Trocha války od Frunsberga II.
Zdravím všechny mrcasníky tak posílám nějaký nový přírustky do mé sbírky.Mrcasu ZDAR Frunsberg
Přispívat do diskuze a hlasovat pro vybrané komentáře mohou jen registrovaní. Prosíme, zaregistrujte se nebo se přihlašte!
Nejoblíbenější
Hřebík | |
Prosím určení | |
Stříbrná neděle | |
Vyklizení statku před bouráním | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Doporučené detektory
|
Rýžování zlata
|
Nejkomentovanější
Prosím určení | |
Čs kombinéza, kdo poradí? | |
Mina-TM41? | |
Neznámá loďicka, první republiky? | |
Letecká bunda + kalhoty |
Outdoorové vybavení
|
Autor: candies
2003 - 2024 © DetektorWeb.info - Detektory kovů, detektor web | info@detektorweb.cz
Vytvořilo: Plugo - tvorba e-shopů, tvorba www stránek
Komentáře
Venawass
21. 08. 2007, 10:14lebkoun
21. 08. 2007, 10:27Máš to pěkný a zachovalost, ani nemluvím.
Dietr
21. 08. 2007, 10:29Jsi si jistej s tím esoňským fóglem....
Gucci
21. 08. 2007, 10:42Dietr : proč bych němel?
Wehrwolf
21. 08. 2007, 10:48Vůbec nechci rýpat, atd., ale podle mě je ta SS orlice kopie, když to porovnám s tou svojí, kterou teď mám před sebou a podívám se na foto ze zadu, nevidím značení a hlavně se mi nelíbí konce křídel
Gucci
21. 08. 2007, 10:52Aktiv: značení má M1/167 tak tady nerípejte stačí se zeptat a pravé křídlo je více zničeno(ožrané)
Gucci
21. 08. 2007, 10:53Aktiv: značení má M1/167 tak tady nerípejte stačí se zeptat a pravé křídlo je více zničeno(ožrané)
Wehrwolf
21. 08. 2007, 10:58OK, jen píšu, že se mi to tak úplně nezdá. V jakých místech je značena?
Wehrwolf
21. 08. 2007, 11:01OK, jen píšu, že se mi to tak úplně nezdá. V jakých místech je značena?
Backwood
21. 08. 2007, 11:02Neríííípejte aj, aj, aj...
Sing-Sing
21. 08. 2007, 11:03... já jenom mohu říct, že puškospony lité byly ve dvou základních rozdílných provedeních, kdy jeden typ měl odlitek dělán tak, že puška byla spojena v celku s křížem a druhý byl právě jako zde tak, že mezi křížem a puškou byla mezera. problém vidím v tom, že ona mezera pokud si zvěčíte fotku reversu je zde šikmá a ve skutečnosti byla precizně rovnoběžná. Nevím. Možná je to odlitek, který není v katalogu... a ani si nejsem jist tou stopou po vyhazovači... Ale jak říkám, možné je všechno.
Wehrwolf
21. 08. 2007, 11:05A ten všeobecný útok na mne taky zezadu působí nějak,, odlitkově,,. Nechci kazit radost, sice nejsem vůbec odborník, ale já bych tomu nevěřil a od nikoho bych to nekoupil. Ostatně, jen ty sám víš, kdes je vzal
Wehrwolf
21. 08. 2007, 11:08Sing-Sing:U té SS orlice mne dost matou ty konce křídel a celkové zpracování(foto zadní strany). .
Sing-Sing
21. 08. 2007, 11:08... Jukni se na mé nálezy : pod názvem Sing-Singovo mrcasení. Tam máš detail kopačky včetně té mezery o které mluvím. Jinak jak píše Aktiv ten všeobecňák mě taky dost nesedí. Jestli jsi to kopal, pak jsem dost zmatený. Ale jestli je to koupený, vsadím na kopie.
Sing-Sing
21. 08. 2007, 11:11Aktiv: tu orlici nemám přesně v hlavě. Mussel bych se doma podívat. Mám jich celou řadu různých variant. Nechi, aby si Frunsberk myslel, že mu to nepřeji, nebo pomlouvám. Píšu, co si myslím a věřím, že to tak bere. Jde tady předpokládám o předání informací.
