Úvod / Nálezy

Čarodějný prsten a mincičky od Miklika

24. 10. 2005 Autor: candies 6713× 48
Celý den se po obloze honily mraky, já jsem se bál, že bude pršet, tak místo hledání jsem se pustil do čištění a focení nálezů letošního léta. Zasílám Vám fotky lepších stříbrných minciček a jedné francouzské měděné mince staršího data.
Další nález je kouzelný prsten, úplně vidím, jak ho tam nějaká šílená čarodějnice ztratila při páchání bezbožných praktik :)) Ne vážně, ten prsten vypadá dost zajímavě a ty znaky jsou takové okultní. Prsten byl ve prostřed hlubokého lesa, hodně hluboko v zemi.
Mincoznalce moc prosím o určení všech mincí (netuším ani jednu) a také jsem moc zvědav na názory na ten prstýnek.
Díky moc

Miklik

















 Autor: candies

Komentáře

kacuro

24. 10. 2005, 12:00

Kurňa kam na ty stříbrňáky chodíte? Já najdu akorát tak pár měďáků, co nejdou ani přečíst

nikl

24. 10. 2005, 12:05

To je snad focený v muzeu . S těma měďákama jsme na tom stejně

bigsmoke

24. 10. 2005, 12:20

souhlas...poslední dobou jakoby se s těma stříbrňákama roztrhl pytel!

mashinepistole

24. 10. 2005, 12:37

Ten prsten si nepokreslil centrofixkou , vyzera to dako divne

Chingachgook

24. 10. 2005, 13:10

Nechtěl byses zbavit toho prstenu? :-)

xfranta

24. 10. 2005, 13:15

Mikliku, až pojedeš na chatu, tak mailni, ještě jsme nedali to pivo v hospodě pod bunkrem.

Igram

24. 10. 2005, 13:46

mince 1. - rakousko Tyroly arcivévéda Leopold /1623-32/, 1 krejcar bez letopočtu.
mince 2 - Slezsko Wurtenberk Olešnice trojník 1704
mince 3 - Leopold I. /1657-1705/ grešle 1693MB, mincovna Břeh
mince 4, - město Norimberk , krejcar nebo nějaká drobná mince
mince 5, - tam, mám stejnou jako mince 3
mince 6, - Leopold I. grešlě 1697 mincovna Opolí
č. 7 - nějaká drobná mince nebo žeton Francie, více nerozeznám.

Igram

24. 10. 2005, 13:51

napodruhé se mi jako mince č. 5 ukázala mincička a to 
- Ferdinand II, 1 ktrejcar , mincovna KUtná HOra a je z roku 1624,1625, to poslední číslo u 62? není rozlišitelné.

Igram

24. 10. 2005, 13:53

po dalším otevření mám ten krejcar jako první tak si to proberte podle opisů .

LUBOSS

24. 10. 2005, 14:56

Vies dobre kreslit - ja by som to take symetricke nikdy nenakreslil Je to fakt zaujimavy prsten - ja by som kontaktoval niekoho ohladne toho pisma - dakych typkov co sa zaujimaju o nejaku staru latincinu alebo co to moze byt...

Hansek

24. 10. 2005, 18:18

Moje domněnka je, že se to bude číst stejně ze zadu i ze předu. Pouze domněnka.

bába

24. 10. 2005, 18:45

Už mě s těma stříbrňákama pěkně .... Já našel o víkendu jen vybuchlý muničák či co (1000+1 střepina, dna nábojů)

Pytlík

24. 10. 2005, 18:58

Ten Norimberk je krejcar. Francie je žeton (plachetnice)

miklik

24. 10. 2005, 19:23

Igram: Díky za určení, máš u mě za to nějaký ty pejsko známky :)
Pytlík: A nevíš prosím, na co se ten žeton používal a jak by mohl být starej. Díky
Hansek: Právě, proto mě napadly ty čarodějnice v satanismu je taková souměrnost oblíbená věc :) Strašně by mě zajímala technika, kterou na tom stříbře vytvořej tuto černou, asi nějaké leptání či co...

miklik

24. 10. 2005, 19:26

xFranta: Určutě mailnu
Chingachgook: Promiň nálezů se zbavuju jenom darem a ten prsten ti bohužel nedám.

