Úvod / Nálezy / Půdovky atd.

Kouzelná půda

11. 05. 2011 Autor: Bajo72 7171× 56
Zdravím Hledače... Hlaveň notoricky známé zbraně z kouzelné staré půdy, která mě neustále překvapuje. Všem přeji jen pěkné nálezy. Lovu Zdar Bajo72.

 Autor: Bajo72

Komentáře

Stejski

11. 05. 2011, 18:24

to jsi vůl, že se tady s tím chlubíš, jinak luxusní.

TTT

11. 05. 2011, 18:34

Moc pěkný, gratuluju

Hank

11. 05. 2011, 18:45

spise by se nad vystaveni mel zamyslet admin...

Yankee

11. 05. 2011, 18:47

Pokud vím, tak hlaveň je hlavní část zbraně a tudíž podléhá zákonu o zbraních a střelivu. Adminovi se taky docela divím, že to sem dává!!

Bajo72

11. 05. 2011, 18:57

Omluva: neuvedl jsen hned : předáno PČR po číslem jednacím...

1942

11. 05. 2011, 21:50

člověk by se snad mohl normálně podělit s radostí a hezkým nálezem-neříkejte že to není, navíc jsme tu stejně všichni sběratelé, takže to snad i tak berem-kousek do sbírky (nic víc, nic mín)
A TO ŽE SE TU VŽDY NAJDE NĚJÁKÝ prominte mi DEBIL, KTERÝ TU AKORÁT CHODÍ DĚLAT DUSNO, TO JE CHLAPCI VELKÁ ŠKODA
obrali jme se o spoustu nádherných nálezů našich kolegů, které určitě stojí za pohled a proč??

1942

11. 05. 2011, 21:51

A DO MĚ!!!!!

sined

11. 05. 2011, 22:11

1942

zero

11. 05. 2011, 22:17

1942- já začnu-

tvé důvody chápu. Jasan. Beru. Ale...
Ale je tu zákon. Je tu čím dál tím větší nevraživost vůči hledačům, sběratelům atd. Není přinejmenším rozumné prezentovat takovéto nálezy na veřejnosti. Rád bych věřil, že každý sběratel má vše papírově a podle zákona v pořádku Pak si samozřejmně může toto dovolit.
pokud má ovšem náhodou trochu toho pověstného másla na hlavě- inu- každý svého štěstí strůjcem

fredy1

11. 05. 2011, 23:57

Krásná a kde je zbytek

matr

12. 05. 2011, 08:38

Tak to je parádní lauf

fagin

12. 05. 2011, 11:11

K čemu to je není to k mixéru

stopercz

12. 05. 2011, 11:44

Pokud to má někdo odevzdané nebo zlegalizované, proč se s tím proboha nepochlubit, byl bych první. A nevraživost ke hledačům/sběratelům??? Za tu může dílkem jen zavist, kurňa ty maj doma pokladů, ale hlavně za tím je asi naštvanost (jak jsem zakopl v díře na houbách, jak mi zmetek s klackem šmajdal po zasetém poli, dloubal v mojí louce atd. O prošmejdění "opuštěných domů" radši nemluvím.

Felix JK

12. 05. 2011, 12:34

.. myslím si že ak by si odpustil ten text v uvode, tak by bolo všetko OK.

rastrperry

12. 05. 2011, 17:01

To 1942:Dobře jsi to řekl, předsedo! . Co se týče vystavování nálezů, je každého osobní věc, co jsem dá, za kterou si sám stojí a ponese také důsledky. Takže ty rozpitvávači zákonů a rodilý právnící, co se vždy ozvou potom v diskuzi, mi připadaj absolutně zbytečný...

