel som jak sa to zvrhne. Opakujem, pre mna DRAHE jak sviňa (za motičku NEDAM 40€), ale vyhral sa s tým krásne

zero

15. 12. 2009, 11:57

Já mu to neberu, udělané je to opravdu pěkně. ale vzhledem k tomu, že já se na své peníze také dost nadřu tak je opravdu nevyhodím z okna jen z pocitu kamarádství.

tyvoly

15. 12. 2009, 14:41

je krásná.

tyvoly

15. 12. 2009, 15:02

pánové jinak KT, vlastním již několik let a nedám na ní dopustit a lopatku zásadně nepoužívám. Jsem sní moc spokojen., Je to dobrý a kvalitní výrobek

tars

15. 12. 2009, 15:58

pánové jak to tak čtu,tak je mě z Vás smutně,nadhazujete že motyka není kvalitní,hm a co podle Vás je kvalitní ??? Já jsem se zatím nesetkal z více kvalitnějším výrobkem na kopání,bud je to měkký anebo se to láme,KTéčko nemá problém v žádných podmínkách,je děláno na extrémy,kamení nevadí,kořeny v kamení nevadí,udusaná hlína nevadí,takhle jsem to navrhl,přidal dostupnou technologii a prostě vypadl kopáč který nemá konkurenci.
Opravdu nechápu jak můžete kritizovat něco co prošlo takovým vývojem jako tohle,navíc je smutný že žádný z oponentů s tím ani pořádně nekopal.V republice je cca 400 vlastníků a žádný z nich neměl vážné připomínky,navíc tohle vesměs kupují kolegové,které můžu nazvat opravdovýma hledačama,tzv.stará garda,která sem už nechodí z důvodů neustálých diskuzí o hov...ně.Což tohle je zrovna taková diskuze.
Navíc se do této diskuze i zapojili majitelé KTéček a jak sem tam můžete číst tak spokojenost dobrá.
Pravda je to drahý,ale výrobní náklady jsou drahé,bohužel to dělám pro svoji radost a navíc to hodně dotuji,jenom z toho důvodu že to je dobrý výrobek a jsem na něj patřičně hrdý.Aby se mi to vrátilo,co jsem do toho nacpal,tak konečná cena pro Vás by musela překročit 2500,-Kč a věřím že i za tuhle cenu by se našlo spousty hledačů co by to koupilo.

Jak jsem říkal,drahý to je,ale co kvalitního dneska není drahého,myslíte si že mě taky nesejří,když si chci koupit novej kvalitní detík,tak za něj vysázím minimálně 30 000,-.Taky se mi to nelíbí,ale prostě vím že jsem koupil dobrou mašinu.
Můžete zpochybňovat jak se pakuji,nebo jak je to drahý,na rozdíl od spousty těch co mi tu motyku poplivali,tak patřím k zapáleným hledačům,co do svého koníčka pumpují hodně peněz a mám zájem na tom aby i ostatní hledači co mám rád,měli slušný výsledky,a to nejen při kopání,ale i mají dostupnost k výsledkům z mé techniky na přesné měření dosahu detektorů,které jsem vytvořil a dosti za dotoval,jak jsem již psal tak bych si za to mohl koupit nového Deuse,ale raději zjistím jak která mašina je dobrá a výsledky dám k dispozici i kolegům.Pánové do hledání jsem vložil mnoho a nejen to vytvořil jsem něco co tu prostě nebylo a co svojí kvalitou převálcuje ostatní kopátka a navíc za cenu kterou si může 2/3 hledačů dovolit utratit,pravda ta 1/3 co zbejvá je posléze nasratá a tudíž ji nezbývá nic jiného,než dobrou věc hanit.

Takže ještě jednou : Já Vám to moje kopátko nevnucuji a ani nemám zájem aby ji vlastnil kdejakej jouda co tady po tom plive,mám zájem aby její majitel byl spokojen že si může pořídit takové kopátko,které mu bude sloužit do smrti.Takhle to vidím já.

hypo1

15. 12. 2009, 16:05

Skvělej nápad ta Kerimova tlučnice za 1250 Kč. Ještě by to chtělo něco jako Šobulovy hrabičky třeba za 2450,- na urovnávání terénu po prasohledačích nebo Nitramovu lopatku za 4700,- pro hrabání v písčitém terénu. Věřim tomu, že by to šlo na dračku. Lidi maj prachy a kupujou to dobrovolně a rádi. Nikdo si přece nekoupí "no name" sekeromotyku za 245 Kč, to je blbost! Jdu konstrouvat tu Nitramovu lopatku...

tars

15. 12. 2009, 16:09

Apropo,ty co mi to tak kritizují,četli jste alespoň můj článek v Detektor revue o vzniku KTéčka ??? Většina z Vás ani neví že něco takového vůbec vyšlo.
Tohle je pánové vyloženě smutný fakt.

Měli jste možnost se mnou diskutovat o technických věcech kolem KT,místo toho napadáde,zpochybňujete a posléze urážíte dobrej výrobek,byla obrovská chyba Vás nechat se k tomu vyjádřit,na jiném webu co jsem s tím přišel,byla diskuze plodná a vládlo i nadšení.Zcela upřímě je mi z Vás velice smutno,ale bohužel je to o lidech,kvalita nenahradí kvantitu

hypo1

15. 12. 2009, 16:10

tars: V ČR už má KTéčko 400 lidí? To je 400 x 1250 Kč=500 000 Kč obrat? Hoši, kašlu na robotu a jdu vyrábět Kedarův batůžek na nálezy za 6500 Kč z pravý klokaní kůže! Bez tohodle se neobejdete!

