Úvod / Nálezy / Půdovky atd.

Placka Gestapa

05. 04. 2007 Autor: Reinhard-R1 7557× 25
Už tady bylo plno placek gestapa jako nálezy a podobně ?? Tentokrát můžete sami posoudit a okoukat toto je 100% Originál mého kolegy je i z řetízkem jen tam chybí původní karabinka ta se někde zašantročila !! Těším se na vaše ohodnocení hlavně názory odborníku Děkuji

Reinhard-R1

 Autor: Reinhard-R1

Komentáře

SV.TGM

05. 04. 2007, 12:29

pekná

Iceman

05. 04. 2007, 13:08

Sorry, další falso!!!

Andy Green

05. 04. 2007, 13:18

iceman: pode čeho to poznáš? Že to písmo nemá ostré hravy

Andy Green

05. 04. 2007, 13:18

sorry hrany

Iceman

05. 04. 2007, 13:35

Andy: Napiš mi mail.

Dietr

05. 04. 2007, 13:40

Tahle placka je sice už alespoň v trochu lepší kvalitě než ta co tu byla nedávno, ale to nic nemění na tom, že je to bohužel také levota. Možná by stačilo zkusit ji ohnout jen tak mezi prsty....jednoduchá a často účinná metoda....

Iceman

05. 04. 2007, 13:44

Dietr: Ale (mimo jiné ) některá písmenka jsou vysloveně přežraná....

Dietr

05. 04. 2007, 14:03

Iceman: Nač šetřit materiálem, když je ho dost a je tak levný...
Ale někomu to stejně nevymluvíš. Asi si něco "vyslechneme"....

Iceman

05. 04. 2007, 14:37

Dietr:

Jim

05. 04. 2007, 18:50

Zamíchám se do debaty, i když tomu opravdu nerozumím. Jen mě zajímá, jak se pozná originál, třeba tady na fotce. Nemůže někdo poslat odkaz na originál? Ať se koukám jak se koukám, žádný přežraný písmenka nevidím.

odessa

05. 04. 2007, 23:15

Přátelé tohle nemusíte ani zkoumat pod lupou a je to jasné.Teď byla na Aukru kniha ohledně těchto placek a najednou se všechny vytratily.

Iceman

06. 04. 2007, 08:03

Na Aukru už zase jedna je... nemá evidentní chyby téhle, ale je celkově ubohá...

štrůtal

06. 04. 2007, 17:02

Reinhard-R1: podle čeho myslíš, že je to 100% originál? Znáš její původ?

laso

07. 04. 2007, 14:09

Jo,odborníci. Dobrý. A co ten řetízek? Je to podle vás levárna? By mně fakt zajímalo,kolik z VÁS drželo a "odborně" zkoumalo oroginál, chytrolíni. Koukám,je to tady samý certifikovaný znalec!! Reinhard,nenech si kazit chuť do dalšího objevování.

odessa

07. 04. 2007, 23:47

Laso,jak tak na to koukám,že ty máš s tímhle paskvilem něco společného.Z čeho jsi ten řetízek sundal

laso

08. 04. 2007, 00:08

Odessa: Sousedovic cvičenému potkanovi z krku. Tak jak to s tím řetízkem je???

jurgen

08. 04. 2007, 16:55

Sice nerozpoznám originál od falza ,ale musím dát za pravdu Icemanovi.
Když tvrdí že jsou písmena přežraná , tak myslí jejich tloušťku.
Tohle je lineármí serifové (patkové ) písmo ,označované v základním provedení jako antikva . Kdo se  o písmo zajímá , ví o určitých zásadách .
Především mezery mezi sebou . Když vyšrafujete mezery mezi jednotlivými písmeny ,musí mít každá mezera stejnavý optický objem .
Viz IZEI . Další věcí je písmeno O . Musí vždy přesahovat spodní a horní linii ,jinak opticky působí zcvrkle . To platí pro C,G,S,Q .
A pak je tu síla jednotlivých písmen . Porovnejte O s I , nebo poslední dvě I . Jsou každá jinak silná.