Gucci
21. 08. 2007, 11:12Aktiv Sing-Sing : vážím si vás ale tyto odznaky sem kopnul na ustupovce na čimelicko jestli sou to kopie nebo ne si myslete co chcete jen pro příště si asi rozmyslím jestli sem něco dám.
Sing-Sing
21. 08. 2007, 11:15Frunsberk. není důvod. já ti přece píšu: že pokud je to kopačka, tak že jsem pouze mírně zmaten z jejich vyzáže. Píšu ti taky rovnou, že je možné, že to je prostě varianta, kterou jsem neviděl. To neznamená, že nemůže být. Toť vše. Já sám jsem dalek toho, abych podle fotek tvrdil, že něco je na sto procent, nebo není pravé.
Wehrwolf
21. 08. 2007, 11:16Sing-Sing:Já mám jen jednu, tak je pěkné symetrická a je na ní i pěkné značení. Je to ale zinek, kdežto ta Frunsbergovo vypadá na hliník, takže jiná varianta. Nejsem opravdu odborník a jak píšeš, jde hlavně a jen o předání informací
Wehrwolf
21. 08. 2007, 11:21Frunsberg:Takhle to neber, nechceme tě vůbec nějak obviňovat, že sem dáváš kopie. Jen píšu, co se mně nezdá a jak píše Sing Sing, může jít o variantu, kterou jsme ještě neviděli(což je u mne dost možné). Pokud sis je sám vykopal, není co řešit. Prostě mně ale křídla té orlice nesedí
Wehrwolf
21. 08. 2007, 11:21Frunsberg:Takhle to neber, nechceme tě vůbec nějak obviňovat, že sem dáváš kopie. Jen píšu, co se mně nezdá a jak píše Sing Sing, může jít o variantu, kterou jsme ještě neviděli(což je u mne dost možné). Pokud sis je sám vykopal, není co řešit. Prostě mně ale křídla té orlice nesedí
Kuře
21. 08. 2007, 11:29souhlas s kolegama, taky mi to smrdí, myslím, že Frunsberg si jenom vytváří alibi, aby to pak mohl střelit na aukru, kde čile prodává kopaniny, a dát tam odkaz z DW, aby se lidi podívali, že to "skutečně" vykopal. Jinak osobně si myslím, že jsou to kopči udělané pánem z K. V., zvláště díky té asimetrii puškospony a nedokonalému vylití, které můžeme krásně vidět na druhé fotce.. Ale rád bych znal ještě názor jiných expertů na odznaky, kupříkladu Machar a spol.
Gucci
21. 08. 2007, 11:37Kuře : Jestli něco prodávám je moje věc né tvoje a jinak pro pány odborníky kromě kuřete jsou všechny zinkové a co e tíče varianty puštičky hned vám pošlu odkaz jen co ho najdu
Gucci
21. 08. 2007, 11:40http://www.germanmilitaria.com/Heer/photos/H034257.html
Gucci
21. 08. 2007, 11:41a to co vypadá jako hliník tak je původní stříbření na přední straně je jen místy
Dietr
21. 08. 2007, 12:04Mimochodem jen pro zajímavost, když už padla řeč o Čimelicích, tak právě v blízkém okolí se nějaký dobrák před časem pobavil tím, že osil pár levýma odznakama jedno místo. Ale ty byly na první pohled zřejmé - jen hrubé odlitky....
bába
21. 08. 2007, 12:24Bižuterka by tohle do světa nepustila. Ale zase takový odborník na odznaky nejsem - jen mi to příde špatně zpracované (zejména zadní strana).