Marouš1

15. 12. 2009, 16:10

Na to co si napsal se toho moc odpovědět nedá. Ale máš pravdu.... pokud je kopátko kvalitní, tak vydrží do konce hledačskýho života.

Marouš1

15. 12. 2009, 16:13

hypo1: i tak se to dá říct, počítat umíš.....

Chuj

15. 12. 2009, 16:27

Kope se s tím dobře jednou rukou?

kc2ocw

15. 12. 2009, 17:03

Tars jak jsem psal pouzivam teleskopicky ryc od fiskars protoze mi vyhovuje (jih moravy zadne kopce a kameni vetsinou pole a sem tam les) ale to neznamena ze odsuzuju nebo nadavam na tvuj vyrobek ktery jsem v zivote nemel v ruce proto ho nemuzu kritizovat . Jinak mas muj obdiv za to ze jsi mel nervy zacit s necim novym a ti co pomlouvaji vyrobek ktery nemely v ruce tak na ty nedej. Cenu urcuje kvalita a poptavka a pokud jsi prodal 400 kousku tak to jeste neznamena ze jsi na tom vydelal pul milionu korun cisty zisk ze mam pravdu? je pravda ze v usa jsem vydel levnejsi cca o polovinu ale to je ve statech skoro vsechno tak se nenech znechutit a hodne stesti pri podnikani

jiri127

15. 12. 2009, 17:46

Nestačím se divit, co všechno jsem se tady dočetl Kdo Petra zná (zdravím Tě kamaráde), tak ví, že to dělá z veliké části pro radost. Kdo měl KTčko v ruce, tak ví že se jedná o kvalitní a dobře propracovaný nástroj. Sám s ním kopu skoro dva roky a už bych neměnil (jsem lesař a chodím i v zimě). Vadí mi, že tu nejvíc plivou lidi, kteří ji viděli jen na fotce. Některé komentáře např od Lajdy: " S tím BICH nešel ani na zahrádku", "Stojí to za prd..." a podobně jsou až k neuvěření. Nehledě na to Lajdo, že Tvůj písemný projev hodně napovídá o Tvé inteligenci.... Trochu se pánové mírněte, v tomto výrobku je opravdu veliký kus práce a některé Vaše komentáře opravdu zamrzí....

UCAdmin

15. 12. 2009, 19:10

Tak tedy panove samozrejme, ze takovato diskuse se dala vice nez ocekavat. Z mnoha prispevku jen srsi zavist, nevedomost a nekde i typicka ceska hloupost, smutne... Kazdemu vyhovuje zcela neco jineho a je jedno jestli je to detektor, kopatko, auto atd. Vzdy to tak bude a kazdy si projde urcitym vyvojem nez se dopracuje k optimalni veci nebo nejake kombinaci. Kdyz jsem zacinal hleda na kopani jsem pouzival klasickou polni lopatku. Po te co jsem behem kratke doby rozlamal 3 kusy rekl jsem si ze tohle neni optimalni nastroj a zacal zkouset ruzne nastroje. Ve finale se me nejvice osvedcil teleskopicky ryc od Fiskarse, ktery stoji take nejakych 1250 kc nebo i vice a nikde jsem si nevsiml, ze by nekdo psal jak se majitel firmy nehorazne pakuje nebo snad majitele ruznych obchodnich domu atd. (hypo1 - to kdyby jsi spocital tak by jsi asi puknul :D) samozrejme clovek plati za kvalitu a i ja jsem si v te dobe priplatil. Mozna jsem patril mezi prvni hledace co tento rych zacali pouzivat a plno mych kolegu hledacu se me smalo jak s necim tak obrovskym mohu chodit hledat, po nejake dobe si je poridili take... Za tu dobu co je pouzivam se me podarilo jiz dva zlomit takze nemozne to rozhodne neni, ale dostal jsem za ne nove - zaruka 5 let. Take se me ovsem stalo, ze mych cca 100kg bylo nedostacujich a v totalne proschle pude neho hodne umrzle zemi jsem s rycem od Fiskarse neuspel a byl jsem moc rad, ze jsem mel na zadech v batohu Tarsovu tlucnici, ktera dokazala promrzlou krustu bez problemu proseknout a pod ni uz jsem mohl opet bez problemu pouzit ryc. Setkavam se s obrovskym mnozstvim hledacu a nekdo pouziva ruzne krumpacky a nechapou jak nekdo muze hledat s lopatkou, nekdo naopak pouziva lopatky atd. To, ze nekdo muze na kopani pouzivat obyc zednicke kladivko naprosto nechapu a umrel bych asi kdybych ho pouzival a nechtel bych videt ty spousty nakopnutyh nalezu, ale paklize to dotycnemu vyhovuje tak PRO BOHA PROC NE????? Stejne je to s Tarsovou tlucnici a tato posledni varianta doznala notnych vylepseni a tesim se az ji budu moci vyzkouset. Urcite bude mit moznost na ruznych setkanich nebo az nekde potkate v terenu hledace co ji bude mit take moznost vzit si ji do ruky a vyzkouset - pak ji zkuste ohodnotit jinak to je jen snuzka kecu o nicem. Pro priste zkuste chvilku premyslet nez neco napisete. Kdyby se KT mohla vyrabet v seriove vyrobe tak jako to dela Fiskars tak by cena jiste mohla byt mnohem priznivejsi, ale urcite by se naslo plno chytraku, kterym by se stale nelibila a porad by neco hledali, jelikoz by se na nic jineho nezmohli... Preji krasne vecer vsem a at vam to kope at uz pouzivate cokoliv a hlavne zahrabavejte po sobe diry

KOČIČÁK

15. 12. 2009, 19:10

lajda jak víš že stojí za prd ,když si ji nezkoušel? na motyku už se těším ve čtvrtek dorazí. čs lopatka nejlepší?používám jí taky tak vím.. že sní kopat na velmi kamenité cestě nebo přesekávat velké kořeny!je problém

KOČIČÁK

15. 12. 2009, 19:16

jiri127 ahoj kámo přesně tak!ten lajda nebo lajdák nebo jak se jmenuje to bude asi ještě puberták ,tak ho tak ber.motyka mě dorazí už ve čtvrtek a hlavně díky tobě kámo. asi víš proč na srazu jak si mi ji ukazoval, tak mě hned zaujala.