Indy

24. 10. 2005, 19:28

Gratulujem, kraaasne mince.

xfranta

24. 10. 2005, 19:35

OK, tenhle týden mizím na Slovensko, ale pak budu až do 17.11. v ČR.

Igram

24. 10. 2005, 20:30

Miklík :jestli máš nějaké hafany pošli foto na mail.

Kenya

24. 10. 2005, 20:59

Ten znak vepředu na prstenu je podle mě mandragora. Tak nějak se schematicky kreslila. ALe samozřejmě pokaždý jinak, takže ruku za to nedám:-)

Maarty

24. 10. 2005, 22:18

Miklíku, krásný příspěvek, tiše závidím a gratuluju, stejně jako někteří kolegové níže, i já hrabu furt jen měďáky, většinou navíc sotva k přečtení:-( No snad napřesrok, dá-li Big Mrcas...

miklik

24. 10. 2005, 22:45

Maarty: Díky taková chvála mně dává novou hledací sílu :) já většinou kopu, taky jen měďáky a někdy ani to ne...
xfranta: Já se letos už asi na chatu nedostanu, ale kdyby nághodou jo, tak se ti ozvu...
Igram: Pošlu, ale asi až o víkendu, teď nemám čím fotit...
Kenya: Mandragora? Jak jsem viděl Harryho Potrata, tak by to jen potvrdilo čarodějný původ prstenu

wolwe

25. 10. 2005, 00:34

Skvělý prsten Nápis je runový, znamená něco v tomto smyslu: Dva po straně vlevo, dva vpravo a dva nad hlavou - pozpátku: zva před sebou, dva za sebou a dva pod nohama - vždy přítomných šest - určuje tři strany (Kristovo číslo) ale součet dává šest - satanovo číslo. Tři a šest - tedy tři šestky. To že je čitelný odpředu i odzadu stejně značí kruh. Také je čitelný v případě prstenu od "hlavy" prstenu dolů oběma směry - cesta do pekla a naopak... Runy jsou problém přečíst doslovně, ale jejich význam, alespoň přibližně, je známý. Také ten znak rostoucího černého kořene - celkem šest ramen dělící se na tři a atři stejné je vyjádřením symboliky a rovnováhy - nad zemí (na světě) a pod zemí (záhrobí) ... nevím jak jsi na tom s okultismem ale raději ho nenos. Výklad symbolů by byl ještě delší, ale nechci zdržovat. Význam některých run se nevyslovuje tak o tom raději nebudeme ani psát, co kdyby... že? Jeden nikdy neví

Mirek D.

25. 10. 2005, 08:43

wolwe-přijmi prosím můj obdiv

miklik

25. 10. 2005, 11:24

Wolwe: Vždy znovu a znovu žasnu nad znalostmi některých lidí, přidávám se k Mirasovi s obdivem! Vždy jsem viděl pouze klasické germánské runy, tyto nikdy... Netušíš, z jakého období by mohl tak být, četl jsem, že okultismus měl velký rozmach zhruba v 16. století...
Jinak pokud víš nějaké další informace jsem vděčný úplně za všechno!

