Úvod / Nálezy / Půdovky atd.

Čepice důstojník SS

14. 12. 2007 Autor: candies 7785× 147
Zdravím všechny hledače a půdaře a posílám další fotky z mé sbírky půdovkusřiňovku čepici důstojník SS.

S pozdravem Kutil

 Autor: candies

Komentáře

JardaKVLH

14. 12. 2007, 11:53

No..... ještě že po nich zůstali... třeba jen čepice.

Karl

14. 12. 2007, 12:22

Jedna z nejlepších sbírek co jsem v Čechách viděl. Gratuluji

smrdla

14. 12. 2007, 12:24

Nemáš za manželku šikovnou švadlenku? Pěkný.

Tom.angler

14. 12. 2007, 12:37

Vy nas ale zasobujete pane Kutil (Karfik)

DFC

14. 12. 2007, 13:04

Jestli jsou to origoše, tak se pod nima jistě schovávali samí frontoví čestní válečníci. Když vidím tu fotku Eichmanna

gyry

14. 12. 2007, 13:23

Nebo spíš zastavárnu nebo antik?

MG34

14. 12. 2007, 13:23

DFC: Konečně jsi prozřel!!! Jako by byli i jiní než čestní a hrdinní příslušníci SS!!!
už je mi jich líto.. neustále obviňovaní z cizích zločinů. Někde na východě spáchá hloupá vesnice hromadnou sebevraždu, a už z toho všichni viní naše hochy!!!

Kutil:Ale gratuluji k pěknému nálezu!!!

Mauserk98k

14. 12. 2007, 14:09

no osobně bych raději našel brigádu americkou

Itcho

14. 12. 2007, 15:09

závidím,...

mátoha

14. 12. 2007, 16:05

Mauser k98k.... neboj, až tu bude radar, tak jich tu bude přehršel

bobek bobkovatý

14. 12. 2007, 17:48

mátoha možná je hodně symbolické, že radar má stát několik set metrů od skladu kde jsou v krabičkách ostatky těchto "hrdinů" padlých na území ČR

MG34

14. 12. 2007, 17:54

mátoha:"Amí go home! "
bobek bobkovatý:Ve vztahu k těm padlým, ( i když jsou to Němci), je to spíš ostuda. Je víc jak 60 let po válce a mromada ostatků vojáků se povaluje v bunkru po Rusácích, nebo kde...

J.Peiper

14. 12. 2007, 18:06

Tvoje sbírka je fakt hodně dobrá. Jen takový dotaz sbíral jsi ještě před rokem 1989?? J

Gucci

14. 12. 2007, 19:20

jo jo SS moc moc hezké

Mauserk98k

14. 12. 2007, 20:05

mátoha- myslím třeba WW1

MG34

14. 12. 2007, 21:07

Frunsberg :Chlape, ty mě prostě nikdy nezklameš!

Gucci

14. 12. 2007, 21:29

MG34 : Ruhm und Ehre

MG34

14. 12. 2007, 21:36

Frunsberg :na mě musíš česky panáčku. Jsem Čech... Víš

MG34

14. 12. 2007, 21:53

Mauserk98k:Amíka z WW1 asi mám, ale jen helmu. A ani ta není přesně určena

tosemijestenestalo

14. 12. 2007, 21:56

Tak zas čekám ňákýho moralistu, že začne kázat vo morálce. Kutil má excelentní sbírku a je to na potlesk . Frunsberg, nejsi ze Strakonic?

Gucci

14. 12. 2007, 21:56

MG34: njn jen jsem ti chtěl říct že každý věří něčemu jinému

Gucci

14. 12. 2007, 21:56

Hlíza : proč tka soudíš?

MG34

14. 12. 2007, 22:04

Hlíza :jako ta trefená husa se sám prásknu:-))
Nemám nic proti Kutilově sbírce! naopak. Mohu jen závidět!!!
Frunsberg:S tím souhlasím. Ale snad časem poznáš že není zlato vše co se třpytí. Nechci už do tebe rýt. Tebe už asi nepřevychovají ani moje kecy!

tosemijestenestalo

14. 12. 2007, 22:07

Omlouvám se, ale Tvůj projev je mi nějak povědomý/jako bys byl jedním z mých přátel/. Tak se nezlob, není v tom nic špatného.

Gucci

14. 12. 2007, 22:08

MG34: tvoje kecy se mi celkem hnusí takže asi ne 

Gucci

14. 12. 2007, 22:09

Hlíza : já v tom nic neviděl špatného. Napiš na meil.

tosemijestenestalo

14. 12. 2007, 22:20

Ještě jednou se omlouvám, Frunsbergu, teď jsem telefonicky kontaktoval toho za koho jsem Tě měl a neby jsi to Ty. Tak mi ten dotaz promiň. Nic méně jsme na jedné lodi a to je příjemný pocit. Ahoj.

MG34

14. 12. 2007, 22:28

Frunsberg:Myslím že je to vzájemné. S klukama tvé sorty to už asi jiné nebude

MIKmik

14. 12. 2007, 23:52

Acci

15. 12. 2007, 04:24

Nemáte náhodou někdo kontakt na nějakou německou skupinu nadšenců co nosí naše prvorepublikové uniformy?

Acci

15. 12. 2007, 04:25

... to byl fórek... al jinak gratuluji pěkné

MG34

15. 12. 2007, 08:24

Acci:Tak to byla skutečně dobrá hláška!!!

DFC

16. 12. 2007, 10:53

Frunsberg: tvoje hláška o tom, že každý věří něčemu jinému je fakt dobrá. Víra v lebky na čepicích je fakt morálně na výši
Tím nesnižuji kvalitu Kutilovi sbírky. Tu mu může většina z nás závidět. Jen mně trochu vadí ta jednostrannost.
MG34: Nekopej nám do Nácíčků

MG34

16. 12. 2007, 13:57

DFC:Sorry, já zakopl!
Chodím s hlavou v oblacích, a občas se mi stane že přišlápnu nějakého nácíčka. Chtěl jsem říct árijského hrdinu z válečnického rodu!