KOČIČÁK

15. 12. 2009, 19:22

uc moc pěkně si to napsal souhlasím s tebou .někteří prostě nikomu nic nepřejí,závidí a všechno by chtěli asi zadarmo.

lajda

15. 12. 2009, 19:24

to,,,,,,,,, kočičák..něco na  ten to spusob motyky mám už několik let ale jestli jsem to použil 3krát tak je to moc takže vím očem mluvím

KOČIČÁK

15. 12. 2009, 19:27

lajda kerimovu tlučnici neměls ,takže víš to hnědý

UCAdmin

15. 12. 2009, 19:35

Panove zastave laskave veskere urazeni a napadani se...

Marouš1

15. 12. 2009, 19:49

Tak je to zase na stejným. DW je nejlepší, nejvíc zkušeností s hledáním mají jen a jen admini, nejlepší detektor světa je Deus a KT je jediné to dobré a kdo se ozve s jiným názorem, tak ví hnědý.
Jak já mám DW rád.

rock in rock

15. 12. 2009, 19:51

Tars: Pokud se nepletu, tak nikdo nenapsal, že je to nekvalitní. Mluví se zde z 99% o ceně která není adekvátní. Ten kdo se pohybuje v obchodě, ví o čem je řeč. Kdo je to prosím tě podle tebe „opravdový hledač“? Já měl tedy to štěstí, že jsem začal hledat s kamarády kteří se tomuto věnují od roku 1989. V té době bylo lidí zabývající se tímto koníčkem cca 15 a jeden znal druhého. Se dvojmo z nich chodím hledat a zbylé tři (ti se ještě věnují hledání) znám. Ani jeden z nich nemá KT. Toto jsou tedy opravdový hledači, jak je nazýváš a nebo je pro tebe potencionální zákazník každý kdo se tomuto koníčku věnuje poctivě (a třeba pouze 3 měsíce)? Mě tedy potom totiž uniká podstata komu chceš KT nabízet, respektive kdo je pro tebe zákazník o kterého ty stojíš? Nikdy bych se této diskuze nezúčastnil, pokud bych neměl osobní zkušenost, mám ji. Taky už nemám chuť se tady o tom bavit ale tvůj přístup k potencionálním zákazníků je více než odstrašující. Ve svých posledních dvou příspěvcích si nám všem řekl: „Jste všichni potomci protože netušíte, kolik mi to dalo práce. KT je určeno pouze pro vyvolené které si stejně určím sám.“ Takhle se zákazníky nejedná, bolševík padl už před 20-ti lety. 99% podnikatelů a ty jim jsi (podle tvých reakcí ale spíš omylem) by řeklo třeba: „Přátelé, já vám děkuji za připomínky, chápu že jsou opodstatněné. Cena je opravdu vyšší než u konkurenčních produktů. Nicméně jako důkaz, že svým produktům věříme, rozhodli jsme se, že prodloužíme záruku na XY let (a nebo doživotní)…“ Nemyslíš že by to takhle bylo lepší, než napsat „všichni jste potomci…“ Já chápu, že KT je něco jako tvoje dítě. Je ale rozdíl mezi dražší a předražený. Opravdu jsou schopní lidi dnes si za kvalitu připlatit ale už dávno skončila doba že jsou lidi schopni za kvalitu přeplácet. Závěrem, pokud tedy nenajdeš cestu co tvým zákazníkům (pokud si tedy urovnáš kdo je ten tvůj zákazník) nabídnout víc za tyto peníze, dále budou nakupovat kvalitou srovnatelné zboží za mnohem nižší peníze. Ty jsi z této diskuze dostal výsledek co si lidi myslí, jak s tím naložíš je už jen a jen na tobě. Hodně štěstí

UCAdmin

15. 12. 2009, 20:06

Marous - nikdo nic takoveho netvrdi, ale o tom se s teou nema cenu prit.

tars

15. 12. 2009, 20:11

rock in rock : jediný co mě u Tebe vrtá hlavou je jak můžeš vědět že cena není adekvátní ? Spatřils jak se to vyrábí ? Znáš technologii jakou se to vyrábí ? Spatřils stroje na kterých se to vyrábí ? Jsi snad bůh že víš a znáš všechno ???