Lothar

12. 05. 2011, 17:13

Proč by sem měl okamžitě každý psát o předání PČR, případně dokonce fotit sbírkové zbraně se zbrojáky a průkazy??? Když pošlu na web fotku sebe za volantem, musím k tomu hned přiložit řidičák? Česká malost a ustrašenost, hysterie kolem zbraní, co zabíjí malé děti? Za své foto si každý ponese následky sám - poučky rozumných netřeba.

bomber

12. 05. 2011, 17:43

Já to tady vidím na samovolnou autocenzůru.

mackiz

12. 05. 2011, 20:01

Jsem zvědavý, jestli již to konečně těm "vykladačům zákona"dojde a přestanou strkat rypáky do toho, do čeho jim nic není!! Každý je svéprávný rozhodovat, co sem dá a co ne!!

zero

12. 05. 2011, 21:09

Tak asi takhle milí chytráci.
Je opravdu každého věc co kde vystaví. Ale patrně nechápete, že každý podobný příspěvek je nádherný trumf do rukou těch co chtějí postavit detektoring mimo zákon. Ve finále to může vést i k tomu, že někoho napadne zpřísnit podmínky pro sběratele. Jistě vám pak každý rád poděkuje, že díky několika troubům si už do sbírky nic nepořídí.

Takže se tu dál plácejte po zádech jak jste drsní a tvrdí hoši co na zákony jebou a užijte si to.


Celkem se divím adminům, že jim takovýto příspěvek proleze na veřejný web.

fagin

12. 05. 2011, 22:48

Zero příteli co má tahle hlaveň nalezená na půdě společného s detektory kovů? A co se vylíhne ve skopových hlavách našich politiků to neovlivní ani bůh.

kolfr

13. 05. 2011, 08:29

je to hezký nález a vůl nejsi že se to vystavuješ, mě to připadá že za nějákou dobu tady budou jenom šutry co někomu připomínají něco a pořádné nálezy aby měl člověk strach sem dat aby ho někdo nezmrdal. Kurva komu to leží v žaludku a závidí tak aď sem neleze a kouká raději na porno, tam jsou taky takový šulini jako ti co jenom remcají a nikdy jsem žádnej nález nedali. Super nález...

kebabJm

13. 05. 2011, 08:54

zero: hlaveň může být i roura od kamen. .

kolfr: s tím pornem je to bezva nápad. .

stopercz

13. 05. 2011, 11:13

Jako děcka jsme dělalí pistolky na shortky s hlavní ze silnostěnné trubičky, a ta se dala normálně koupit, ono prostě zbraň může být kdeco. A já se sem moc rád podívám i na něco pěkného a ne jen na vaťák (i když zelenej), kus plechu (možná i z auta), a pár mincí (kterým nerozumím, ale díky tomuto webu už asi čtyři poznám). A česká připosranost mě štve už léta (dlouhá). A že tento obrázek/nález dá někomu trumf do ruky? Tak to teda třeba Střelecká revue dává někomu celý paklík trumfů. FAGIN ma pravdu... co se vylíhne ve skopových hlavách našich politiků to neovlivní ani bůh.

rastrperry

13. 05. 2011, 13:45

Nemám za to, že by zrovna tohle mělo postavit hledače mimo zákon.. Pokud už příde na lámání chleba, tak se bude jednat o ty, co navštěvujou archeo lokality a vybíraj pietní místa... Ale tomu už z nás nikdo nezabrání... A co se jedná o politiky, tak Těm bych doporučil zakázat Křemílka s Vochomůrkou, protože jsou evidentně členové Ku-klux-klanu a naše jistá menšina by to mohla vzít osobně.

Bajo72

13. 05. 2011, 14:20

zero: po právní stránce se z nálezem poperu sám a svojí právní zásadovost prezentuj spíš do politických sfér... Mám lokalitu (válka) a cesta k ní vede kolem vekého Keltského hradiště až tam tase narazim na NAŠE "kolegi" vzpomenu si na tvoje slova i právní mastrubaci...