I z malých nácíčků mohou pod řádným vedením příslušného vedoucího vyrůst excelentní... (doplň si co chceš)

Oskar

16. 12. 2007, 20:20

Tak nevím, zda je to ještě web o hledání a sbírání ( čehokoliv ) nebo už jen tribuna z níž se prezentují politické názory. Sakra chlapi, já chápu, že Vás štvou názory některých lidí ale, určitě je nepředěláte. Tak pochvalte, pohaňte nebo poraďte a nebo se zeptejte, a pokud musíte sdělovat své politické názory, vlítněte s nimi na jiný web a nebo se na to vrhněte profesionálně. Sakra, nikdy jsem se nezajímal jestli hledám s komoušem nebo náckem. Nikdy jsme na toto téme v lese nebavili, a byli jsme rádi ať jsme našli Řád rudé hvězdy nebo Železný kříž. Bylo to prostě o nálezech.
MG34: Máš pravdu, může vyrůst ale, nejen z nácíčka ale, i komouška. Prostě ze všech, kteří rádi potlačují.

Goroděckij

17. 12. 2007, 11:19

Na třetí fotce je Franta Jetel. Zpronevěřil ševcovy peníze. Poznávací znamení - čepice děsně na stranu.

MG34

17. 12. 2007, 17:18

MG34:Oskar:100% souhlas.
Ale DFC psal o nácíčkovi, tak jsem na to reagoval.
Ono komoušků se tu kromě mojí maličkosti moc nevyskytuje

BEAX

17. 12. 2007, 21:18

MG34 - ty budeš víc neo-onanista než komouš. Takovýho času na fórech, to budeš asi pilnej soudruh. Až zestátníte továrny, tak tě budou určitě chválit.
Dovedu si to vysvětlit jen tak, že tě vzrušuje potírání internetového jakoneonacismu a tak tomu věnuješ tolik času.
Bohužel jsi moc hloupý aby jsi mohl diskutovat s někým jiným než s šesnáctiletým klukem, z jehož písemných soubojů a o tom nepochybuji vycházíš se sladkým pocitem vítězství. Úd úplně rudej vzrušením. A neřikej, že ne.

Krokus

18. 12. 2007, 01:50

Kutíl: jako tradičně máš krásné nálezy, nicméně způsob presentace je diskutabilní- papa hauser byl fešák a uniforma (i ta reichswehrácká) mu slušela, nicméně si nemyslím, že by byl nadšený, že ho tu vystavuješ ve společnosti masového vraha... i když nevím, třeba by mu to bylo fuck... jen otázka- tu poslední fotku s MGčkem (teda doufám, že je to MG?) jsi zde instaloval s postranními úmysly nebo máhodně?
BEAX: myslím, že jsi malinko vedle, nejen s tim soudruhem
MG: šalom meh salaam předsedo, čest Tvojí práci

MG34

18. 12. 2007, 16:26

BEAX:Už jsi doblinkal hrdino?

MG34

18. 12. 2007, 16:27

Krokus:Nejen se soudruhem... Náš zlý hoch je mimo mísu i jinde

MG34

18. 12. 2007, 17:02

BEAX:Tak jsem si znovu pročetl tvůj komentář... Úroveň vyjadřování IV. cenové skupiny. A přesně tam asi zapadnou i tvé názory.
O údu bych věděl, ovšem ne rudém, ale obstojně zahnědlém.
Hygiena se nemá podceňovat. Zejména ne duševní
Neo-onanista nebo komouš je u tebe každý kdo si s nadšením nezamává aspoň přikrát denně pravou pazourou.
A neříkej mi ze ne!

BEAX

18. 12. 2007, 18:59

Hlavně teď po mne nechtěj abych s tebou diskutoval, nebo ti nějak dál odpovídal. Nálezy máš tragický, ale diskuzím ´´kraluješ´´. Pro mne nejsi hledač, ale smutnej tragéd. Chápat mne stejně nikdy nebudeš a já tě mam v naprostý ignoraci. Takže tim moje komunikace s tebou končí. A napiš tady třeba ódu o tom jaký sem hovado, nácek a kdesi cosi. Držim palce.
Ps. Přispívám málokdy, ale už mne nebaví jak sou neustále vyvolávaný diskuzní hádky na jedno téma tímto prostým duchem.

MG34

18. 12. 2007, 20:16

BEAX:Kašlu ti na tvou odpověď.
A k urážkám se na rozdíl od tebe nesnížím.
A pokud vím, nikde a nikdy jsem o sobě netvrdil že jsem hledač.
Kdo chce a má zájen se z orientovat, si o tobě názor udělá sám.
Tuším že už to tu bylo.
Hodně štěstí ve tvé ukřivděné geniálnosti

DFC

18. 12. 2007, 20:22

BEAX nestrefuj se do mého rudého bratra .
Samozřejmě ten, kdo si před spaním 2x nezanotuje Horst Wessel Lied je kovanej komouš, ještě lépe židobolševik.
Uč se hochu moudrým býti...

Gucci

18. 12. 2007, 21:38

DFC: říkáte si rudý bratři ale v zápětí vám vadí když vám někdo říká že jste rudý tak kde je logika?

Krokus

18. 12. 2007, 22:53

Frunsberg: co třeba ironie

DFC

19. 12. 2007, 15:16

Frunsberg: Speciálně pro tebe platí ta moje poslední věta v mém minulém příspěvku.
Bez ironie: Odpor k bolševickým ideím a jejím nositelům v sobě nosím již od doby, co jsem začal brát rozum a to bylo v době, kdy jsi určitě byl jen tajným přáním svých rodičů. A hlavně bylo to v době, kdy tady vládla senilní husákova normalizační klika. Obávám se, že o tomto tématu víš celkem prdlačku.
Mír s tebou

MG34

19. 12. 2007, 15:47

DFC:Děkuju náčelníku, že jsi se mě zastal!
Už jsem se klepal v hlubokých depresích z toho jak mě "Bílý" zničil...
Krokus:Marná snaha... marná....
Frunsberg :Říkáme si rudí bratři a nejsme indiáni.. To jsou věci, co kamaráde...