Andrew

25. 10. 2005, 12:15

me by taky zajimalo z jakyho stoleti je ten prsten, proste veskery info ohledne toho, vypada dost zajimave a bylo by zajimavy se dopatrat za jakych okolnosti skoncil tam kde skoncil, kdo ho asi mohl pouzivat atd...vzdycky me zajimaji nejen nalezy samotny ale i skutecnosti kolem, z historickyho hlediska

bába

25. 10. 2005, 18:10

wolwe, andrew, miklik: tak se na to zaměřil můj kamarád senzibil a naběhl mu datum 1724. Obvykle se příliš neplete. Je na to fakt dobrej. Na černění stříbra existuje řada postupů - je to celkem běžná úprava Ag

wolwe

25. 10. 2005, 20:36

bába, Andrew, miklik, Miras: Věk se dá jen těžko určit - ani bych si na to netroufl, takhle z fotky. Tyhle runy jsou moc staré, objevují se hodně od 10. století, i v germánii. Ten prsten ale tak starý nebude - možná to 18. století - podle zachovalosti prstenu to ale může být i mladší - záleží v jakém prostředí ležel - to ale neznamená, že nemůže být ještě o hodně starší. V každém případě, kdybych ho našel já, tak bych to považoval za jeden ze svých životních nálezů! Snad ho tam neztratil nějaký turista před rokem nebo předloni Ony se ty prsteny vyrábějí pořád, je to pro okultistu něco jako pro křesťana růženec nebo kžíž. On ten prsten, pokud byl tak hluboko, mohl být obětován jako součást nějakého rituálu, například jako oběť. Něco o tom byste se dočetli v nějaké z knížek Markýze La Vey - moderní okultista, ale už nežije, asi sedí v teple pekla a je mu dobře No a znalosti - díky za uznání, tady je vidět, jak je detektorweb dobrý - najdeš info od někoho kdo o nějaké věci něco ví - já například nerozeznám současnou korunu od té z 1. republiky Takže kamarád numizmatik mě ochotně určuje nálezy. Ale udělat z toho kamaráda havrane... no proč ne  Prostě každý má to své ale to neberte vážně, to bych mu neudělal, ještě by dostal ptačí chřipku a kdo by mě pak určoval mince

Hansek

25. 10. 2005, 20:47

Miklik: Zkus tohle http://spawn.webz.cz/vyznamrun.htm. Třeba ti to pomůže.

bába

25. 10. 2005, 21:21

wolwe: tomu kamarádovi věřím - několikrát určil správně stáří věcí, jak se později ukázalo. Dělá dost dobře diagnózy na dálku a našel poklad v domě vzdáleném 50 km (nechtěl z něj nic).

miklik

26. 10. 2005, 13:14

bába: Týý jo tak mít takovýho kámoše, to je lepší než detektor. Prstýnek určitě vezmu na nejbližší sraz, tak si ho bude moci ošahat a zjistí třeba víc
Hansek: Díky juknu se.
wolwe: Jak to čtu, začínám se bát s tím prstýnkem být v jedné místnosti

wolwe

26. 10. 2005, 15:42

miklik: Taky bych měl bobky, kdybych si to po sobě přečetl No, ale neboj, nemá zuby, nekouše
bába: Taky bych mu věřil, je to možné že je z té doby.

bába

26. 10. 2005, 21:18

Miklik, wolwe: kamarád se na to ještě chce mrknout. Zatím mi poslal jen sms: existují účinné rezonanční tvary, které v kontextu s člověkem mohou přivodit konkrétní změnu. Ten prsten je snaha. Ozvu se až mi dá konečnou odpověď k prstenu.

Kelt

26. 10. 2005, 22:11

taky mě trošku zajímá historie toho prstenu, zkoušel někdo jakou energii vyzařuje ? Jestli pozitivní nebo negativní ......
Ještě bych měl otázečku , materiál je stříbro ? jak moc jsi ho čistil ? nemáš fotečku jak vypadal těsně po nálezu jen nahrubo umytý ?

wolwe

27. 10. 2005, 01:47

bába: Pravdu díš... někdo tomu nevěří, já ano. Sice nikdo nepochopí jak to funguje, ale funguje. Dej pak vědět co na to řekl. Já se pokusím ty runy podrobně přečíst, jsou tam dvě které vůbec neznám, nikdy jsem je neviděl. Runy se nečtou jako písmo, ale jako význam, děj nebo název nějaké konkrétní věci. Hodně run nebylo nikdy rozluštěno - už se nějakou dobu nepoužívají Jejich význam se také mění podle toho s jakou runou sousedí. V pátek bych se k tomu mohl dostat, budu chvíli hledat v literatuře, třeba to lozlouskneme.
Kelt: Podle ikonky kterou máš - taky bys k tomu mohl něco říct Nenajdeš někde ve své knihovně něco o runách?