KOČIČÁK

15. 12. 2009, 20:22

tars bylo by dobré kdyby jsi napsal jako mě na meil jak se to vyrábí a co to dalo za fušku at jsou trochu v obraze a bude klid.marous-- asi máš dw rád to máš pravdu,jinak by jsi sem nechodil

Punisher

15. 12. 2009, 20:27

Souhlasím s Kočičákem, také by mě zajímal postup výroby tohoto kopátka.

zero

15. 12. 2009, 20:30

Tarsi já také nejsem bůh, ale povím ti to z pohledu zákazníka- je mi jedno jak to děláš, je mi jedno kolik do toho vkládáš lásky, je mi jedno jak dlouhý byl vývoj(již vyvinutého protože sekeromotyka či krumpáč se vyrábí už od středověku)jediné co mě zajímá je cena a jak tato cena obstojí v porovnání s cenami jiných prodejců. Máš prosím někde k dispozici srovnávací testy kde by jsi porovnal kvalitu své KT s kaleným krompáčem, sekeromotykou od F atd.? Nemáš. Tak mi netvrď, že něco vydrží do konce života! Nebru ti, že je to pěkný výrobek, ale co mě štve, že tu hraješ na citlivou notečku- kdo si nekoupí tento výrobek ten není správný hledač a je to tak drahé protože to dělám s láskou k vám. Připomínáš mi některé firmy kde platíš předražený výrobek jenom proto, že je to značka.
Z pohledu zákazníka je tvůj problém, že si nedovedeš snížit náklady na výrobu a pokud je výroba tvého nástroje tak drahá a prodělečná pak nechápu proč to děláš? Já vím- z lásky.

To jsem svině závistivá co?

HonzaH

15. 12. 2009, 20:34

TARS-nic si z toho nedělej,díky tvýmu Ktčku jsem si z kamenitej cesty vykopal krásnej zlaták kterej jsi viděl ,byl dost hluboko a chtěl bych vidět jak bych to kopal lopatkou nebo jiným vehementem.Máš moji ůctu kolego s pozdravem Honza

Punisher

15. 12. 2009, 20:37

Také se mi zdá cena trošku vyšší, ale za kvalitu rád připlatím, (líbí si mi, že je to vyrobeno v česku rukou řemeslníka) možná by nebylo od věci dát na to tu doživotní záruku (jako u Fiskas,poškozený výrobek vyměnit za nový, vzhledem k psané kvalitě, moc případů asi by nebylo, ale pro jistotu) , jak se znám, u mě to nic moc dlouho nevydrží, jinak, jak se s tím kope zejména teď, ve zmrzlém lese a na poli (ptám se majitelí kopátka), a dál se ptám, zdali už je na skladě DW tato nová verze Kerimovy tlučnice. Díky za odpovědi.

KOČIČÁK

15. 12. 2009, 20:38

zero je cena a cena.píšeš že ti je vše jedno ale pak proč to sem píšeš?.honzah čus co nové?pozdr. mladou a přeji vám pěkné vánoce

tars

15. 12. 2009, 21:07

zero : máš pravdu že zákozníkovi to je jedno jak se to dělá a co to stálo,stejně tak je mi jedno jestli to koupí či ne,opravdu je mi to jedno,ten kdo má zájem tak si to koupí a koupí si to za cenu kterou určím já a né kterou si určí zákazník.Já pouze prohlašuji jestli chceš kup si to,kvalita je vysoká,vydrží to hodně a svého času jsem i prohlašoval že záruka na kovovou část je do smrti, což jsem laškoval,ale jsem přesvědčen že to opravdu vydrží do smrti a pokud se objeví nějaký problém tak bez diskuze vyměním,takhle se to děje,ale za cenu která odpovídá výrobním nákladům a tu stanovuji já.Pokud se jedná o Fiskars,tak tahle firma je nadnárodní společnost,kvalitu však nedělá jméno nýbrž dotyčný výrobek,otázka však zní jestli Fiskars se může kvalitou svého výrobku srovnávat se mnou,nebo já se musím srovnávat s Fiskarsem ? Navíc když jsem tohle před léty začal vyrábět,tak Fiskars nic podobného neměl,navíc jsem se koukal do nabídky Fiskars a nic podobného tam není,dokážeš navést na podobný kopáč co má v nábídce Fiskars ???
Jinak ano tohle dělám hlavně kvůli tomu že se mi to líbí a proto to dotuji,navíc neočekávám že se mi někdy vrátí co jsem do toho vložil.Tohle je výrobek na který jsem hrdý,z těchto důvodů to dělám.

zero

15. 12. 2009, 21:08

KOČIČÁK-je mi jedno jaké má výrobce problémy s výrobou. To je mi opravdu šumafuk to je jeho věc. On se mě také neptá jak dlouho musím být v práci abych si eventuelně mohl koupit jeho věc. Jinak cena je stále cena. Můžeme být kamarádi, ale nebudu kamarádovi platit zbytečně vysokou cenu jenom z kamarádství-stejně tak nechci ani po něm aby mi z kamarádství dal cenu kterou není ochoten dát.