Gucci

19. 12. 2007, 17:52

DFC: no já se do komunismu necpu neboj od toho tady je MG34.
MG34: neříkej mi kamaráde.

MG34

19. 12. 2007, 18:38

Frunsberg:Vidím že jsi mě prokoukl.. Tak mlád a už tak bystrý!!!
Měl bych se poohlédnout po jiné image, když jsi mě tak demaskoval.
Fajn, kamaráde ti říkat nebudu.
To jsem skutečně přehnal. Zapoměl jsem na okamžik, jaké lidi považuji za své kamarády. I mi bolševici máme slabší chvilky... Hold podřadná rasa

MG34

19. 12. 2007, 18:38

Frunsberg:Mimochodem, ten smajl s lebkou ti vyloženě sluší!!!

Gucci

19. 12. 2007, 19:14

MG34: od toho tam je ne?

MG34

19. 12. 2007, 20:11

Frunsberg:Dá, dá...
Ten snad pro tebe admini přímo stvořili:-)

Gucci

19. 12. 2007, 20:39

MG34 : nene to sem si poslal sám.

Strojař

19. 12. 2007, 20:40

Beax: čtu si tak diskuse a občas se podívám, co aútor příspěvku publikoval. Tak tomu bylo i ve Tvém případě. A našel jsem jednu zajímavost a to Tvůj příspěvek Sudetskej smeťák. Komentář k poslednímu snímku nekoresponduje s tím, co vidím - buď, anebo je to foceno zvláštním způsobem. Podle pravítka na obrazovku položeného tam nejsou tříkrát Mausery, ale ještě něco jiného. Máš to ještě?

DFC

19. 12. 2007, 23:01

Frunsberg: Ty si fakt v té své nahnědlé omezenosti lebedíš.
Loučím se s tvým oblíbeným

BEAX

20. 12. 2007, 01:28

Strojař -
Ne ne, bylo to mauser a dávno jsem to daroval Oťasovi. Nevim co tim chtěl přispěvatel říci.

Mášli upřesnujícví dotaz, kterému sem nerozuměl tak mail.
Dík
B

Hrabal

21. 12. 2007, 01:02

Frunsberg: Bud tim cim jsi a bud na to hrdej at je kazdej kdo co  je vzdycky by na to mel bejt hrdej a na svy predky taky hlavne na svyho dedu je to krev tvy krve kdyby nebylo dedy nebylo by tebe!! MG34: Hale na rovinu jo nic jsi nebudem namlouvat ale na rovinu jsi komunista nebo ne??

Hrabal

21. 12. 2007, 01:09

Joo a  Frunsberg jsem rad ze si stojis za svym a necouvas takovejch je malo tak kdyby jsi nekdy chtel nebo mel zajem muzem si vymenit treba icg a zaject nekdy zamrcasit treba na celej den vezmu auto a vyrazime!!!

Hrabal

21. 12. 2007, 01:15

BEA: nepotkali jsme se jednou na Letsky krizovatce?? Ja teda mluvil jen z Kobrou ale byli jste tam sportakem!!

MG34

21. 12. 2007, 13:26

Hrabal:A když ti napíšu že nejsem, budeš mi věřit?!?!?
Tady na tom webu je komanč každý kdo se ozve nebo zaryje do nacismu, případně podobných aktivit.
Tak to nikomu vyvracet už ani nechci

BEAX

21. 12. 2007, 14:17

Hrabal. . jo to asi budu já, ale musí to bejt už strašně dlouho ne? Kobra je fajn člověk, ale už spolu moc kopat nejezdíme.

ps. Tady na tomhle neni každej komouš, tady na tomhle webu je každej blb kdo přispívá naprosto cíleně provokativně k věcem, který mu nic neřikaj. A pak se diví když se někdo ozve. Každýmu koho znam, koho serou výlevy pana MG je u prdele jestli je komouš nebo ne, včetně mne, Ale naši lásku, specielně u mne je to nenávist vlekýho kalibru si vydobil svejma komentářema non stop snad v každý diskuzi a zvláště tam kde je v příspěvku napsáno SS apod. To je pak divení co vzniká s každodeního prudivýho přispívání na fórech.

MG34

21. 12. 2007, 15:32

Bea.. A kdo se tady diví? Tvoje reakce i jejich úroveň mě jen upevňují v tom o čem jsem přesvědčený.
A o té neávisti jsi ani psát nemusel.. Předpokládám tvé vřelé city.
Ovšem já prudím jen tady...

Gucci

21. 12. 2007, 16:29

Hrabal: díky za podporu kterou vítám napiš na meil.

Krokus

21. 12. 2007, 22:36

BEAX: nezlob se, ale vím, že MG zde nálezy nikdy nehanil, naopak jakýkoli nález, který se mu líbí (a možná Tě překvapí, že se to týká i něm. militárií, předně helem) pochválí. na co reaguje jak ty píšeš "naprosto cíleně provokativně", to je presentace nacistické ideologie a troufám si zde připomenout slova jednoho z jeho ideových odpůrců (bylo to v diskusi před více jak týdnem a tak se omlouvám, ale má paměť není tak dlouhodobá, abych zde mohl uvést jeho nick ), že politika by se na DW řešit neměla- co na to admini, zajímal by mě i Váš názor na toto téma

BEAX

22. 12. 2007, 17:52

Krokus - Souhlasim ale tak jako tak jsi na špatné adrese promiň. Spíš to pošli MG protože jedinej kdo tu politiku řeší je on, přesně jak ty píšeš, že raguje na jakousi ideologii. Kdyby se na to vysral, tak by tu o politice nebylo ani píp.
Přečti si jak začalo pruzení zde, nejprve DFC a pak se přidal MG. A naprosto bezdůvodně. Je to obyčejný rejpání. Jen se vrať na začátek této diskuze.
Kdyby si každej hleděl svýho a maximálně pochválil nebo mlčel tak by bylo nejlépe. Ale číst tyhle prudy na který se pak lapí Frunsberg, kterej je prostě mladej a pak si na něm MG exhibuje mne prostě sere.

