Úvod / Nálezy

Letní dovolená v lesích na WWI

26. 11. 2008 Autor: candies 5798× 69
Letní dovolená v lesích na WWI.

 Autor: candies

Komentáře

Narvah

26. 11. 2008, 10:59

Východní Slovensko ??? Nálezy krásné, my tak úspěšní nebyli. Ale je tam krásně a ta atmosféra se nedá srovnat, na jaro tam pojedem opět .

dundee

26. 11. 2008, 11:10

Nechci strašit, ale pozor na pokuty... Jsme tam teď lovná zvěř...

pliza27

26. 11. 2008, 11:36

gratuluji tohle je parádička

Luki878

26. 11. 2008, 11:43

Ahoj prosim Vas co znamena to wwi???Dikes

Luki878

26. 11. 2008, 11:43

A inak gratulujem nadhera

kokerss

26. 11. 2008, 11:47

Nejlépší fotky jsou z lokality,nálezy krásný

Luki878

26. 11. 2008, 11:50

Ahoj prosim Vas co znamena to wwi???Dikes

Fieldmaster

26. 11. 2008, 12:00

to Luki77: první světová válka

Luki878

26. 11. 2008, 12:02

Fieldmaster aha myslel som si  dikes

Aksamit

26. 11. 2008, 12:15

No, hlavně to rychle všechno hoď na aukro, ta kreténe vypatlanej!!!!

MinTaur

26. 11. 2008, 12:24

http://www.aukro.cz/show_user_auctions.php?uid=4420407

Aukce v primym prenosu z bojiste, HNUS VELEBNOSTI!

Miran

26. 11. 2008, 12:24

to Aksamit: nech ho, je to "chudák" asi se tím živí a potřebuje to zlegalizovat nebo zhodnotit?!

iver

26. 11. 2008, 12:30

Luki878

26. 11. 2008, 12:38

Hosi ja sa v tom moc nevyznam ale co je natom az take zle ked par veci preda co sa mu nehodia dozbierky?Ved to je normalne ze sa predava a vymiena a vy ho tu hned spixujete chudaka

teodor

26. 11. 2008, 12:43

Luki77: zopár??? ta asi na aukro velmi nechodíš, však

Luki878

26. 11. 2008, 12:46

Teodor no tak ked predava vsetky a nema s toho potesenie ze to chce do svojej zbierky a hlada to len preto aby to predal tak je to magor to Vas chapem newem no nepoznam ho 

Redy

26. 11. 2008, 13:07

Zdravim vsechny.Moc dekuji kolegovi Luki77 za rozumna slova.Ano prodavam na Aukru prebytky ktere neupotrebim a aspon se mi vrati cast nakladu.Do roka jezdim slovensko minimalne 6krat,je to proste vasen a aspon umoznim jinym kolegum kolegum si neco dokoupit do sbirky.Jeste jednou se vsem velmi omlouvam.Vas Redy

vaga

26. 11. 2008, 13:13

nezabudni si po sebe zahrabať diery.. na východe ich je požehnane!

dundee

26. 11. 2008, 13:14

Anika Kabaja-Redy-FJ1: nič sa nemá preháňať, ale kôli tebe podobným hľadačom nás starousadlíci v Karpatoch začali nenávidieť...

Redy

26. 11. 2008, 13:24

Pana Aksamita nebudu rozebirat nebot je to asi pekny hulvat.Pokud ma nejaky problem s moji malickosti,mohl mi to sdelit uz na hrebenu na Vyravou,kde plundroval s kolego tabor Beskydenkorps,ale to neumel ani slusne pozdravit.Vim od ktereho jeho superkolegy vitr vane.Pokud mas nejaky problem stav se za mnou osobne a dam Ti za ty urazky pesti do nosu.S pozdravem Redy

cortes

26. 11. 2008, 14:26

miner-Já mám zatím dobré skušenosti a to aj ze starousedlíkama.Chovat sa slušně,nenechávat díry.
To co sa tam stalo nedávno rozčeřilo hladinu,ale aj to sa uklidní.
Ať sa ti daří.