Bajo72

13. 05. 2011, 14:26

PS: považuju již zmíněné "keltské kolegi/y" za "impotentní hledače"... .

leopold95

13. 05. 2011, 14:56

Kolfr:
napsal to hezky, komu se to nelíbí nebo se bojí ať se na to nekouká a hlavně ať to nekomentuje.

zero

13. 05. 2011, 19:29

Haec habui, quae dixi. Foedum inceptu, foedum exitu.

ExtraligaHk

13. 05. 2011, 20:53

Bajo72 : Je parádní, na ty komenty se vykašli... Každý si sem může dát co chce, je to jeho odpovědnost :-) počkej až sem dám svůj funkční panzerfaust, to se tu ty lidi zeserou :D :D

entjan

13. 05. 2011, 20:57

Zero: Mo tak pokud jsi tak zakořeněn v zákoně a morálce, pak nezapomeň že máš OZNAMOVACÍ POVINNOST
Bajo 72: A jsi v 
Fšem: ser. e na keci a kochejte se, možná už něco takovýho ani neuvidíte

zero

13. 05. 2011, 21:00

Přeberte si to hrdinové.

§ 185 - Nedovolené ozbrojování

(1) Kdo bez povolení vyrobí nebo opatří sobě nebo jinému střelnou zbraň anebo ji přechovává, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok nebo peněžitým trestem nebo propadnutím věci nebo jiné majetkové hodnoty.

(2) Kdo bez povolení

a) sobě nebo jinému opatří nebo přechovává výbušninu, zbraň hromadně účinnou nebo součástky, jichž je k užití takové zbraně nezbytně třeba, nebo

b) hromadí, vyrábí nebo sobě nebo jinému opatřuje zbraně nebo střelivo,
bude potrestán odnětím svobody až na tři léta.

(3) Odnětím svobody na jeden rok až pět let bude pachatel potrestán,

a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 2 jako člen organizované skupiny,

b) spáchá-li takový čin ve větším rozsahu, nebo
c) spáchá-li takový čin za stavu ohrožení státu nebo za válečného stavu.



Od ledna 2010 platí nový trestní zákoník (zákon č. 40/2009 Sb. ), který tresty v oblasti nedovoleného ozbrojování zpřísňuje:
§ 279 - Nedovolené ozbrojování

(1) Kdo bez povolení vyrobí, sobě nebo jinému opatří nebo přechovává střelnou zbraň nebo její hlavní části nebo díly nebo ve větším množství střelivo nebo zakázaný doplněk zbraně, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta, zákazem činnosti nebo propadnutím věci nebo jiné majetkové hodnoty.

(2) Stejně bude potrestán,

kdo uvede do střelbyschopného stavu znehodnocenou zbraň nebo na ní provede konstrukční změny směřující k jejímu uvedení do střelbyschopného stavu nebo na zbrani provede konstrukční změny směřující ke zvýšení její účinnosti, nebo

kdo padělá, pozmění, zahlazuje nebo odstraňuje jedinečné označení střelné zbraně, které umožňuje její identifikaci.

(3) Kdo bez povolení

a) vyrobí, sobě nebo jinému opatří nebo přechovává výbušninu v množství větším než malém, zbraň hromadně účinnou nebo součástky, jichž je k užití takové zbraně nezbytně třeba, nebo

b) hromadí, vyrábí nebo sobě nebo jinému opatřuje zbraně nebo ve značném množství střelivo,

bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až pět let.

(4) Odnětím svobody na dvě léta až osm let bude pachatel potrestán,

a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 3 jako člen organizované skupiny,

b) spáchá-li takový čin ve větším rozsahu, nebo

c) spáchá-li takový čin za stavu ohrožení státu nebo za válečného stavu.