Ale u mne nikde nenajdeš jakoukoliv propagaci čehokoliv. V žádnym příspěvku. A narozdíl od pánu MG a DFC, když vidim komunistický nálezy, tak to nechávám bez různých poznámek jaký, že lidumilové to museli nosit atd atd.

snafu

22. 12. 2007, 18:29

Beax: Teda sorry, ale kdyby každej maximální pochválil a nebo ještě raději mlčel, tak by ty diskuse byly takový poněkud jednostraný, skoro až prázdný.

MG34

22. 12. 2007, 21:17

Krokus :V jednom má Beax pravdu. Tahám sem politiku. Ovšem vždy pouze jako reakci na něčí politicky zabarvené názory.

Beax:V jiném článku jsem odkýval adminovi že sem politiku už tahat nebudu. Ovšem jedno si neodpustím.
1.Mé výtky Frunzbergovi nejsou myšleny až tak ve zlém jak to asi vyznělo. Dost věcí píšu s nadsázkou. Až mu bude 18,klidně s ním dám pivo a budu mu hučet do hlavy svou "propagandu"...
2.Zmiňuješ účelově jen kauzu Frunsberg, a hraješ si na ochránce mládeže. Ovšem je fakt že si rýpnu do každého s kým nesouhlasím. Ne jen do mladých kluků. Týká se i fandů Ru nebo čas od času i kluků ze Slovenska pokud se naváží do naší republiky.
3.Tvé hlášky o exhibování mě zrovna od tebe dost pobavily!!!
4.Uznávám že jsi asi schopný hledač a že tu nic neprezentuješ. Myslím názory. Alespoň ne otevřeně.
5.Do komunistů se tu nenavážím z jednoho prostého důvodu... Nikdo je tu neoslavuje.
A tak dále...
Omlouvám se těm komu svým pruděním otravuju Vánoce.
Včetně tebe

Prasklá cívka

22. 12. 2007, 21:26

MG34:

Krokus

22. 12. 2007, 22:51

Beax: Frunsbg. není jedinej, kdo se lapí, a když už jsme u něj tak ono je to většinou tak, že MG reaguje právě na něj a jeho přihlouplé příspěvky typu "SS byla prostě elita"", "můj děda co sloužil v KT Dachau by... " apod. , většinou ještě hloupější výplody. Pakliže uznám, že Frusbg je ještě mladej a blbej (což sám asi nebude slyšet rád) ty zase uznej, že každej, koho jeho reakce štvou má právo na ně reagovat po svém. Jestliže totiž uznáš právo jednoho se tu svobodně vyjadřovat a raekci druhého považuješ za prudy, pak to není o právech ani politice ale o jednostraném přístupu k věci

Gucci

23. 12. 2007, 12:02

Krokus: no je vidět že si nepochopil co tim Beax chtěl říct. Vím že jsem sem nemel psát že děda byl u SS protože 99% to nerado sliší a hned se na mě vrhnou ale když si přečteš tuto diskusi a další tak přijdeš na to že vše co se moá kolem mě je způsobeno MGčkem a jeho narážkami. Já jsem se nikdy o politice na DW nebavil.

MG34

23. 12. 2007, 13:16

Frunsberg:za svými narážkami a komentáři si stojím.
Ale nejsem si vědom že bych cokoliv podstatného způsobil...
O politice jsi se nebavil, jen jsi projevil svůj názor. Já dělal to samé.
Glorifikace SS a jiných složek tohoto typu mi prostě vadí.
Pokud se cítíš uražený, nebylo to úmyslem a omlouvám se.
Pokud tu zas propukne jásot nad "mazáky z waffen", klidně se k tomu vyjádřím zase.
A uznávám že s velkou chutí.
To se týká i mazáků z NKVD, STB a dalších, pokud by se tu snad mihnul jejich fanda... Ale zatím jsem si toho nevšilml.

vyhloš

23. 12. 2007, 14:33

myslím, že někdo píše pod Frunsbergovým nickem

MG34

23. 12. 2007, 16:08

vyhloš:Z čeho soudíš?

vyhloš

23. 12. 2007, 16:41

MG34: nechci rýpat, ani se nechci nikoho nějak dotknout, ale myslím, že je v jeho příspěvcích nšjak malo chyb

vyhloš

23. 12. 2007, 16:47

nějak málo

Gucci

23. 12. 2007, 19:21

MG34 : uražený se tedy citím nevim proč bych neměl být hrdý.
vyhloš : Chybama se člověk učí.

MG34

23. 12. 2007, 20:14

vyhloš:Noo, stačí ty chyby co nasekám já!
Frunsberg:Do tvých pocitů mi celkem nic není. Ale urazit jsem tě nechtěl.
A k té hrdosti... Můžeš být hrdý na co chceš, stejně jako já si můžu psát co chci.
Už po sté tu opakuji:Neupírám vojákům SS jejich vojenské schopnosti. Co však trvdím je fakt, že jako celek napáchali mnoho zvěrstev.
Možná tvůj děda ne.. To nevím a nikdy se nedozvím.
Ale hrdost na příslušnost k těmto jednotkám je silně diskutabilní.
Asi bych tu hrdost neventiloval na dovolené v Jugoslávii.. (bývalé:-) )

Gucci

23. 12. 2007, 20:43

MG34 : proč pak ne? Děda odsud pocházel stějně jako otec a napůl já.
SS nebyla jen čistá rasa

Krokus

23. 12. 2007, 21:49

Frunsberg: minulou reakci mi to nezapsalo, tak ve zkratce (reaguji na tvůj příspěvek adresovaný mě, viz níže):
nevím, do jaké míry jsem (ne) rozuměl Beaxovi, nicméně tvrdím, že jsem přesvědčen o tom, že nikdo na tebe neútočí kvůli faktu, že tvůj děda byl tím či oním. diskuzi či reakce vzbuzuje spíše forma presentace tohoto faktu - nemůžeš se divit, že v zemi, kde si 6tiletá okupace vyžádala životy čtvrt milionu našich spoluobčanů (a to nepočítám válečné ztráty bývalých spoluobčanů, kteří se o své čs. občanství připravili svou podporou nepřátelskému státu) je citlivě vnímána jakákoli podpora či glorifikace organizace, která byla s perzekucí tak úzce spojena.
pokud jde o tuto diskuzi, jsem línej se vracet na začátek (takže nevím přesně) ale jsem toho mínění, že začala proto, že Kutil sem poněkud necitlivě umístil jako ilustraci jak se jeho čepice nosila fotografii válečného zločince Eichmana (Mosad ). myslím, že kdyby se na ilustraci čepice spokojil s "papa" Hauserem, já osobně bych sem svůj první komentář nazaslal

Gucci

23. 12. 2007, 22:35

Krokus: no at to je jak to je nemá cenu to řešit.