bába

27. 10. 2005, 16:37

Miklik, wolwe: symbolika toho prstenu je ta, že tě všechny životní cesty vrátí do počátku, jehož středem jsi ty. Pomáhá člověku, jenž ho nosí nalézt sama sebe a hodnoty své duše. Tím taky ochraňuje před neuváženostmi a posiluje sebedůvěru a duševní rovnováhu. Tolik přítel senzibil. Takže já bych ho asi nosil

miklik

27. 10. 2005, 18:07

Kelt: jojo materiál je stříbro, no po nalezení byl lehce ohnutý a stříbro bylo zešedlé. Po opatrném čištění z něj vylezlo toto.
wolvw, bába: Díky moc za info, ocením o něm cokoliv, nosit ho asi nebudu, nerad bych ho poničil nebo ztratil.
Pro senzibily : Pokud by jste měl někdo zájem si prstýnek prohlídnout a ošahat reálně . Klidně se stačí domluvit a dáme sraz někdy třeba u krále Jiřího v Praze...

kouba

29. 10. 2005, 22:03

Když jsem se poprvé podíval na váš obdivuhodný nález - prsten, měl jsem z něho zvláštní pocit / rozporuplný /. Z tohoto prstenu vyzařuje velmi negativní energie !!! Na vašem místě bych se raději tohto prstenu zbavil, ať má svůj klid.

gvardar

29. 10. 2005, 22:25

Ahoj Mikliku, o prstenu mi už říkal Bunďák, je to fakt skvost, stejně tak mince.Sice se neznáme, ale držím Ti palce v dalším hledání.

miklik

30. 10. 2005, 15:57

gvardar: čauves to je divný že se neznáme, pokud znáš Bunďáka. Teď tu sedí vedle mě a netuší kdo by si mohl být... naznač
kouba: nezbavím

Kelt

30. 10. 2005, 23:35

Milklik: kdyby náhodou jsi se chtěl prstenu zbavit , někdy ....... mám vážný zájem . Platí stále ..........
Zajímám se trošičku o jisté vědy .......... :o))))
Jen pro zajímavost ...... nech něj mrknout někoho kdo se trošku vyzná a umí . Moc mě zajímá výsledek

miklik

31. 10. 2005, 17:38

Kellt: Pokud začnu mít noční můry ze spaní nebo nějaké podobné projevy zlého ducha prstenu slibuju, že budeš první komu ho nabídnu Bohužel neznám nikoho, kdo by se v podobných věcech vyznal

gvardar

06. 11. 2005, 03:03

to Miklik: zeptej se Bunďáka u koho byl mrcasit na dovolené v Jesenikách:)

gvardar

06. 11. 2005, 03:04

to Miklik: zeptej se Bunďáka u koho byl mrcasit na dovolené v Jeseníkách:)

miklik

06. 11. 2005, 13:07

gvardar: Aha tak to už mám jasno, to se pleteš, že se vůbec neznáme, párkrát jsme se viděli. Mě zmátlo, že máš jinou přezdívku než když si psal ten fejeton...

gvardar

08. 11. 2005, 15:40

to Miklik:Tak to určitě posedíme, až se k vám podívám. Měj se.

Bullik

30. 06. 2009, 21:55

ahoj. ten napis vizera ako ilumunat. dozvedel si sa zatu dobu onom nieco viac? odp. prosiiim.. ter(mIt)

Bullik

30. 06. 2009, 21:56

myslel som prsten :o)

miklik

04. 10. 2009, 15:20

Ahoj termite. nedozvedel jsem se bohuzel nic. Na sve stre prispevky vetsinou nekoukam, takze radeji pis mail :-)