rock in rock

15. 12. 2009, 21:13

„Jsi snad bůh?“ Tato věta zazněla v prvním díle filmu „Krotitelé duchů“ – poznal jsem to. Odpověď tom filmu zněla: „Ne“ a na to odpověděl „Tak zemři“
Taky mi tvá otázka jsem-li bůh připomněla toto:
,,Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby, požehnán buď ten, kdo ve jménu lásky a dobré vůle, vyvede slabé z údolí temnoty, neb ten jest skutečným pastýřem a spasitelem zbloudilých dětí a já srazím k zemi mocným trestem a divokým hněvem všechny, kdo se pokusí otrávit a zničit mé bratry a když uvalím svou mstu na tebe, seznáš že jméno mé je Bůh."
Kdo pozná z jakého je to filmu, má u mě pivko  No nic k tvé otázce. Dokážu si představit výrobní postup. Pokud to dobře počítám, tak bratr podniká 16-tým rokem v kovovýrobě. Nicméně to samozřejmě nic nemění na tom, že velký podíl ceny produktu tvoří počet vyrobených a prodaných kusu. Pokud se tedy nestane z kusové výroby výroba sériová, výrobky jsou poměrně drahé. Ve chvíli kdy je na trhu kvalitně stejný a nebo podobný produkt s nižší cenou, logicky zákazník (který hledá kvalitu) sáhne po ceně nižší. Zde se mluví především o firmě Fiskars ale firem zabývající se výrobou něčeho podobného jsou desítky. Největší výběr se mi zdá v Anglii, kde seženeš profesionální nářadí určené především lesníků s váhou okolo 1 kg a násadou z titanové skořepiny potažené nějakými uhlíkovými vláky (pro mě vesmírný materiál z NASA) asi aby to nestudilo, s desetiletou zárukou a cenou v přepočtu okolo 1.000,-
U jednoho hledače z Anglie jsem viděl velmi podobnou, akorát uvnitř násady se skrývala ještě 15 cm pilka (trefně tomu říkal Rambopilka). Cena byla zase okolo 1.000,- Žádný zákazník dnes už není blbej, každý chce za svoje peníze to nejlepší. Trefně to zde někdo napsal že: „vzhledem k tomu, že on se na své peníze také dost nadřu tak je opravdu nevyhodí z okna jen z pocitu kamarádství.“ Něco jiného by bylo pokud by byla trhu KT jediná, to není a zákazník má (naštěstí) z čeho vybírat. Zákazníka opravdu nezajímá jaký výrobní postupy musí následovat aby se dosáhlo nějaké kvality kterou ty jako výrobce zaručuješ. Zákazníka zajímá co za svoje peníze dostane a jaké kvalitě. Postav se do OBI (třeba) vezmi si dvě vrtačky stejného výkonu jedna z nich bude (třeba) BOSH s prodlouženou zárukou a na druhé bude o 500 Kč (třeba) více a výrobce uveden nějaký Karel Loukota s.r.o. (třeba) se zárukou kterou nařizuje zákon. Hádej která se ti bude lépe prodávat a kterou budou zákazníci více chtít? Myslíš si, že výrobce Loukota by nebyl na své vrtačky hrdý? Ale byl! Myslíš, že by se těch zákazníků ptal „Ale víte jaký postup já musím dodržet a co mě to stojí peněz a jak jsou drahý mašiny a co musím všude koupit…“ Takhle můžeš zkusit brečet třeba na Finančním úřadě aby ti někdo schválil nějakou dotaci na podporu určenou drobným živnostníkům (a myslím že to existuje) ale nemůžeš se ptát svých zákazníků, ty to nezajímá. Takže, bůh opravdu nejsem, nějakou zkušenost s podnikáním mám a na trhu se pohybuji a tobě mohu jen doporučit změnit přístup ke svému podnikání, potažmo k zákazníkům.
Za příští konsultaci už po tobě budu chtít peníze – nejsem charita a víš kolik mě to stojí, kolik mě stojí nová klávesnice, PC myš, už budu mít vykoukaný i monitor. A pro po: Ty jsi bůh?

zero

15. 12. 2009, 21:25

rock in rock -Pulp Fiction, Jules

KOČIČÁK

15. 12. 2009, 21:27

rock in rock zvláštní člověk nebo že by pavouk?

tars

15. 12. 2009, 21:28

rock in rock : nic nového neříkáš,já uvádím realitu,ty bloudíš v neustálém kruhu stále dokola,s Tvím posledním příspěvkem naprosto souhlasím,ten mi nevytknul vůbec nic,vznikl problém,já ho objasnil,vznikl další o5 jsem ho objasnil,jak říkám ano s posledním příspěvkem souhlasím,ale další diskuze mezi náma už zavání pouze tím kdo napíše rozsáhlejší elaborát.Zcela upřímně bych naši vzájemnou diskuzy ukončil .

tars

15. 12. 2009, 21:44

HonzaH , KOČIČÁK ,jiri127 ,tyvoly , kim a další :
pánové,rád jsem Vás tady četl,jo jo jo máte je doma nebo jste je už používali,znáte a skušenosti máte,takže za komentáře a podporu děkuji,snad někdy někde spolem splknem

tars

15. 12. 2009, 21:51

Jinak pro zvědavce,jak se co vyrábí je nejlepší si přečíst zmiňovaný článek v Detektor revue,mám ho i na svém webu,stačí zadát klíčové slovo Kerimova tlučnice,jinak je však lepší,pro ty z mého okolí přijít za mnou a podívat se,je lepší vidět než slyšet

Ještě tu padla otázka jestli již DW má skladem motyky,odpovím za ně,obchodní balík dorazí do DW během zítřku,v prvé řadě musí uspokojit objednávky co už přijmuli (což se omlouvám za spoždění,viz můj příspěvek)

Zoraki

15. 12. 2009, 21:56

Já, z kamenitých hor bych jí ocenil. Lopatka je pro mě nepoužitelná. Cenu bych neřešil, nikdo mě nenutí si jí koupit.
Tarsi dobrá práce.

rock in rock

15. 12. 2009, 21:58

Vidím to úplně stejně. Chytrému napověz, hloupého kopni - proto možná ten "kruh". Ještě drobná oprava "Tvým". Osobně se shoduji s většinou - hezká nabídka, děkuji za ní, nevyužiji. Důvody jsou stejné jako u 95% zde uvedených kolegů.

tars

15. 12. 2009, 22:01

http://s5.gladiatus.cz/game/index.php?mod=player&p=18831

mám u tebe pivo ???