Krokus

24. 12. 2007, 00:23

Frunsberg: ale má, určitěs už slyšel, že národ, kterej nejni schopnej se poučit ze svý historie je odsouzenej si ji zopakovat. . a vůbec- co si myslíš sakra, já tady píšu jak vzteklej a ty mi odpovíš jednou větou?

MG34

24. 12. 2007, 10:45

Frunsberg :Nechci se hádat o Vánocích!
Proč ne? Proto že na území bývalé Jugoslávie SS zrovna moc humání nebyly... (platí i pro Skandenberg)Decentně řečeno
O čistotě rasy u SS mě nemusíš školit
Krokus:Souhlas. Proti Hauserovi nemám nic dokonce ani já

Čekal jsi od Frunzberga diplomovou práci? (omlouvám se za škodolibost na Štědrý den )

Všem velice bohatou nadílku!

Gucci

24. 12. 2007, 14:05

Krokus: njn jsem mladej blbej a neumim psát MG už to řekl za mě.
MG34 : rýpal rýpalem zustane.

MG34

24. 12. 2007, 15:38

Frunsberg :jako by jsi m neznal.. Lepší už to nebude
Přeju hezký večer.

Gucci

24. 12. 2007, 17:07

MG34: No tak to děkuji a tobě taky. (takové lidskost jsem nečekal)

Gucci

24. 12. 2007, 17:08

takovou

MG34

25. 12. 2007, 10:36

Frunsberg:Málo mě znáááš, málo mě znáš....
I bolševici jsou o Vánocích naměko!
Ale s lidskostí to nezaměňuj. Jsem odporný nelida a žeru malé děti...

npr.Džigira

25. 12. 2007, 10:45

MG34,Frunsberg:... no ouplně jsem čekal, že si tady společně zanotujete : štýýýýyylle nacht, háááájlige nacht..... a Beax by se možná přidal...

MG34

25. 12. 2007, 10:51

npr. Džigira:V tobě se fízlák nezapře... Mohl jsem si myslet že naši malou oduševnělou seanci vyčenicháš!!!
Ani o Vánocích nám nedopřeješ trochu intimča!!!

A mimochodem, spíváš otřesně s ruským přízvukem!

Krokus

25. 12. 2007, 22:10

Frunsberg: podívej se, já si tady dávám záležet na tom, aby mé reakce byly na určité (uznávám že pro některé kolegy hypotetické) úrovni, a proto od lidí, s nimiž diskutuji bych očekával tu samou snahu. takže se polepši a neomezuj se jen na jednověté odpovědi, děkuji... k bývalé YU- nepředpokládám, že bys pocházel ze srbské dinastie že?

Krokus

25. 12. 2007, 22:10

sorry_ dynastie (jiné chyby nehledám )

Gucci

25. 12. 2007, 22:30

Krokus : o Srbech mi ani nemluv. Mé kořeny by jsi hledal v Kosovu rodné zemi našeho hrdiny Skanderbea (Skanderberg).

Krokus

26. 12. 2007, 00:43

Frunsberg: takže až skončíme s SS, můžeme volně navázat na podobné hrdiny z UCK že?

MG34

26. 12. 2007, 09:17

Krokus:Dynastie MING?
Frunsberg:No NAŠEHO rozhodně NÉÉ!!!
Ale už chápu tvůj válečnický původ.

Gucci

26. 12. 2007, 13:04

Krokus : no myslím že vim kam mířiš
Frunsberg: já říkal našeho ne vašeho

MG34

26. 12. 2007, 17:50

MG34:No však píšu že NAŠEHO rozhodně nééé, Drápale!! (ftip)

Gucci

26. 12. 2007, 18:09

MG34 : trapnej

MG34

26. 12. 2007, 19:01

Frunsberg :Ani jsem nečekal že by se líbil "Tvojí geniálnosti"
Byl totiž v češtině!!!

Gucci

26. 12. 2007, 19:56

MG34: tet se ukázal ty napíšeš že jsem drápal a strašně se divíš že se mi nelíbí?? njn a já rád hezky česky ale ty to asi neskousneš

vyhloš

26. 12. 2007, 20:39

ufff

Krokus

26. 12. 2007, 20:50

Frunsberg: však se nemůžeš divit, do nedávna ses tu presentoval nepříliž česky avšak tvá právě vyjevená láska k českému jazyku mě těší, že by předzvěst prodlužujících se příspěvků?

MG34

26. 12. 2007, 21:16

Frunsberg:Tak jinak, drahý příteli... Pointa mé blbé hláška spočívala v čertovi jménem Dápal z jedné pohádky. (S čerty nejsou žerty )
Ale uznávám že to nebylo zřejmé.
s tou češtinou ti to zkousnu. "Čésky fóójak, tóóbra fóójak!

Krokus

26. 12. 2007, 22:17

MG: zapomínáš? neřikat mi příteli!!!

MG34

27. 12. 2007, 09:03

Krokus:Děkuji za upozornění... Ovšem, ovšem... To asi fakt ty Vánoce..
Najednou všude vidím přátele!

