Úvod / Nálezy

Nahlášená munice

24. 03. 2010 Autor: mrcasak 5569× 24
Zdravím tak dnes pípnul slušnej signálek! Válečnej šrot jedna 150 a  tři 20 do kanonu přivolanej pirotechnik byl spokojenej a moc rád připomínal že se tato munice nahlásila a že se nemáme vubec bát tyto nálezy hlásit! Proto nemějte strach a hlašte! Někteří začínající hledači nevědomky mohou tuto munici chtít naložit do svého autíčka jako svou trofej a vesele odvést do rušného města domu! Taky už sem ze začátku donesl domu puškogranát a zde na detektor webu kamarádi hledači hned upozornily co sem to dotách za hnus! No tímto jen chci říci že hledání je i dost riskantní koníček a všem mladým začínajícim hledačům poradit a ukázat co nekopat nečistit a naco dávat pozor!

 Autor: mrcasak

Komentáře

Fanynek

24. 03. 2010, 10:03

Tak toho bych se bál!!!

duker

24. 03. 2010, 10:03

Není co dodat...

Bedvin

24. 03. 2010, 10:34

munice se bojím a taky už jsem něco málo našel, ale za každý ohlášeí a předání pyrotechnikům byl dal metál!!!

aurumann

24. 03. 2010, 11:43

Správný a příkladný postup

tomek24

24. 03. 2010, 14:09

a proto hledám barvu

mrcasak

24. 03. 2010, 16:30

hoší tyhle kusancí hlásej barvu!!!!zapalníky maj měd nebo hliník

NeCrY

24. 03. 2010, 21:02

pan pIrotechnik by se divil

SALLMON

24. 03. 2010, 21:07

Dobře jsi udělal

fagin

24. 03. 2010, 22:01

Měděné jsou hlavně vodící kroužky.

Maffy

24. 03. 2010, 22:37

djklomfi

26. 03. 2010, 12:09

jojo, dobře si udělal... Koukam ACE Taky se nám povedlo kopnout docela krasavici :-) Tady: http://jantarovakomnata.cz/index.php/nalez-panzerfaustky.html

strozd2

26. 03. 2010, 19:29

Proč lezete do rybníku kde se nachází jen munice ???

nikdy se tam nic jiného nenašlo!!!

vyhledávání munice je pouze pro Fkaře !! jináč to celkem dobře popisuje současnej zákon o zbraních .

undertaker79

26. 03. 2010, 19:32

strozd: souhlas, zvlast, kdyz tohle misto je vyhlasene pouze nalezy munice...

Nechapu... pokud na to nemas, tak nevim, proc tam lezes.

strozd2

26. 03. 2010, 19:38

undertaker79 tady nejde o nervy tady jde o lidskou blbost čím víc se píše a vysíplá v televizi že tam jsou nálezy munice tím víc lidí tam poleze ,, na šrot to nesbíraj :-) a pak jen machrujou že volali pyrotechnika .
Pokud nekdo chce volat pyrotechniky tak ať jde hledat do prostorů jakojsou Ralsko- Maldá ,, a pod ,,,, tam toho jsou tuny!!!
normální člověk kterej hledá má zájem o hledání to zahrabe ta jak to vyhrabal a jde dál .. pokud jdu hledat tak nečekám až se policajti rozhoupaj tam dojet a hledám ....
tak jak to v zemi (v rybníku) vydrželo 60 let vydrželo by to tam dalších 100 než by se to rosypalo.

Krutor

27. 03. 2010, 19:06

Za odběr krve se dává odznáček... Co takhle dávat odznáčky za nahlášení munice? Dostal bys malinký smaltovaný granátek nebo panzerfaustek...
Pyrotechnik má za výjezd taky nějaký bonus, ne? Ještě aby nadával, když ho tak zásobujete pane Karfík, že?

mrcasak

29. 03. 2010, 09:36

id známka a záslužák z rybníka potěšil

gusper

29. 03. 2010, 11:30

strozd: Tak s tímto souhlasit určitě nemůžu. "...normální člověk kterej hledá má zájem o hledání to zahrabe ta jak to vyhrabal a jde dál .. pokud jdu hledat tak nečekám až se policajti rozhoupaj tam dojet a hledám...". Pro mě je naprosto normální, že pokud něco takového vyhrabu, tak to nahlásím. Tečka. Než se policajti rozhoupají ? Klidně to můžeš nahlásit po cestě zpátky, od hledání se tak nemusíš zdržovat. U mě se vždy rozhoupali rychle a čekal jsem max. 20 minut. A nemusíš tam s nima zůstat a čekat na pyrotechnika...