Ze srovnání uvedených znění vyplývá, že od ledna 2010 dochází k těmto změnám:


- ustanovení odst. 1 (číslování u obou zákonů shodné) se nově vztahuje nejen na zbraně, ale i na střelivo a zakázané doplňky zbraně (např. laserové zaměřovače, tlumiče hluku), horní sazba podle odst. 1 je zdvojnásobena (2 roky)


- ustanovení odst. 2 nového tr. zákoníku je zcela nové, za nedovolené ozbrojování se nově bude považovat i:


- uvedení znehodnocené zbraně do střelbyschopného stavu nebo i samotné provedení konstrukčních změn směřujících k uvedení zbraně do střelbyschopného stavu nebo ke zvýšení účinnosti zbraně,


- padělání, pozmění, zahlazení nebo odstranění jedinečného označení střelné zbraně (tj. např. výrobního čísla), které umožňuje její identifikaci.



- ustanovení odst. 3 (odpovídá ustan. 2 ve starém zákoně) zahrnuje i výrobu výbušniny, u výbušniny i střeliva je specifikováno množství, což dříve nebylo, horní sazba je zvýšena ze 3 na 5 let odnětí svobody, dolní sazba je nově 1 rok natvrdo,


- ustanovení odst. 4 je výčtu činů shodné s odst. 3 ve starém zákoně, místo rozsahu odnětí svobody na jeden rok až pět let za uvedené činy je nově sazba dvě léta až osm let.


zero

13. 05. 2011, 21:03

Oznamovací povinnost z něčí strany není třeba- vy se, vy oslové, oznamujete sami Tak se tu dál plácejte po ramenou. Komu není rady tomu není pomoci.

entjan

13. 05. 2011, 21:04

Zero: chtěl jsem napsat No a ne Mo. A co že je myšleno v té latině jako že už si za tím musíš stát, když to padlo, nebo že to fakt i podepíšeš, vono se to dá totiž vykládat všelijak. Kór v dnešní době, která tak ráda relativizuje

entjan

13. 05. 2011, 21:08

Zero: Takže souhlasíš stím, že vlastně také porušuješ, že, Ale jak jsi promptní! ? To chce a nohy do studený vody.
Nic ve zlým, ale ty komentáře Tvého typu mi přijdou naprosto zbytečné - neb každý je strůjcem svého štěstí, že A z té huby si utři rtěnku - to se k Chlapovi, kterej je tak akurátní fakt nehodí

entjan

13. 05. 2011, 21:10

Zero: chtěl jsem napsat No a ne Mo. A co že je myšleno v té latině jako že už si za tím musíš stát, když to padlo, nebo že to fakt i podepíšeš, vono se to dá totiž vykládat všelijak. Kór v dnešní době, která tak ráda relativizuje

zero

13. 05. 2011, 21:16

V latine je entjane psáno, že co jsem chtěl říci jsem řekl a také to, že to co špatně začíná, špatně skončí.

Víš já tady nechci prudit. Je opravdu každého věc co sem hodí. Ale takovéto příspěvky jsou rudej hadr před oči tupců co hledají kdejakou záminku jak s námi skončit. A je jedno kdo se s tím sveze-detektoráři, sběratelé, kluci co dělají rekonstrukce válečných událostí atd.

Bohužel když se někdo ozve a upozorní, že není rozumné takový příspěvek tu dát, je označen za závistivého. To opravdu nechápu-proč bych měl závidět? Tyto věci nesbírám a neinteresují mě. Jde mi jenom o to aby dotyčná osoba trochu myslela.
Každý tu má ramena jakej je frajer a jak jebe na zákony, policajty apod. ale pak jsou vyvalení když jim doma zaťuká PČR.

Nevím co k tomu víc dodat. Zkuste přemýšlet. kurvíte pověst všem co tu na web chodí a kurvíte koníček těm co nejsou blbý jak ten kdo tu veřejně přizná, že dělá něco protizákonného.

Přeber si to Entjane a vy ostatní také. O. K.?