Peca WW2

26. 11. 2008, 14:38

Redy: no eště sem pošli GPS souřadnice kam chodíš hledat, inteligente. Pochopím, když někdo prodá jednou za čas nějaký nález, protože potřebuje prachy. Tvoje nálezy sa ovšem kompletně po návratu z východu objeví na aukru. Lidi, co kopou na kšeft nesnáším, a to nejen proto, že po nich většinou zůstává v lese podstatně větší bordel jak po jiných. Ono když člověku naskakují s každým nálezem před očima stovky nebo tisíce, za které to všechno prodá, tak není moc času uklízet po sobě. A neosočuj mě prosím z toho, že Ti závidím. Nemám to zapotřebí. Jednak mám sám slušnou sbírku a kdybych neměl, tak bych si mohl nakoupi půdovky. Ke koupené věci ovšem nemám a nikdy mít nebudu takový vztah jako k nalezené. Howgh. P

dundee

26. 11. 2008, 14:39

cortes: keby to tak bolo... ale realita je taká, že hoci sme boli s miestnymi ako jedna rodina a v lese po hľadaní po nás neostala ani stopa, tak pár dní po našom odchode našli miestni spústy nezahrabaných dier, železného šrotu a rozhádzaných kostí a okamžite to prisúdili nám... Proste stačí pár jedincov čo nedodržujú "čestné pravidlá hľadania" a chodia do Karpát len za vidinou zisku a už sa na nás starousadlíci pozerajú skrze prsty...
Kopaniu Zdar!

g-maxx

26. 11. 2008, 14:52

miner..No přeju ti ať sa situace uklidní.A jak nějakého bordelářa potkáš-je jedno kdo -Ukrajinec ,Čech nebo Slovák..tak mu daj přes držku..oni si někteří myslí ,že hluboko v lesách možů nechávat bordel..osobně ti zaručuju,že když u vás potkám takového-třeba čechůňa,že ho donutím to zase zahrabat holíma rukama.měj sa.

Aksamit

26. 11. 2008, 15:08

Je možné, že jsem se nechal co do oslovení unést. Jak ale nazvat člověka, který na aukční server umisťuje fotografie přímo z terénu, případně hromadné fotografie nálezů z akce s tím, že jeden předmět zakroužkuje??? I jedinec chabého rozumu si dá dohromady, že tím stěží prospěje "hladačské komunitě"!!! Nenapadlo tě, že tohle je přesně to, co odpůrci detektorářů potřebují? Klacek, kterým nás můžou mlátit hlava nehlava a s hubou plnou práva a zákonů poukazovat na to jak jsou za vším jen peníze.
Jestli to děláš na kšeft je tvoje věc. Ale aspoň to nafoť normálně ať to tak nebije tak do očí!!!

1234567

26. 11. 2008, 15:11

Tak tohle nechápu chodit po lese jak blázen a potom to prodávat někde na internetu.A proč jsi tam napsal i místo kde jsi potkal toho Aksamita dnes si každý hlídá své místa přece.Ty nejsi sběratel ale překupník to je můj názor.

jackossino

26. 11. 2008, 15:11

tiše závidím

1234567

26. 11. 2008, 15:15

Tak jsem se díval na ty stránky na Aukru tak to je mazec máš tam foto i nábojů které určitě nejsou delaborovány tak asi víš do čeho lezeš.Jinak Aksamit má pravdu.

Marouš1

26. 11. 2008, 15:36

No je to dost neštastně vystavený na tom Ačku, to je pravda, ale vždyť tam prodáváme nebo nakupujeme skoro všichni, tak co???
Nedokážu si představit budovat sbírku jen z vlastních nálezů, to šlo před 15 rokama a ne dnes.
Já na druhou stranu něco rád zaplatím veřejně, aby se vědělo, že to umím a chci koupit, než abych posílal pokoutně a tajně maily jak koupím co je vystavené. To by mě vůbec netěšilo.

banana

26. 11. 2008, 16:27

Rychle vyhrabat, vyfotit, prodat a jedeme znova Nebudu tě nijak osočovat, třeba jsi v tísnivé finanční situaci a v tomto jsi našel řešení, ale až tě vyberou za ty "nejen" ostrý, tak bude na chvíli klid a na ty co to nedělaj pro PRACHY alespoň něco zbyde. Hledači magneti jsou ostuda. Myslím že co se týká rybářů, tak tam je (bylo) prodávání úlovků zakázané a to jsou jen rybky který se znovu vysaděj a dorostou. Musej z tebe mít místní radost, je spousta lidí který si nic pořádnýho nenašli a pak magneti který si toho nevážej a obratem prodávaj vše co se jim nehodí.....takhle ne....myslím že jsem to napsal ve vší slušnosti, myslím si o tom svoje a nejsem sám.