Gustafo

08. 04. 2007, 18:25

Reinhard-R1

08. 04. 2007, 18:39

Díky za hodnocení a za komentáře k dané placce s řetízkem ! Je to originál a byla již prodána. Jen pro informaci: Američan Kim Dawson Alstott pokud vám to něco říká ?? Mi za ní nabídnul 65 000kč ale bohužel je už prodaná šla za mnohem monohem míń??? Ale pal to čert šlo jen o nález a kolega chtěl abych dané fotky vystavil a a bych pravdu řekl čekal jsem přesně tyto komentáře kopie kopie a zase kopie ??? Placka byla nalezena v Ostravě a nosil ji jeden dělník na krku jen proto že tam byl hakáč a já ji od něj koupil za 700kč a prodal za 15 000kč tod´ vše k této placce ale byl to originál a zatím si stojím !!! Jen pro info ten řetízek je taky originál a kdo má doma knihu SS reálie tak at se do ní mrkne a porovná a hlavně si všimněte toho zužení ??? Jo a ještě jedna věc placka nesmí magnetizovat !!!! A na těchto fotkách to není moc vidět ale vilízá s pod stříbření žlutý kov nevím přesně o jaký kov se jedná ale možná tombak a podobně.R-1

ranun

09. 04. 2007, 20:07

Tomu panovi, kteremu jsi prodal placku se radeji neukazuj, protoze az zjisti, ze jsi mu prodal kopii, tak se na tebe nebude usmivat

Iceman

10. 04. 2007, 10:14

Reinhardt-R1: S Alstottem jsem jednou mluvil, ale že by naletěl na tohle... No, možné to je. Tenhle druh kopie (nebudu to specifikovat, pár lidí mi bude rozumět) se vyrábí už přes 30 let. Mimochodem, už Němci byli tak paranoidní, že existovala jen jedna jediná válečná fotografie téhle placky v novinách, pak už se to jen utajovalo. Na tyhle falsa naletělo tisíce sběratelů po celém světě, zejména v USA a Kanadě. Pokud nevěříš mě, tak mi pošli mailem kvalitní fotky, přepošlu ti vyjádření sběratele jménem Don Bible, (který vlastní několik desítek těhle placek (Gestapo, Kripo atd) originálů i falz) a je to nejuznávanější odborník na tuhle věcičku - ostatně napsal o nich tu knihu, o které je zmínka níže. Nebudu ti sahat do svědomí, třeba se k tobě dostala skutečně jak píšeš, a pak jsi prostě jen vyhodil 700Kč (a nevědomky podvedl kupce).
Řetízků k plackám bylo víc druhů, a byly to běžně používané řetízky i pro jiné použití. Z "originality" řetízku nelze soudit placku.
Howgh.

Reinhard-R1

10. 04. 2007, 19:28

To:Iceman : Tak jak píšu tak to bylo!! Nový majitel byl s ní dokonce v praze kde mu za ní nabízeli plno věcí na výměnu ale jestli s ním budu půjčím si ji a určitě ji skusím naskenovat fotky toho moc neřeknou hlavně na nich není vidět to co ve skutečnosti?? Dík za názory R-1

odessa

10. 04. 2007, 19:36

Naprosty souhlas s Icemanem.Oni na to parchanti casem prijdou a placky zdokonali,ale pokud jsou v obehu tyto,tak se neni ceho bat.Don Bible je opravdu TOP machr na tyhle veci.

odessa

10. 04. 2007, 19:37

Naprosty souhlas s Icemanem.Oni na to parchanti casem prijdou a placky zdokonali,ale pokud jsou v obehu tyto,tak se neni ceho bat.Don Bible je opravdu TOP machr na tyhle veci.

odessa

10. 04. 2007, 19:38

Naprosty souhlas s Icemanem.Oni na to parchanti casem prijdou a placky zdokonali,ale pokud jsou v obehu tyto,tak se neni ceho bat.Don Bible je opravdu TOP machr na tyhle veci.