Gucci
21. 08. 2007, 12:26Dietr : taky sem o tom slišel ale tohle bylo místo nedotčený
Kuře
21. 08. 2007, 12:52netvrdím, že jsem odborník, počkám si na jejich vyjádření, ale podle mě jsou levý... zajímalo by mě, kolik si držel v ruce za život originálů.. řekl bych, že moc ne, když je ti 13 a oháníš se tady stránkama, kde odznaky prodávají.. ale věřím, že na aukru na nich dobře vyděláš, úplně tak zmršené nejsou.. jenom mi pak napiš maila, jestli jsem se trefil s výrobcem
Gucci
21. 08. 2007, 13:11Kuře : nevim kde si vzal že mi je 13 ale to je jedno a za další nevim kde si vyděl že na té stránce t odznaky prodávájí je tam napsaná cca cena v dolarech Díky tobě je tohle můj poslední příspěvek díky takovejm jako ty hodně hledačů sem nedá co našlo měj se fajn a výrobce orličky si najdi podle RZM značení uvedeno níže snad to pro takovýho machra jako si ty nebude tak těžký a na té puštičce je 1. to bis mi mohl poradit co to je zač
ETTT
21. 08. 2007, 13:15treba je fakt kopnul (na ustupovce polskych vietnamcu )
Sing-Sing
21. 08. 2007, 13:22Chlapy zas bych nešílel. Já sice byl jeden z prvních, který poukazoval na věci, které se mi nezdály, ale opravdu aspoň za sebe nemohu zde zodpovědně tvrdit ano, nebo ne. Lesklé plochy na zinku je klasika u varianty stříbrné (která je mimochodem levnější katalogově než bronzová). mimochodem, by to tu opravdu nemělo být o zesměšňování, ale o tom, že někdo něco najde a pak to zde ukáže a ostatní svobodně sdělí svůj názor a nejlépe odborný. Jen tak se ostatní poučíme.
Frunsberg: Byla by škoda sem nálezy nedávat. Pokud jsi je našel (a já nemám důvod si myslet že ne. ) tak ti k nálezu gratuluju a ty sám víš nejlíp máš-li od nynějška doma origo, nebo ne.
Hodně dalších úspěchů.
Gucci
21. 08. 2007, 13:30Sing-Sing : díky ale Kuře už mě na tomhle webu sere dost dlouho jako uražení už na dále nehci poslouchat
ETTT
21. 08. 2007, 13:39sranda musi byt, ja se v tomto vubec nevyznam, sam na odznacek cekam, takze muzu jen zavidet. Kde se da takovy katalog wehrmacht odznacku sehnat?
Machar
21. 08. 2007, 13:44Pánové, je mi docela líto k čemu tady dochází. Já na základě těchto fotek nemůžu najít nic, co by mluvilo proti originalitě. To "nedokonalé vylití" jak tady Kuře píše k Assmannovi značenému pouze číslem patří. A spíš by mě překvapilo, kdyby tam ta "kolečka" nebyla. Odsoudit šmahem nějaký odznak je velice snadné, podložit své tvrzení fakty, to už je horší.
Delon
21. 08. 2007, 14:17Frunsberg: minule jsi u nějakého nálezu zcela bezdůvodně nazval kolegu ze Slovenska kokotem. Je mi to jedno, je to pouze Tvoje vizitka, ale to samé teď vyčítáš Kuřeti. Jestli jsou odznaky pravé nebo nikoliv, s tím se musí vyrovnat Tvé svědomí, ale sám být sprostý a u druhého vyžadovat ohleduplnost je nefér... No a jestli jsi to opravdu kopnul tak je to hezký.
garos
21. 08. 2007, 14:21pekny, celkem to ujde
Kuře
21. 08. 2007, 15:18machar:respektuji tvůj názor, nejlepší by to bylo vidět osobně, ale stejně si myslím svoje, viděl jsem výrobky jednoho pána z K. V... a jestli je to originál, tak respect, ale mnohokrát už se stalo, že někdo poslal "nález" a hned druhý den se to objevilo na aukru nebo podobném serveru. dál už se k tomu vyjadřovat nebudu,
Frundsberg: neposíláním nálezů na DW sice nepotěšíš návštěvníky, ale ulehčíš už tak plundrovaným jižním lokalitám a mohl bych říct něco o sraní do huby, kdy všem píšeš ať na jih nejezdí, že Ptáčkovna je probraná atd. a pak sám píšeš o Čimelicích.. ale nebudu se tady dohadovat s namyšleným a rozmazleným děckem. .
Gucci
21. 08. 2007, 16:04Kuře: moje slova většina hledačů mi dá za pravdu že ptáčkovna je stracená věc a to že sem místní a dokážu si najít místa kde něco je je jen moje iniciativa a dlouhé bádání to že něvěříš je jen tvoje věc ja tě nenutim plundrovaným jižním lokalitám - to chceš říct že můžu za to že sem jezdí všychny hledači z ČR a samozřejmě za to můžu já? měl by ses zamyslet nad sebou ja mam svědomí čistí.