kebabJm

26. 11. 2008, 16:36

FJI se prodejem militárií živí min. 20let, v divadlech už nic není , u filmu taky ne, ale v zemi je toho pořád dost.
Myslím, že už záleží na každém osobně jestli si to koupí na aukru od toho nebo jiného. Já osobně bych to nechtěl ani zadarmo, protože by mě to netěšilo, raděj nachodím spoustu km a najdu si svoje.

jkmineral

26. 11. 2008, 18:25

chlapci, chlapci, kromě těch dvou přezek tam vidím samý šrot ! FJI na tom asi nezbohatne, já osobně rezavý bajonet pustím kamarádům hned na lokalitě, ať se s tím nemusím tahat. Nebo to mrsknu taky na aukro. A co sbírám tak si nechám. A na díry nepoukazujte, místní hoši barvy bakelitu mají detíky a Ti se tím živí, a za nima je už jen spoušť, vím o čem mluvím. Tak jsem se Tě Aniko zastal. jkm

TEO99

26. 11. 2008, 18:29

Marous- máš pravdu každý znás si tam něco kupuje jelikož některé věci v zemi najdeš už hodně sežrané tak proč si nekoupit do sbírky něco v pěkném stavu.
Anika Kabaja- jinak nálezy máš pěkné ale nechej tam i něco pro nás

TEO99

26. 11. 2008, 18:32

jkmineral- ano to máš pravdu že to hned pustíš v terénu za kilínko Jinak já těch přezek tam vidím o něco více

Marouš1

26. 11. 2008, 19:03

ZIP : no jasný, když něco vidím na Ačku co nemám, tak si to koupím, přece nebudu čekat, že to najdu.
A je pravda, že tohle je šrot a nějak velká pranice tam taky není.
Mám v kumbále asi 50 podobných rezatých bodáků, chtěl jsem to dát na aukci a pomalu abych se bál, že ze mě udělaj překupníka a magneta.

Volfenstein

26. 11. 2008, 19:15

Dotyčného aukce mě taky pobavily a že domů tahá šrot je jeho věc jen kdyby bral jen šrot ?? že Mrtvoláku doufám že tě ty kosti co máš doma straší a strašit budou až do konce života voják co padl na bojišti má tam i zůstat a ne bejt u tebe ve skříni

Vebr

26. 11. 2008, 19:23

Co najdu si nechám nebo zdarma rozdám kolegům sběratelům ,prodávat na burze ?není moje parketa.

jkmineral

26. 11. 2008, 19:27

Vebr, ježiš, co to je zdarma rozdat kolegům? Znám jednoho,

jkmineral

26. 11. 2008, 19:27

co mu hoši říkaji Kilínko a tomu by to srdce urvalo.

Voss 69

26. 11. 2008, 20:41

jkmineral

Zip:Neboj,po něm i před ním přijdou jiní,např. my čistíme do mrtě

olimpus

26. 11. 2008, 21:08

ta flinta je manlicher vzor 1888/90....tento typ nema klasicke otvaranie zaveru .... neotaca sa .... iba ho potiahnes k sebe ... byt tebou tak by som to zrekonstruoval

Prasklá cívka

26. 11. 2008, 22:06

Anika Kabaja-Redy-FJ1= Švehelka největší překupnický zmr...d na Ostravsku lehce nabyt těžce prodat
už ojebal i své dobré kámoše.... šmelí se vším co mu sype do kapes
a je jedno co to je, doma má i vykopaného bubaka co kdyby šel nškdy dobře prodat.....no hnus

Ichtyloo

26. 11. 2008, 22:33

kotopaxi: máš pravdu předsedo...většina ho uřčitě zná

hypo1

27. 11. 2008, 07:28

Já nevim, ale zdá se mi, že Anika Kabaja prodává ty věci na aukru dost levně. Je každýho věc, jak s nálezama naloží. V některejch armyshopech se snažej vytřískat na válečnejch věcech miliony-třeba tady: http://www.armyzdar.cz/index.php?pg=shop&subcat=64&cat=3 To už jsou opravdový šmelináři.