Krokus

27. 12. 2007, 18:43

MG: asi bys měl s tim punčem brzdit

Gucci

27. 12. 2007, 18:48

MG34: švejka já rád ( jinak R-U = nejlepší politický režim co tu byl)
Krokus: spíš vodku vid ( Ivane )

Krokus

27. 12. 2007, 23:11

Frunsberg: za prvé vodkOu ne vodku (měl by s ní brzdit- sice jsem již dlouho ze školy narozdíl od tebe ale myslím, že je to 7. pád- kdyžtak mě oprav)
za druhé- nejsem Ivan (kupodivu), ačkoli toto jméno by mě nevadilo, což nemohu říci o jiných, např. Helmut, nebo Mustafa
za třetí- mě osobně vodka docela chutná a přestože tvrdý alkohol piju výjimečně, je opravdu vodka tím pitivem, kterému dávám přednost, nicméně preferuji nikoli ruskou, nýbrž mongolskou- ale co ti budu povídat, vy musulmani prý alkohol nesmíte, takže se pojďme bavit o kvalitách tureckého haše nebo afgánského heroinu třeba

MG34

28. 12. 2007, 10:02

Krokus:A jak jinak přežít ten vánoční děs a běs???
Frunsberg:Krokus je Ivan??? Díky za info.

MG34

28. 12. 2007, 10:04

Krokus:V něčem se ale náš přítel trefil.. I když omylem
Frunsberg:Jinak k RU jako nejlepšímu režimu... Z čeho tak soudíš? Z tvých předchozích reakcí bych čekal obdiv k jiné době...

Gucci

28. 12. 2007, 14:44

Krokus: to Ivan atd nemělo bejt na tebe tka sorry a je sice pravda že nesmíme pít ale je různé odvěví islámu a ten albánský na na zákazu alkoholu nevisí.
MG34: omylem to nebylo R-U spojení arijských ras v jeden celek ( za evropu a ne jako za soudruhů za rusko)

MG34

28. 12. 2007, 14:54

Frunsberg:A já blbec si myslel že islám je prostě ISLÁM. Stejně jako Korán je KORÁN... A prorok PROROKEM...

Chlape!! RU nějaké arijské rasy nikdy neřešilo!!! Už jsi viděl polního rabína nebo polního imáma???
Rasy a podobné voloviny řešila jiná říše.
Nejsem zrovna fanda RU, ale rozhodně to neblo rasistické mocnářství, a už vůbec ne rasově čisté!!
Nebo jak jsi to u Alláha myslel???

Gucci

28. 12. 2007, 15:46

MG34 : ale ivánku já to takhle nemyslel že to bylo rasově čistá monarchie ale že dokázala udržet některý kriteria a ne jak komunisti. A proč myslíš že děláme Konak jmenem Skanderberg

MG34

28. 12. 2007, 17:01

Frunsberg:Stručný dotaz na nekonkrétní odpověď:Jaká kriteria, broučku?
Jaký noňak děláte netuším, ale znám vodku Jelzin, pischkin, a v poslední době i Kalaschnikow... Ovšem do souvislosti s politikou jsem si to nikdy nedal.
a to máme i Napoleona, Praděda, Myslivce a pár dalších.. Včíl babo raď...:-))
A když mě oslovuješ jinak než nickem, použij laskavě velké písmeno(když už jsi mě pojmenoval tati). Za mě se to tak dělávalo.

Gucci

28. 12. 2007, 17:26

MG34 : njn a nebo radši Pane!!!! jak to znáš z práce

Gucci

28. 12. 2007, 18:53

MG34: proč živit rusko a komunisty to je kriterium

MG34

28. 12. 2007, 19:48

Frunsberg:Co to meleš osobo??? Jaký Pán?
Tak mě oslovit nějaký kolega v práci, tak mě raní mrtvice!!!
No to jsi tomu nasadil korunu!!!

MG34

28. 12. 2007, 19:51

Frunsberg:Proč živit Rakousko a šlechtu?
Tvé kriterium je úplně mimo... Rakousko nemělo s komunisty prakticky jediný větší problém. Nic udržovat ani nemuselo.
Nepleteš ti pojem komunista s anarchistou?? Nebo jsi to ještě neprobíral?

MG34

28. 12. 2007, 19:54

Frunsberg:A ještě něco... Jak je to s tím koňakem????

Gucci

28. 12. 2007, 20:05

A jak si teda rikaj Jinecky vojáčci? Pojmy si nepletu Jinak konak někdy musíš skusit je to 100X lepší než vodka ale tomu ti těžko uvěříš.

MG34

28. 12. 2007, 20:53

Frunsberg:Mě je celkem jedno jak si říkají. Pro mě je podstatné jak si říkám já. Respektive jak si říkat nechávám.
Vodku jsem nepil už dost dávno, narozdíl od koňaku. Tyhle experimenty mám už dávno za sebou!!
Ale stále netuším proč "děláme Konak jmenem Skanderberg "

Krokus

28. 12. 2007, 21:23

MG: máš pravdu, s tou vodkou se F trefil... přestože jak to tak vypadá, ta poznámka byla směrována Tobě...
Frunsberg: pravděpodobně se domníváš, že v kosovu se stejně jako např. v Libanonu či Sýrii Aláh ve chvíli, kdy místní pijou, kouká jinam , ale tak jako v Bosně i v K. se situace po válce dost zradikalizovala a nacani (pardon, radikální muslimové) z UCK ještě neřekli poslední slovo... tím chci říct, že se vám tam může lehce stát, že dopadnete obdobně jako Afgánci.

Krokus

28. 12. 2007, 21:31

Frunsberg: to jako srovnáváš život v RU se životem v YU? no tak to teda máš opravdu hoodně zkreslený informace, jestli ti tohle říkali děda s teťkou, tak to docela výmluvně ilustruje vztah kosoalbánců k zemi, v níž žili (jistě je ti známo, že Kosovo je kolébkou srbké státnosti a Albánci se tam dostali tak, že (jaká ironie) se jednalo o albánské křesťany, kteří byli z Albánie odsunuti (nebo chceš-li vyhnáni) treckými okupanty. no vidíš, století se sešlo se stoletím a situace je naprosto jiná, drtivá většina Albánců v K jsou muslimové a své sousedy (půvosdní obyvatelstvo) za hrob nenávidí. napadá mě paralela s jistou částí našeho státu

Krokus

28. 12. 2007, 21:34

MG: pane ano pane, koňak jménem Skanderbeg je vyráběn proto, že v Boemen žije nezanedbatelná menšina lidí co jim vypadaly vlásky a ti pijí pouze tento nápoj (již pro ně je připraveno i víno valonia a vodka roa)