Delon : už sem to říkal před tim já se urážet nenechám a to že vy stoho máte srandu když slovák uráží čecha to je vaše věc ja sem tady skončil ja říká kuře nemluvit o nálezech nic neříkat jen srát lidi co něco najdu asi pudu po jeho stopách
Gucci
21. 08. 2007, 16:04Machar: díky aspon někdo rozumnej
Gucci
21. 08. 2007, 16:06sry za chyby
Kuře
21. 08. 2007, 16:19Frunsberg:ty jsi vtipálek do nikoho se nikdy nezdůvodně nenavážím pokud nemám důvod.. tvoje odznaky se mi nezdají a konec. a za to že na jih jezdí hodně hledačů, obzvláště nováčci, kteří nemají lokality může každý kdo posílá příspěvky kde co bylo.. Nejsem hamoun, ale štve mě, když vidím lokality kam roky jezdím v posledním roce zplundrované, jak msíční krajina, všude díry, bordel. . Zemědělci a lesáci na jihu jsou na hledače dost vysazení díky těmhle "kopáčům", kteří nehledají pro zábavu, ale pro zisk.. ale řežete si větev pod sebou sami, každý na to jednou přijde, záleží jen za jak dlouho...
Robindelez
21. 08. 2007, 16:26Frunsberg jak malý chlapec ako pozeram tak ty si tu nad svojim nalezom stravil vyše 5hodin a cakal kým ti niekto nieco ktomu napise, len su to neni ódy na radosť a to ťa nasr. . či je to origo vieš ty, ale tvoj prístup je na nízkej urovni
andolf
21. 08. 2007, 16:44Věk bych do toho nepletl, mě je 15 a vůbec nechápu proč se tu hádáte! Navíc do toho pletete věk, chápu že jde také o zkušenosti, ale jinak chování a psychická, morální zralost nezávisí na věku. Nechápu, že se tu hádáte a vůbec o co vám jde
andolf
21. 08. 2007, 16:46Pokud chcete aby tenhle web fungoval tak jak píšete - že sem nekdo neco posle a ostatni mu poradi- musite se vyvarovat přízemního urážení, velkohubých prohlášení a namyšleností!
Sing-Sing
21. 08. 2007, 17:10... andolfovi je sice 15, jak píše, ale má 100% pravdu
Mauserk98k
21. 08. 2007, 17:34nějak se do toho nechci vměšovat, ale frunsberg napsal že je to jeho poslední příspěvek a za ním následovaly další 4
numík+
21. 08. 2007, 17:44ale pánové, tady by se měli přece psát své názory na nálezy, a ne psát blbosti kdo je jak duševně vyspělý, pokud je to podvod, tak se na to nekoukejte, a bude klid, myslet si o tom může každý co chce, je tady dobře vidět jaká tady vládne nevraživost, ne jenom tady, ale v celém státě, a jak tu někdo psal, podřezáváme pod sebou větev
cortes
21. 08. 2007, 18:04Odznáááčky jsou fajné... Nepoznám na fotce.. je či není falešný... Ale rád jsem se na ně podíval. .
standovamama
21. 08. 2007, 19:02asi to bude tak jak napsal kolega, že ti tam někdo naházel kopie. zkoumám důkladně své metaly a nějak se mi to nezdá, ale to posoudí odborník. já jsem jen kopáč
sawier
21. 08. 2007, 19:16andolf:moje řeč. Mě je taky 15 ale takový hádky rád nemám... odznáčky se mi moc líbí a´t už jsou kopie či originál... já sám mám doma kopii, sice z toho není taková radost jako z originálu, ale i tak mě to těší... a krom toho nemám tolik financí na to, abych si mohl dovolit kupovat originály a jelikož zatím nemám detektor, nemohu ani hledat... ale ať už tohle je či není originál, přece to není důvod k jakýmkoli hádkám... lidi ste dospělí a chováte se jako děcka... dospělí stále jenom dirigujou mě a mé vrstevníky aby se konečně začali chovat jako dospělí, přitom někdy jsou v některých ohledech horší než puberťáci...