Aksamit

27. 11. 2008, 09:10

hypo1: nejde o to že to prodává, ale o to, že to oznamuje celému světu..."Jsem hledač a prodávám tu kopané věci ze Slovenska"."

Redy

27. 11. 2008, 09:34

Dekuji vsem slusnym hledacum za prispevky,byt jsou samozrejme ruznorode.Tem dvema zakomplexovanym jedincum nema smysl odpovidat.Opravdu si dnes nekdo mysli,ze se da zivit kopanim??Co se tyka rozkopavani lokalit,tak kazdy kdo me zna vi,jakym jsem fanatickym odpurcem tohoto zpusobu hledani a to jak z aspektu akologickeho,tak hlavne archeologickeho.Neni prece nutne nicit vojenska postaveni ktera vydrzela v lesich pres 90roku.I hledaci a milovnici vojenske historie,kteri po nas prijdou za ix let ,maji mit moznost vse shlednout neporusene.Jsem dokonce takovy blazen,ze zahrabavam diry po jinych a sbiram po lesich desitky plastovych lahvi.Vim ze i toto bude spoute lidi trnem v oku,ale s tim uz asi nic nenadelam.Mejte si vsichni pekne a hlavne mejte hodne nalezu a trochu vic tolerance k ostatnim.Zase nekdy.Redy

Aksamit

27. 11. 2008, 10:25

Aha, takže ty vlastně ani nenosíš lopatku, nekopeš, předměty před tebou samy vyskakují ze země a tobě, dobré duši, nezbývá než ja naskládat do batohu a nabídnout sběratelům na netu, že? Zatímco jiní hledači (chamraď zakomplexovaná) "plundrují vojenská ležení", ty se procházíš po lesích, sbíráš si plastové lahve a zahrabaváš cizí lahve. Úžasné , myslel jsem že pohádky budou dávat až o vánocích.
Je příhodné, že tu o slušnosti káže člověk, kterému se po burzách přezdívá "žiďák" a předchází ho pověst bezskrupulózního parazita první třídy.
Ech, škoda času i energie...

Redy

27. 11. 2008, 10:44

Tentokrat to pane kolego nejak postrada smysl..Drz se radeji posledni vety kterou jsi sam napsal!!Normalni clovek nehodnoti jineho cloveka podle toho co nekde udajne slysel.To plundrovani byla moje reakce na Tve urazky.

Lothar

27. 11. 2008, 11:53

Aaa, pan Švehelka, no co vím, nejen na Ostravsku mu chce za jeho originály více lidí rozbít hubu...tento pán se otevřeně chlubí, že pracovat nikdy nepracoval, ani nebude. A pozor, JE PATRNĚ I POLICEJNÍ UDAVAČ, proto ty jeho mrtvoly ve sklepě tolerují. No FUJ

isonzo front

27. 11. 2008, 13:46

very very nice looks like findings in our place-slovenija gratulace !!!

send me an email sasosk@gmail.com

kebabJm

27. 11. 2008, 15:30

pan Šve. může povídat pohádky těm co ho neznají, ale za ty roky už ho znají skoro všichni v ČR i SR.

MIRI.NR

27. 11. 2008, 18:32

Very very very nice boys.Len upozornenie,ze na  Slovensku[Slovakia],sa uz  skoli protidetektorova jednotka!Tak na jar vas tam asi uvitaju alebo vyprevadia

Zubrivoj

27. 11. 2008, 18:46

Pojdete od nas svinskym krokom

1234567

27. 11. 2008, 18:57

Vidím že se to tu pěkně rozjelo to je pravda že máte doma pozůstaky vojáků to asi normální člověk neudělá.Napište zde váš názor .

Zubrivoj- a jak to chceš udělat slyšel jsem že tam jezdí dost hledačů tak pozor na ně

1234567

27. 11. 2008, 19:00

A jak jste zde psal jestli se dá uživit kopáním tak to musíte vědět vy sám ne v Praze na burze jste to byl vy co tam prodával ty kopané věci

1234567

27. 11. 2008, 19:02

MIRI.NR- a jak to je u vás z kopáním chci se tam někdy podívat

MIRI.NR

27. 11. 2008, 19:56

S kopanim Dobre.Zahrady su  uz  pokopane.