Gucci

28. 12. 2007, 22:09

MG34: Vy ho neděláte děláme ho my a je pojmenovanej po Hrdinovi Skanderbergovi
Krokus: nevim kde jsi vzal že je to srbské uzemí moje rodina už od nepaměti bojovala proti srbským psům a o UCK víš leda tak kulové já tam měl půl rodiny, takže co si přečteš v blezku nemusí být vždy pravda. Tak tu neurážej hrdé vlastence z jednotek UCK děkuji pěkně a zase někdy achuj

Gucci

28. 12. 2007, 22:16

Krokus : a když seš takovej zastánce nevinejch tak mi řekni když jsou ty srbové tak nevinný tak kdo teda zabíjel malé děti podujevu a proč ty tvý srbové svatý chtěly vyvrždit celé kosovo? už od nepaměti srbové kurví celej svět mužou za WW1 tudíž za WW2 jsou to s***ě první kategorie neříkám že kosovští albánci jsou svatý ale rozhodně tohle tam nikdo nikdy nedělal. Ät žije svobodné kosovo at si každý stát vládne podle sebe ale at si nedělá nárok na co mu nikdy nepatřilo. Doufám že ti to stačí?

Krokus

28. 12. 2007, 23:19

Frunsberg: ať si nedělaj nárok na to, co jim nikdy nepatřilo? tak v tom případě by Albánci měli táhnout do Albánie a Srbové do Srbska ne? tvoje logika je zarážející... a aby bylo jasno, já narozdíl od tebe odsuzuju zločiny, ať je spáchal kdokoli. opakuji kdokoli. zeptej se tedy těch svých hrdinných příbuzných na to kolik zabili ozbrojených a kolik neozbrojených lidí a pak až ti to řeknou tak se zeptej, kolik z nich bylo srbů a kolik "vašich", co do UCK nechtěli (i když pochybuju, že se hrdinové budou zrovna s tímhle chlubit.

Krokus

28. 12. 2007, 23:23

Frunsberg: a ještě něco, laskavě diferencuj mezi srbským národem a hovady s paravojenských milic, kteří se bezesporu dopouštěli válečných zločinů, stejně jako já dělám rozdíl mezi civilním albánským obyvatelstvem a zločinci z UCK... ale toho pravděpodobně v té své zapšklosti nejsi schopen co? ostatně to, že z hrdlořezů děláš národní hrdiny vpodstatě pouze zapadá do toho, jak tady obhajuješ esesácké vrahy- lokaje němčourů, kteří jejich domovinu okupovali

Gucci

28. 12. 2007, 23:26

Krokus: hmm a kdo začal vraždit kdo kdo srbové tak at se nediví že někdo chce jít na cestě pomsty

Krokus

28. 12. 2007, 23:51

Frunsberg: no když krevní msta tvoří základní část národní povahy, nelze se tak moc divit že? jinak jestli se tady budeme bavit kdo s tím vražděním začal, nutně se dostaneme až do doby příchodu albánských kolonistů na srbské území a opět to dopadne v neprospěch tvého národa a to neříkám zlomyslně, ale tak to protstě bylo. opět zde zdůrazňuji, že v žádném případě zde nechci obhajovat zločiny paramilitantních bojůvek, tak to laskavě nečiň ty!!!

Gucci

28. 12. 2007, 23:55

Krokus: tak tet si mě dostal srbské uzemí??? dištak to bylo opačně srbové přišli déle než albánci. ale o tom jse nemá cenu bavit takže s srdečním pozdravem Frunsberg

Krokus

28. 12. 2007, 23:56

Frunsberg: a ještě jedna věc, dle mého zásadní: jako hrdý potomek svého otce bys měl vědět, jak se váš národní hrdina jmenoval. pokud to nevíš, byl to SKANDERBEG, nikoli SkanderbeRg, jak tady opakovaně píšeš. když se zpětně podíváš na moje reakce, myslím, že tam nikde nenajsdeš, že bych mu já komolil jméno (narozdíl od tebe). takže zde národního hrdinu pojmenováváš stylem, jako bych já psal, že hrdina Jánoš Žiškáč prosazoval ideály Mistra jana Husáka

Krokus

28. 12. 2007, 23:59

Frunsberg: pravděpodobně čerpáš z albánské historické literatury z období tzv. Velké Albánie, inu v tom období jiní tvrdili, že Germáni jsou přímými potomky Atlanťanů, takže ti přeju dobrou noc a zase někdy něco pošli, ale ne perníkovou chaloupku, tu už jsem slyšel

Gucci

29. 12. 2007, 01:42

Krokus: nebudu komentovat protože to je jak bych házel hrách na zeď
janak když jseš tak chytrej tak skenderbeg nebo také ale spíše Skanderbeo ponaučovat mě nemusíš. Leda o komunismu to vám jde dobře

Krokus

29. 12. 2007, 01:57

Frunsbergu ty hovado, v době, kdy na mě sbírali estébáci informace, protože jsem podepsal Manifest Českých dětí, s tebou tvuj fotr ještě chcal o zeď, tak si už jednou ty kecy o komunistech odpusť, nebo mě fakt nasereš. a mimochodem, jenom komunistovi Titovi můžou tvoki příbuzní děkovat, že je srbové neodsunuli do Tirany, magore jeden zakomplexovanej

MG34

29. 12. 2007, 09:58

Frunsberg:Koukám že jedete...
Ale stále nevím co má Váš koňak společného s politikou

MG34

29. 12. 2007, 10:01

Frunsberg:Kolega Krokus tě malinko setřel.
narozdíl od tebe používá logiku, znalost historie...
Ne jen fráze a šovinistické bláboly.
Krokus:Máš u mě mínus za to hovado!!
Nemusel jsi tak nahlas!!!

MG34

29. 12. 2007, 10:04

Pro oba:Znalosti balkánské historie mám slabé, proto se moc neangažuji.
Furnsbeg:Pro tebe, stejně jako pro Beaxe a další "hrdiny" je komouš každý kdo nehajluje a neobdivuje aspoň nějakého řezníka..
Ale už rozumín tvému nadšení nad dědou... A celkem mi zapadlo do skládačky jeho úsobení za války.
Ten heroický boj za ostnatými dráty... Skutečný chrabrý potomek Skandebega!!!