>>M@jor Borovičk@<<

13. 05. 2011, 21:38

Tak dlouho se chodí pro vodu se džbánem až..... ale to asi znáte.
Nic nezávidím

Zero: naprostý souhlas jen tu je to boj s větrnýmy mlýny

laketahoa

14. 05. 2011, 21:25

Zero na tebe by měli mít rodiče taky zbroják ale obávám se že na takový kalibr nemá povolení ani armáda.

sherlock

15. 05. 2011, 12:48

Je to supr nalez, a pro vsechny co pindaj, kazdy detektorista prestupuje zakon, pokud nekope u sebe v zahrade, takze klidek hosi, vsichni co hl
edaj meli by si davat bacha

sherlock

15. 05. 2011, 12:50

Je to supr nalez, a pro vsechny co pindaj, kazdy detektorista prestupuje zakon, pokud nekope u sebe v zahrade, takze klidek hosi, vsichni co hl
edaj meli by si davat bacha

Izolc

15. 05. 2011, 15:31

Můžeš mít doma třeba mezikontinentální střelu. KONIG TIGERa ve stodole. Jen se s tím nesmíš zbytečně chlubit. Doufám že se Ti ulevilo, že ses tady do té vrby vykecal. Kde není žalobce není soudce. Tady v tom polofašistickém bordelu nesmíš mít ani kousek trubky na dřevě.

entjan

16. 05. 2011, 00:36

Zero: Nevím proč mluvíš sprostě, jestli Tě něco žere, dáš to vědět a že si z Tebe někdo utahuje, nebo Ti oponuje To není důvod být vulgární. Taky jsem řekl, že každý je strůjcem svého štěstí, nebo ne  Taky bych Tě poprpsil, abys nám poslal všem fotku nějakého dokladu od PČR kde Ti potvrzujou, že si zrovna tu Tvoji flintu můžeš nechat a že v tomto případě není její držení nezákonné ozbrojování. Díky
A jestli tu někdo něco kazí, pak k těmto lidem patříš i ty, protože Tvá mluva se hodí do nádražní restaurace a ne sem. Faktické poznámky beru, ale slovník jak řeznickej pes. Ovládej se člověče a když na to nemáš, tak nepiš

ragnarog

16. 05. 2011, 01:17

zero: Dobře jsi to napsal, ale holt když někdo nechce slyšet pravdu, tak ji prostě neslyší, ani kdyby ses na hlavu stavěl...
Jinak nález je to pěkný, nicméně některé věci prostě mají zůstat pěkně doma "pod pokličkou", určené očím jen těch opravdu dobrých známých...

entjan

16. 05. 2011, 09:08

Ragnarog: Contradictio in adiecto Souhlasíš se Zerem a nabádáš k "podpokličkalismu" Je dobré si vymyslet třeba i tu pohádku o tom jak to PČR nechce Hoši, hoši Kážete hezky, ale nevidíte si při tom do úst Z toho se musí zákonitě lidem obracet žaludek

ragnarog

16. 05. 2011, 13:22

entjan: S latinou na mě nechoď, tím mě neohromíš... Kdyby sis pořádně přečetl, co zero napsal, tak kromě té citace ze zákona napsal i to, že "není přinejmenším rozumné prezentovat takovéto nálezy na veřejnosti". Pokud nechceš dodržovat zákon se všemi z toho vyplývajícími povinnostmi, je to tvoje věc. Proč chceš ale přispět k zákazu tohohle koníčku tím, že tady budou veřejně prezentovány věci, které prostě na weřejný web nepatří? Aby sis dokázal, jaký jsi drsňák, na kterého nic neplatí? K ničemu nenabádám, je to jen můj názor. Promiň, ale rozumně a realisticky uvažujícímu člověku tohle není potřeba vysvětlovat... Taky mě nebaví koukat jen na rezavé hřebíky, ale plně chápu, že některé zajímavé nálezy prostě nálezci nevystaví, protože nechtějí dráždit hada bosou nohou...

baxters

16. 05. 2011, 14:26

ZERO-pokaždé když je tu nejaka zbran nebo něco, maš plnou hubu vyhružek a zákonu. Už se na to vyser a starej se lépe o sebe ty zavistiva 0(zero)

zero

16. 05. 2011, 17:00

baxters- proč se raději nevěnuješ autům puso?