TEO99

27. 11. 2008, 20:11

1234567- pokud vím tak v poho
MIRI.NR- a prošel jsi tu zahradu důkladně
Anika Kabaja- jde vidět že tě maj lidi rádi tak zvaž jestli je dobré zde posílat fota nálezů

Redy

27. 11. 2008, 23:24

ZIP toto byla asi velka chyba nebot lze nazorne videt co to udela s lidmi bez identity.
1234567 Jak jsem psal nema smysl reagovat na reakce techto lidi.Doma samozrejme nic takoveho nemam,je to vyplod chorych zavistivych mozku.Ano jiz jsem jednou prodaval sbirkove prebytky i v Praze.

rott

28. 11. 2008, 00:23

Ano jiz jsem jednou prodaval sbirkove prebytky i v Praze.

HARTMAN

28. 11. 2008, 10:30

Ty vole to je sila:-),nejak mi vas vsech zacina bejt lito.

Marouš1

28. 11. 2008, 12:36

židák se tady předívá koukám každému, kdo jezdí na burzy, prodává nálezy, buduje sbírky, je zajímavé, že dost lidí na burzách nálezy kupuje a pak je zde prezentuje jako svoje vlastní nálezy. A to jjev pořádku.
Jinak já jsem tam v Praze také. A prodával přebytečné nálezy - jsem taky židák?.

rott

28. 11. 2008, 13:03

Marous: proberem to u kerosinu.... o5 budeš mluvit jinak ...

Marouš1

28. 11. 2008, 13:26

nevím kdo je Rott, ale u kerosinu nic probírat nebudem, od Habrů jsem neměl v hubě a hodlám v tom pokračovat

otaky

28. 11. 2008, 15:52

To bylo dobrý no .. Pánové není problém to tady skončí já vas naberu autem doma mám toho plny sklepy... jééé já měl tenkrát jet s vámi určitě by jsem si vybral možná by se našel i nějaký kousek Pikelajckny

TEO99

28. 11. 2008, 16:13

otaky- tos měl jet aspoň bys vnesl zde trochu světla

roa

08. 12. 2008, 13:13

starší možná budou pamatovat nález myslím 11 pozůstatků vojáků Wh u jedné nejmenované obce na opavsku, kde si "onen" pán FJI najmul "romské" kopáče na kopání zákopů do profilu, nebo jeho věru povedené SA képi Gau Sudetenland provenience jeho příbuzného. Nehaň me ho za jeho nálezy a kopání, mně spíše baví škodolibě pozorovat jak se z nadutého prodejce těch top věcí stává prodejce šrotu, který již rozprodal i vlastní sbírku...nezapomenutelné je i jeho oslovení kolego
PS: pracoval jako prodavač, ale to už pamatují jen ti starší

Redy

12. 12. 2008, 09:35

Ahoj pane kolego.Me zase bavi cist prispevky lidi z meho okoli,kdyz si mysli ze jsou inkognito.Vykopal jsem vojaka jednoho a romaky jsem k tomu nepotreboval,moc dobre to vis.Ty mi to zavidis??Nestaci Ti kvalitni nalezy ze sudetatskych smetaku??To Ti lezi v zaludku ty menecke prezky ktere jsem Ti neprodal??Bohuzel jsem Te k sobe domu pozval a moji sbirku jsi videl..chybami se clovek uci!!Ty me  tady hanis a ve svem prispevku ukazujes drilichovy pracak Kriegsmarine,ktery jsi ode mne kupoval v Kromerizi.To mluvi za vse.Tvuj Redy

roa

12. 12. 2008, 12:21

...moc dobře vím kdo vykopal většinu těch padlých a to že jsi to nebyl vím taky. Nevím co se čílíš , navíc já od tebe nic nekupoval, to sako bylo sehnané přes dva lidi(navíc nikde nepíši, že jsem ho našel, nález byly kalhoty, že). Klamry??? proč bych ti je měl závidět??? Nikdy jsem je nesbíral a ani nebudu, to si mně trošku s někým pleteš
Za nic tě nehaním ani nepomlouvám, jen pozoruji a bavím se  Víš tvé povýšené chování bylo pověstné a tak se nemůžeš divit, že lidí se baví jak jsi spadl.
S pozdravem
Slávek