Gucci

30. 12. 2007, 14:27

MG34: njn co bych od zakomplexovanýho lampasáky čekal
Krokus: tita z toho vynech a za srbama di do řiti

npr.Džigira

30. 12. 2007, 17:50

Frunsberg : no teda musim uznat, že takovýhle myšlenkový zvratky jsem dlouho nečet... to  musim nechat!!!
Jestli je tam tak skvěle, tak se divim, že neodtáhneš s celou svojí famílií do  svého kosovského fádrlandu, určitě se tam báječně žije a mimo to by jsi měl zajisté možnost se etablovat v UCK, nebo jiné militantně založené frakci a tím jít hrdě s hlavou vztyčenou ve šlépějích svých neméně hrdinných předků.... a  klidně využít i té krevní msty, vždyť to tam je běžné, ne???

TY VOLE PROBER SE Z TOHO!!!

Je jednadvacátý stoletía tytady máš hlody jak vypatlo s bezelstnou logigou kosovskoalbánského analfabeta, který celý život v horách pásl kozy!!! Jestli máš potřebu sem psát, tak radši stvoř něco o tom dědovi co o něm básníš, přidej k tomu pár fotek a zdrž se  obdivnejch frází a bude tvá snaha alespoň k něčemu, ale jinak jsi tady asi nejen u mě za klauna s červeným nosem, nic víc ani nic míň.

Ps:... a toho bolševika MG34 neber vážně, má pozitivní lustraci... bacha na něj!!!
A v příštím roce Ti přeji více úspěchů s příspěvky na DW.

MG34

30. 12. 2007, 20:08

Frunsberg:Broučku, važ slova... Chápeš vůbec význam slova KOMPLEX?
Vždyď z tebe to přímo cáká! :-))))
Ovšem, úroveň tvého vyjadřování odpovídá úrovni tvé mozkové kapacity a schopnosti reálně posuzovat situaci.
Mohu poprosit ctěného Frunsberga (psychiatra)aby mi citoval některé z mnoha mých komplexů?

Tebe čeká v životě šok za šokem

npr. Džigira:Těch pozitivních nálezů je u mě mnohem víc.. Mimo jiné HIV
To mám ze své lásky k těm árijsko/balkánským válečnicko/mstitelským junákům!

MG34

31. 12. 2007, 09:19

npr:Džigira:Ale pochopil jsem skutečnost, že Němci na špinavou práci používali takzvané "askari"... (potlačení a masakr povstání ve Varšavě, podřadný personál v KT, řadoví členové "zvláštních skupin", atd atd... )
Většinou pakáž nad kterou se i otrlým vrahounům z německých SS obracel žaludek.
.. a která by po vítězné válce sama skončila v rámci "zvláštního zacházení".
Jen mě pobavilo, kdo mi tyhle věci připoměl!!

Krokus

04. 01. 2008, 02:39

zase se mi nezapsal příspěvek, tak ještě jednou:
MG: Tvému útlocitu se za to hovado omlouvám, ale zároveň Tě žádám o důsled. analýzu té předcházející diskuze- jistě najdeš dost důvodů k benevolenci vůči mé sprostotě
Frunsbg.: tobě se omlouvat nebudu, myslím, že každý kdo si naši diskuzi přečte musí uznat, že jsem se snažil o smířlivý tón až moc, zatímco ty se pravděpodobně domníváč, že čím je člověk hlasitější a sprostší, tím průbojnější je jeho názor. kupříkladu mi není jasné, jaks myslel tan poslední výpad- proč mám Tita vynechat? že o něm moc nevíš (potom stačilo napsat že o něm nic nevíš a nemůžeš tudíš relevantně diskutovat- tak jak to zde píšou lidi, kteří mají v jiných odvětvích záviděníhodné znalosti), nebo snad proto, že se jednalo o člověka, který nebyl albánec a přesto pro albánce v YU udělal mnohem víc než jakýkoli alboš (a to i přesto- nebo snad proto, že byl komunista)? nebo snad proto, že to byl Chorvat (přestože sám se presentoval výhradně jako Jugoslávec a jakékoli náznaky nacionalismu tvrdě postihoval) a proto snad do naší diskuze nepatří (což je blbost)?
a kam to mám táhnout ZA Srbama (no to mi vysvětli, proč ZA nima? oni přece ani z Kocoba ani odjinud netáhnou), myslels to jako ty nápisy, co tam tví příbuzní píšou na zdi jejich rozbořených domů a chrámů? jak to je? SRBI E MORTI? kdyžtak tady přelož pro ty z nás, kteří albánsky nerozumí... jinak, když tam vlastně byli nejdřív alboši, mohl bys nás zde poučit, jaká je nejstarší albánská památka na území Kosova?

Krokus

04. 01. 2008, 02:52

MG: add "pomocníci"- oni by se tajky někteří z nich poblili z toho, jak proti židobolševikům a jiným podlidem dokázali "bojovat" übermenchové na východě... i když jsem neslyšel o excesu typu stahování z kůže 3letýho srbskýho kluka "hrdiny" z divize Skanderbeg (nebo jak píše alboš Frunsbg. "SkanderbeRg" čili Skanderbeo ), to je něco, nad čímž sae zvedne žaludek každému soudnému člověku- Frunsi, kolik asi ten 3letej kluk zavraždil albošů co? a to že nebyl jedinej se můžeš zeptat svýho dědka

npr.Džigira

04. 01. 2008, 15:57

Krokus, MG34: zbytečná diskuze, Fruny se asi opravdu na moje doporučení vydal hledat otčinu...

MG34

04. 01. 2008, 16:58

Krokus:Mě se neomlouvej. Má vítka byla spíš formální.
Všimni si že když někdo presentuje i správný názor s trochou vulgarity, často se zbytek webu vykašle na obsah a řeší kravinu... (npr. Džigira ví jak to myslím)
npr. Džigira:Že by tolik štěstí....
Možná se jen na Silvestra zpil jak bolševik!