rock in rock

15. 12. 2009, 22:05

Ten "Popel popelu, prach prachu....", to tam už nepatří. Pokud uhádneš film, tak jo. Stejně jako Zero

rock in rock

15. 12. 2009, 22:09

Tady je důkaz
http://www.youtube.com/watch?v=40WJoo6NdJY

tars

15. 12. 2009, 22:09

rock in rock : film neuhádnu,bych musel nastudovat a to se mi už dneskom nechce

KOČIČÁK

15. 12. 2009, 22:10

konečně je klid a pohoda

KOČIČÁK

15. 12. 2009, 22:10

zero

15. 12. 2009, 22:13

KOČIČÁK

15. 12. 2009, 22:13

dobrou všem itěm 95procentním

Marouš1

16. 12. 2009, 07:14

tars: díky za doporučení prohlédnout si odkazy na netu, už to vidím jinak.

tars

16. 12. 2009, 11:15

Marous: nemáš zač,ono mi vždy zamrzí že první reakce jsou že je to drahý,problém je že za rok se toho prodá cca 100ks a to nepočítám ty co rozdám zdarma,což je úplný nic.
Až jednou budu mět všechny stroje co k tomu potřebuji,tak udělám kompletní článek s dokumentací jak se to přesně vyrábí a co je na to potřeba,ještě jsem nedokázal vyřešit problém výroby násad,na ně chci vytvořit počítačem řízenou čelní frézu s pojezdem.Potom bude probíhat diskuze na téma,jestli jsem svéprávný či nepotřebuji si zajít odpočnout do raplhauzu
Není to tak zlé,v dnešní době mám na trhu cca 350 výrobků a tudiž si můžu dovolit vyrábět jeden kterej je propadákovej a nikdy mi vydělávat nebude,ale na něj jsem právem hrdý

Marouš1

16. 12. 2009, 12:05

Já jsem napsal, že to je drahý.... neb jsi napsal že by je měli "mýt" na DW.... pro odlehčení....
A jako fakt jsem přidal, že mám svoje kopátko už asi 10 let a jsem spokojen, čímž jsem jen potvrdil, že opravdu některé věci vydrží věčně. Když se podívám z5, tak to trvalo cca. 5 let než jsem našel to pravé...

cimrman

16. 12. 2009, 12:24

Dotaz: z jakýho dřeva je násada? A nešlo by tu sekerku a špic tam udělat nějak na závit(vyměnitelný),aby člověk nemusel řešit do jakýho terénu se dostane a jakej nástroj tedy bude lepší a netahat toho s sebou příliš.

Paul1

16. 12. 2009, 12:45

Něco podobnýho jsem si před lety nechal vykovat z krumpáče. Do lesa neznám nic lepšího. Vezmu si tu novinku na zkoušku

tars

16. 12. 2009, 12:48

Marous: já vím,ale celkově jsem to tak nějak pouze zhrnul,každopádně taky se mi líbí některé kopátka co si kdo udělal a s čím chodí kopat,dle své skušenosti vždy je nejlepší to co si člověk vytvoří sám,potom to kopání je takové zasloužené

tars

16. 12. 2009, 13:06

cimrman : násada je z bukového dřeva .Co se týče problému výměných špic,tady samozřejmě lze i nadále vylepšovat,ale problém však vznikne z cenou,která už tet vzbuzuje dohady,tudíž navíc by to znamenalo nějaká frézovací přípravky,vrtací přípravky,obrábění,nové formy a cena by vzrostla nahoru,takže ono se dá si pro sebe něco takového vytvořit,dá se vytvořit i pro dobrého kamaráda,jeden dva kousky přímo na míru,at na tom strávím den či dva je to jedno,ale pokud půjdu do maloseriové výroby,tak na to už potřebuji co jsem psal.
I c UCem jsem tyto problémy před léty řešil a problém vznikl právě na té ceně,jediný co jsem pro něj udělal na víc tak byla část nové formy kde místo nápisu Němčanský bylo Detektorweb.cz,bohužel zatím prodává motyky s mím jménem,protože po první ověřovací serii se musí ještě formy upravit a pak znovu vyskoušet a pak až to bude OK tak se mohou dělat další.Jediný co mohu poradit,tak se rozhodnout která motyka bude pro dané hledání nejlepší.V budoucnu chci pokračovat stejnou cestou,udělat další tvary,těch možností je celkem dosti,ale vždy musím pohlížet na to kolik to bude stát a jak moc se to projeví na koncové ceně.
Měj se P.

Marouš1

16. 12. 2009, 13:11

Já mám svařenec z nějakýho kotlovýho plechu elektrárenskýho a dál tepelně upravené.... Ale co to je přesně netuším... Donesl jsem do svařovny výkresek a za dva dny bylo k vyzvednutí. Stálo mě to vlastně týden před tím najitý prstýnek v trávě.....
Občas ostří přibrousím, ale tak jednou za 2 roky. Jediný, co jsem zlomil byla násada.
Paul1 - to jsem viděl v akci, udělátko obouruční, měl jsem si tě vyfotit když kráčíš s nástrojem přes rameno.

cimrman

16. 12. 2009, 13:31

OK,dík! Když ale vemu v potaz třeba oblat Šumavy kam jezdím,tak bez sekerky a krompáčku(se špicem) se tam těžko chytám.Prostě hromady kamení prorostlé všelijakou buření a náletem.Často to ani nedokopu....Byl to jenom takovej nápad.Ono to uchycení by taky byl problém pořádně vyřešit aby se to mlácenim neomlelo a drželo tak jak má.
Tak hodně zdaru!

tars

16. 12. 2009, 13:56

cimrman:potom můžu vytvořit kopáček na jený straně sekera a na druhý špica,průser by však nastal při vyhrabávání,to by se muselo vyhrabat rukama,těžko říci jakej by byl zajám,anebo ten krompáč udělat trošku do placata,takovou tenkou motyku.