Delon
21. 08. 2007, 19:16Frunsberg:musí to být šichta sedět od rána do večera u počítače. Nejspíš sis vzal kvůli svým pochybným odznakům ve škole volno.
Je mi jasné že se urážet nenecháš, to by jeho veličenstvo Frunsberg neuneslo, ale sprostě urážet jiné můžeš v pohodě. Víš kdo na Tebe platí? Hank. Utřel jsi lusku, zatáhl ocas mezi nohy a nai si necekl.
gajvar: Frunsbergovi tam nikdo kopie naházet nemohl. Ty jsi to nečetl? Jeho lokality jsou výsledkem pilného dlouhodobého bádání... Jinak ty jeho tak pracně vybádané lokality byly v době kdy se on narodil už dávno prolezlé.
bratři
21. 08. 2007, 19:22Odznáčky jsou fakt supr velice zavidím a mě je zase 14
bratři
21. 08. 2007, 19:24A kdyby to byli náhodou kopie a Frunsberg je kopl tak newim proč ho tady neustále obviňujete
sawier
21. 08. 2007, 19:30A i kdyby to byly kopie, tak jsou nádherně povedený... i když jsem ještě nikdy nedržel v ruce originál, mě by tento nález náramě potěšil... a pro Frunsberga: gratuluji Ti k nálezu a hodně štěstí při dalším hledání, nenech se odradit a přeji pevné nervy... rýpalů je dost na tomhle světě a je jen na tobě, jestli je budeš ignorovat a nenecháš si rozhodit dobrý pocit z nálezu a nebo jestli se s nimi pustíš do hádky, klterá stejně nikam nevede...
Delon
21. 08. 2007, 20:24Sig-Sing: promiň že zase oslovuji Tebe, ale než zase někomu něco na sto procent, nebo abych použil řeč DW, aby jsi s někým "plně souhlasil", přečti si také k čemu se to vztahuje. Ten andolf píše, že psychická a morální zralost není odvislá od věku. Má to sice napsané hezky, možná že bych mu to i sežral, ale s Frunsbergem to nesouvisí. Ten to zrovna není.
Jinak navrhnu Ucemu aby společne s Tebou zřídil pionýrský táber pro mladé hledače, kde by byl Frunsberg a jemu podobní a Ty bys jim tam mohl dělat instruktora. Hráli by jste bojové hry kdy bys jim zakopával kopie odznaků a oni by je hledali a pak se učili hledat rozdíly mezi originály kopiemi.
A tímto já tady na DW končím svojí tříletou pouť a věř, že už tady můj nick a ani mé moudra nikdy neuvidíš a číst nebudeš.
Gucci
21. 08. 2007, 20:43Mě je taky 15 a neříkám že sem odborník v oboru ale v tomhle oboru končím neboly pro Mauserk98k končím na DW a nálezy budu mít sám pro sebe. myslete si co chcete jen mě to mrzí že jste takový zavistivý + to máte narážka na věk a že chodíme do školy taky ste chodily a dělaly ste jiný věci než sbírání starejch věcí, v dnešní době je opravdu málo kluků v mém ročníku co se o tohle zajímají spíš kouří, chodí na disco nebo něco horšího-drogy atd. Nejsem žádnej svatoušek ale ne grázl vím na 100% že jsou to originály šel se mnou pamětník který si to místo pamatoval protože si tam chodily hrát (po válce) proto jen tohle nic víc. A navíc nevim proč ste proti mladé generaci hledačů VY starší tady nebude věčně a do hrobu si nic neveme a když jo tak nás stejně někdo vykope a co se tíče nárážek že můj děda byl u SS tak opakuji sem na něj hrdej ať dělal co dělal. tímto bych rád skončil ale vím že tu někdo zase něco připíše.........