strozd2

29. 03. 2010, 12:21

Gusper je to jen o zviditelňování a ten idiot na nově to ho je jen příkladem. je třeba to zviditelňovat a ukoazovat to jak kažé věci se chytnou novináři. a čím větší strašák z toho jde udělat tím lépe. Pak se toho chytne nejakej politik jak je před volbama zvykem a bude si natom stavět ariéru do toho se přidaj archeologové a budete chodit tak max. po tmě s baterkama ryskující trestný čin neb při nejmenším přestupek. jen houšť !!!
Pán na Nově chodí hledt munici zajímalo by mě jestli má zp skupiny F. pokud né podle zákona o zbraních a střelivu se dopouší přestupku a  podle trestňáku to ná i jako nedovolené ozbrojování zbraní hromadně účinnou
tak si to přeberte

strozd2

29. 03. 2010, 12:28

Lacky a ty povídačky o známkách a záslužákách chtěl bych to vidět ak jsi to tam našel!
o kolo rybníka se nemci neukázaly ty byly na kolejích a munice se dostala do vody rozhozem jkdyž bouchal vlak a zbytek tam naházeli vojáci (američtí) v 50 letech ten rybník už armáda probírala takže tam nic jiného jak munice není !! není kde by se to tam vzalo!
známky a odznaky byly na louce za rybmíkem dnes je tam nová silnice! tak se prober a nepiš tu pí... na ten rybník jsem chodili jako parchanti na náboje .. sem tam se našel i granát ale většina toho zbyla v blátě u stavidla kde byla jen munice a z toho písku na kraji u louky ze známky a záslužáku (kerá tam nebyla ) by zbylo stejně hov...
je vidět že někteří lidé toho ještě moc nenašli a mudrují tu. začal jsem hledat v 90 létech s V3P (a tím se dala nalézt převážně jen munice) tak ím o čem mluvím ...

gusper

29. 03. 2010, 12:47

strozd: Ano, volat si TV Nova k hledání je o zviditelňování, s tím souhlasím. Ale pokud se snažíš najít něco z WWII, tak se ať chceš nebo nechceš pohybuješ po místech, kde k nálezu munice dojít může. A můžeš jít třeba na louku na mince, a taky tam nějaká "prskavka" být může. A můj názor je takový, že zavoláním na 158 rozhodně nic nepokazíš. O takovém nálezu se pak dozvíš tak akorát v policejním zpravodajství, pokud noviny opravdu nemají o ničem psát, tak si to přeberou do regionálnách vydání. Mě osobně PČR vždy za nález poděkuje a pokaždé mi připomínají, ať to pokaždé hlásím... O tom přestupku, o kterém se níže zmiňuješ - můžeš mi prosím napsat nějaké bližší info ? Docela by mě to zajímalo... Díky.

strozd2

30. 03. 2010, 11:47

gusper
§ 2 odst.2 F)
Pyrotechnickým průzkumem, cílevědomé vyhledávání munice, střeliva nebo výbušnin a jejich identifikace stanoveným postupem, případně jejich vyzvednutí.
§ 76 odst 1 B)
Fyzická osoba se  dopustí přestupku tím že cílevědomě vyhledává munici, střelivo nebo výbušniny pomocí detekční techniky a provádí jejich identifikaci bez zbrojního průkazu skupiny F

undertaker79

31. 03. 2010, 09:40

lackyy: take neverim, ze by se v tomto rybnice nasel zasluzak a id znamka. Ten rybnik znam a zna ho i spousta lidi, kteri tam byli pred tebou.

gusper: vis, pokud nekdo leze na tenhle rybnik, tak hleda vetsinou munici. O nicem jinem to tady neni a ten rybnik je tim znamy. Nevidel jsem jeste nikoho, kdo by z neho vytahl odznak nebo neco podobneho.

mrcasak

31. 03. 2010, 09:50

nálezy přímo z rybníka samozřejma nejsou!!!kousek dál však ty víš!

gusper

31. 03. 2010, 11:19

strozd: Díky.