Kolegové : jak by se Vám líbyl kopáč na jedný straně špica a na druhý sekerka (bohužel by chyběla motyka) ???

cimrman

16. 12. 2009, 14:17

No,docela dobrej nápad,protože skládací lopatku mám vždy s sebou.Konečně něco plodnýho po diskuzích jestli králík z masny za 150,- nebo od souseda za 200,-

cortes

16. 12. 2009, 16:36

tars-Zdar pane Musím ti to KTčko pochválit i tady.Přežilo 2x karpaty a snad jsem nenašel místo kde bych musel použít něco jiného. Kecám..Na hloubkové nosím ještě skládací lopatku.
V pondělí jsem byl na svém asi posledním letošním hledání na poléčku..bo furt padá ten hnus..A zrovna v pondělí jsem se na poli nadřel jak dřevorubec..a nebýt té sekerky na KTčku tak to vzdám.Sekerečka tu zmrzlou zem brala v pohodě..Snad už brzo vyměním tu násadu.A třeba si ji ani nezkrátím jak tu současnou
A jak najdu někoho kdo mě udělá ty záštity..Tak bude 101% spokojenost.Měj se
Ps..Dám ti to pro jistotu i na DR

standovamama

16. 12. 2009, 20:34

jo když je něco pod kořenem dej tam granát a když je to hluboko dej tam dělostřeleckej nemusíš tahat tlučnici ani lopatku,stači zapalovač.máte recht každej atˇsi kope díru čím chce

tars

16. 12. 2009, 21:30

HELMETS

17. 12. 2009, 00:22

tars: jaka je vaha ???

tars

17. 12. 2009, 08:01

HELMETS : s váhou jsem se vlezl do 1,4kg

marczus

17. 12. 2009, 11:11

za 1250?jste se zblaznili ne? u.s krumpacek za 175.kc ti udela stejnou praci.ale kazdyho vec vyhazovat penize .zdravim

pliza27

17. 12. 2009, 11:38

no koukám a nestačím se divit,lidičky vždiť vám ji nikdo nikdo nenutí šlo pouze o informaci,že je k mání.Ono když sečtu co člověk projede v benzínu jsou to sumy daleko horší,Jsou vánoce a tak jestli jste byli hodný skuste si napsat.Já osobně své kopátko mám ale nevidím důvod zrazovat od koupě ostatní.

tars

17. 12. 2009, 11:43

marczus: než hodíš slovo do placu,tak si nejprve přečti diskuzy,je to lepší pak nejsi za osla.
Měj se 

marczus

17. 12. 2009, 12:24

tars .diskusi cist nemusmi,staci me ta nabidka.a to co tu pisi je ciste jen mu nazor,at se ti libi nebo ne.to ze jsi me oslovil si ze sebe udelal toho osla s pozdravem

marczus

17. 12. 2009, 12:26

tars ale tasnahu chvalim ,musim uznat ze moc kvalitnich pomucek na trhu neni .setrvej

aaany

17. 12. 2009, 16:49

Nazdar kámo! Práce je to parádní, nenech se zdeptat a jen tak dál. Někteří si nedovedou představit, co je za tím práce... Zkus na jednu místo stupnice vyrýt runy a blesky a kříže a fógly a strč to na aukro jako esesTopOrigoRareVeryNice a uvidíš ten výslednej ranec

tesag

17. 12. 2009, 18:34

celá KT je nesmylně předražená věc, stejnou práci vám udělá csa lopatka, a kdo říká že ne, lže a za tyhle nekřestanské peníze bych koupil spoustu uzitecnejsich věcí, ale proti gustu...

tars

17. 12. 2009, 21:00

aaany :taky nazdárek,díky za lichotku,jojojo tetkom jsem konečně s výtvorem spokojenen,měj se fajn a ať se Ti daří P.

cortes

17. 12. 2009, 22:21

tesag-Nic proti lopatce..taky ju občas nosím..ale do kamenů,kořenů a j. nosím raději jiné nástroje

greenthumb

17. 12. 2009, 23:35

me to pripada jako trochu vylepsena kopie lesacke sekero-motyky

tars

18. 12. 2009, 08:21

greenthumb :trochu úplně jíná,ale i lesáci to berou na sázení stromků,takže se i tak to dá nazvát

KOČIČÁK

18. 12. 2009, 16:04

tars tak kámoš psal že dnes dorazily holky jedny tak v neděli je jdu vyskoušet a pak ti napíši ,ahoj

tesag

18. 12. 2009, 16:58

cortes, určitě jo, máš pravdu, ale já nevim jak ty, já sekám o hranu lopatky, a nedělá ji to nejmenší problém a seče kořeny jedno za druhým ale jo máš pravdu, když jezdíš do karpat, svk, a takových terénu není to špatné :)

tars

19. 12. 2009, 00:02

KOČIČÁK :tak se do toho vopři,at vím jak se mi povedly

UCAdmin

19. 12. 2009, 09:17

Vcera diky velkemu zahlceni Ceuske posty dorazila prvni varka KTcek a at se to nekomu libi ci nelibi tak je to vazne mazec a spickove zpracovane. Uz se tesim do terenu az ji otestuji. Prvni zasilka byla okamzite rozebrana, ale na ceste uz jsou dalsi kousky. A k polemikam o cene - je to kazdeho svobodna vule jestli si ji koupi ci nekoupi. Prijdeme to jako, kdybych lezl na stranky Bugatti Veyron a psal, ze je to predrazeny ze za to tech 30M proste nedam, ze me staci Ferrari za 4M - mych 204 cm se nevejde ani do jednoho z nich a ani bych na to ty prachy nemel tak to proste neresim a nikoho tam neotravuj a slunce v dusi

kaola

19. 12. 2009, 21:31

Možná se mejlim,ale k takovým hádkám dříve sloužily hospody. Vím,že takhle je to lepší,od nikoho nemužete dostat přes hubu,tak plácáte páty přes devátý(samozřejmě né všichni). Kdo chce,at koupí,kdo ne,at drží hubu. Což platí i o mě!