entjan

16. 05. 2011, 23:13

Ragmarod:
1 - Já zde nic nezákonného neprezentuji
2 - již několikrát jsem řekl, byť né přímo a to je asi chyba, když neumíš číst mezi řádky, že s tím v podstatě souhlasím (co Zero poslal - o zákoně a tak), ALE že nechápu, proč se tu tak rozčiluje a sám má v příspěvcích flintu s pohádkou, že mu ji PČR vrátila
3 - Kritizoval jsem formu - tedy zbytečně sprostá slova, která kultivovaný člověk nepotřebuje
Toť vše
Je to vcelku věc i admina, ale to zde bylo již řečeno a pokud to pomůže obchodu, pak účel světí prostředky

zero

16. 05. 2011, 23:57

entjan- železo co je v mých příspěvcích mě PČR opravdu vrátila- bude to nejspíš tím, že to jsou kolegové a víc už ani muk

H E L M U T

17. 05. 2011, 16:43

Pěknej nález, pěknej stav, ale netuším, proč to chce někdo zveřejňovat a že to vůbec někdo zveřejní!
Zákony platí pro všechny a dáváme všem důkaz, že náš koníček je i nelegální a porušuje běžně zákon. Osobně bych tam napsal, že jsem to odevzdal PČR a byl bych jenom za blbce ne trestance. Každýho věc.

ragnarog

17. 05. 2011, 18:59

entjan: Ta sprostá slova jsem nějak nepostřehl, co jsem četl, nebylo nic mimořádného. Možná to bylo smazáno, nevím...
S tím ostatním, co jsi zde naposledy napsal, souhlasím, myslím, že jsme se nakonec i domluvili...
Tak ať se daří a ať je takových příspěvků, které staví lidi proti detektorářům, co nejmíň.

entjan

18. 05. 2011, 00:19

Zero - Pak OK, ale slovník prosím vylepši
Ragnarog - No, ja! Dyť sme lidi
Obama - a to si ještě příspěvek zakonči Lovu zdar Jen podotýkám, že lidi jsou hájený po celý rok

Vacis

18. 05. 2011, 07:08

Musím se smát, když si vzpomenu, že kvůli tomuhle byla zrušená sekce inzerce
ale co by se neudělalo pro rozšíření prodeje

bratři v triku

18. 05. 2011, 11:40

Nerad se vměšuji do podobných debat, ale myslím že tím max. upozorní sám na sebe. S detektorem to nemá nic společného, nebo snad lítáte po půdách a objíždíte cívkou trámy? Je to půdovka kterou může najít každý a nemusí vědět že nějaký detektor existuje... P. S. Mě osobně se ten lauf líbí.

kubajchan2

23. 05. 2011, 21:49

kluci uz toho nechte. kdo jSSi bez viny hod khamenem...

Belmondo

23. 05. 2011, 22:28

UŽ TO TU NENÍ DÁÁÁVVNOOO STAREJ DW, CO TU BEJVAL PŘED TŘEMI LETY.. JEN ŽABOMYŠÍ VÁLKY, HÁDKY, URÁŽKY A PONIŽOVÁNÍ.. PÁNOVÉ -A DÁMY- NEMĚL BY LID TĚCHTO STRÁNEK DRŽET VÍCE PŘI SOBĚ?? NIKOHO TED´ SNAD NEURAZÍM, NEBO NEROZPUTÁM DALŠÍ- DLE JEN MÉHO NÁZORU-ZBYTEČNÉ HÁDKY... MYSLEL JSEM, ŽE DISKUZE K PŘÍSPĚVKŮM BYLA KDYSI ZALOŽENA ZA ÚPLNĚ JINÝMA ÚČELAMA, NEŽ PRO HÁDKY.. I TAK VŠEM HODNĚ ÚSPĚCHŮ V HLEDÁNÍ... HND