lajda

20. 12. 2009, 14:47

Kočičák ,,,,,,,,,ani slovem sem te nenapadl!!! a ty ze me delas velky H.... ovno takze jestly sem tady nekoho urazil tak ty to nejsi ale jinak se všem omlouvam lajda....

lajda

20. 12. 2009, 14:52

Tars ,,,, Promin snad to pochopiš ale tady stim jsem delal a to byly doury jako prase,,,spatnej uklid a pak to i spatne vypadalo lopatkou to jenom vyripnes zaslapnes drn a hotovo ale napad je to skvelej ale nejsi prvni zatim ahoj a doufam ze nejsi nastvany a preju ti vesele Vanoce a stastny novy rok lajda,,,

bába

20. 12. 2009, 18:20

Hrana lopatky je hezká věc, ale do kamenité cesty se nechytám s ničím jiným, než s tlučnicí. Oproti americkému krumpáčku má jednu výhodu - můžeš s ní kopat v kamení ještě další týden po tom, co se z krumpáčku stane ožvejkaný vrak. Na pole lopatku, do křoví a kamení tlučnici.

KOČIČÁK

20. 12. 2009, 19:49

lajda nic proti ale naštvalo mě když si psal že stojí za prd že je na nic atd a přitom si ji nezkoušel.ahoj a pěkné vánoce ti taky přeji a nebudem se tady hádat přeci

KOČIČÁK

20. 12. 2009, 19:54

TARS.motyka dorazila supr provedení krásná a supr kope je to mazec.nádhera i mince se ji bály,že sem dnes nic nekopl jak před ní utíkaly velice jsme s lacem spokojeni dávám ti  a 3 ahoj

tars

20. 12. 2009, 22:11

KOČIČÁK:ha tak tet mě je jasný proč za poslední tři výpravy mě nevypadnul jedinej stříbrňák Užijte si ji a at Vám slouží dlouhá léta,děkuji.

KOČIČÁK

21. 12. 2009, 07:41

tars to je tím sněhem oni stříbrné mince ho nemaj rádi a zavrtvají se více do země ale neboj jak opadne sních zas vylezou na vzduch motyku musím oplachnout a dát pod stromeček.mladá mi ji jen půjčila na vyzkoušení a prý mi ji přinese až ježíšek

tars

21. 12. 2009, 08:34

KOČIČÁK : tož to koukám že to máš hezky zmáklé,držím palec at na toho Ježiška pod tím stromkem najdeš i něco jiného,děkuji a hodně úspěchů.

tars

21. 12. 2009, 10:02

Možná jsem ještě opomněl Vás informovat o jednom dobrém vylepšení v uložení násady,tudíž si možná kladete otázku,proč je ta násada zamazaná od bílé hmoty,je to z důvodu : Uložení násady,aby nedocházelo k destruktivnímu přenosu tvrdého nárazu kovové části na dřevěné toporo,bylo vyřešeno nanesením polyuretanové vložky která ztlumí tvrdý náraz na toporo,tudiž ještě více omezí možnost uvolnění násady z uložení,tudiž přenos nárazu kovové části jde přez polyuretanovou vložku o dobré houževnatosti a tvrdosti 80 SHORE na dřevěnou násadu.Tímto je zamezeno ještě další možnost uvolnění násady.
Pokud přecejenom se někomu nechtěně násada uvolní,což nepředpokládám,tak bych velice rád viděl tohle KTéčko,samozřejmně bude zdarma opravené,ale myslím si že tohle mohu vyloučit.

Bonnie a Clyde

21. 12. 2009, 10:16

Ahoj Peťo. Snad jediný, co bychom mohli S Bonnie vytknout na staré KT, je novou verzí vyřešeno. Dík za tvou práci a úsilí pro nás. S potěšením i nadála zůstáváme tvými vděčnými zákazníky.

greenthumb

22. 12. 2009, 18:45

verim ,ze bych ji dokazal zlomit.....

tars

22. 12. 2009, 19:25

greenthumb:což voto to dovede každej,pak by byla zlomená a nastal by problém co s tím.Tady je vyřešen problém že se již nebude sezouvat z uložení a ani se nebude hejbat.Navíc jak jsem psal v příspěvku s fotkou,tak se dá zlomit i násada od krompáče.

Bonnie a Clyde :zdravím Vás přátelé,nějak se mi po Vás stejskalo

tars

23. 12. 2009, 18:31

Kolegiňky,kolegáčci a drazí moji oponenti,: Přeji Vám všem krásné prožití vánoc,hodně zdraví,štěstí,spokojenosti a do příštího roku at se splní Vaše sny.

vetess

05. 01. 2010, 17:44

Nechci dělat reklamu,ale musím napsat,že tlučnice je super.Už sní kopu nějaký pátek a smekám. Nápad a výroba za 1