Kuře
21. 08. 2007, 21:11souhlasím s Delonem.. Je pravda, že věk by se neměl posuzovat, ale starší a zkušenější hledači nemají v dnešní době potřebu se prezentovat svými nálezy na internetu a ničit tak náš koníček.. to spíš vy mladí jste tvorové chlubiví, ale to vám nezazlívám, chápu, že jste nadšeni z prvních nálezů, spíš by si měl ale každý uvědomit důsledky svého jednání, které vede k medializaci našeho koníčku a jeho destrukci.. o měsíční krajině už jsem tu psal... ale jak říkám, každý jednou prohlédne, záleží jen na tom kdy... jinak já jsem bohužel na malé chytrolíny co se o to zajímají 14 dní alergický a to neberte nikdo osobně.. znám také několik lidí v mladším věku, kteří svými znalostmi dalekosáhle přesahují většinu svých starších kolegů. a s Hankem má Delon pravdu
Kvítek
21. 08. 2007, 21:43Mrkněte se na předposlední Frunsbergův příspěvek, na ten záslužák... Taky jak nový, nevím, ale moc mě to nesedí.
Jim
21. 08. 2007, 22:48Nejsem schopen rozeznat kopie od originálu, protože jsem ani jedno v ruce neměl. Ale jsem schopen poznat hloupého, nafoukaného žvanila, který je se svojí češtinou na úrovni žáka zvláštní školy a pokud snad omylem ne, není schopen základní školní docházku dokončit ve stanoveném ročníku. Porovnejte si jeho tlachy, je mu 15 a je hrdý na svého dědečka, který sloužil u SS. Kdyby napsal v pionýru, byla by to spíš pravda. Dnešní 15-tiletí mají dědečky narozené v době či ještě později, kdy Frunsbergův děda udatně drtil bolševiky. Jinak nakonec, pokud sem Frunsbergu už nebudeš posílat žádný příspěvek, DW bude velmi ochuzen.
Gucci
22. 08. 2007, 00:37děda 1912 nástup k SS 1944 při vytvoření divize SS-Skanderberg působení jugoslavie boj proti partizánům po rozpuštění divize byl přidělen k SS v rakousku poté byl převelen do koncetračního tábora Dachau kde působyl jako odpovědný poddůstojník sektorové hlídky a poté 1945 se vzdal v Berlíně. není už mezi námi doufám že to stačí nebo si tet vyslechnu pro změnu co?
sawier
22. 08. 2007, 00:48Ještě chvilku se navzáem urážejte, hádejte se a bude to TOP příspěvek... ... lidi má tohle vůbec cenu?? K čemu to vede? Akorát se předháníte v argumentech! Já vůbec nezávidím Frunsbergovi a moc ho obdivuji jak tuto situaci zvládá... mohl by se na vás vykašlat a už sem nikdy nevstoupit... ale jeho hrdost mu dodává sílu vám oponovat... a to je dobře... ať už má pravdu nebo ne (to ví jen on sám a pokud pravdu nemá, shazuje tím jen své svědomí) já mu fandím, pač to zvládá dobře a má docela pevné nervy že vám ještě dokáže odpovídat... někteří z vás jsou ještě horší než gestapo... prďte na to...
Machar
22. 08. 2007, 10:13Taky je mi z toho smutno, co se tu poslední dobou na DW děje, taky už sem minimálně rok své nálezy neposílám. Kde jsou ty časy, kdy byly příspěvky na DW na úrovni a chodili sem ještě staří borci (k nimž se nepočítám, hledám jen něco přes 3 roky). Ti už jsou také znechuceni a díky tomu přicházíme my všichni o velmi zajímavé fotografie nálezů. Škoda...
zumzum
22. 08. 2007, 10:34.... a moc ho obdivuji jak tuto situaci zvládá... mohl by se na vás vykašlat a už sem nikdy nevstoupit... ale jeho hrdost mu dodává sílu vám oponovat... a to je dobře...
TAK TOHLE MNĚ POBAVILO!!!!!!!!
Franz
22. 08. 2007, 10:46... někteří z vás jsou ještě horší než gestapo...
Chodím sem už od začátku tohodle webu ale po tom co sem začali přispívat tyhle pubertální adolescenti my už nestojí za to sem hodit ani jeden příspěvek. Chlapci mají velká ramena na internetu ale velice se bojím že by v reálu dokázali říci to samé (tím myslím ty jejich urážky) co tady někomu do očí.
sawier
22. 08. 2007, 11:19Tak hele... nedělám tady ramena... jen říkám svůj názor... ostatně všichni zde říkají svůj názor... ale ne všichni ho říkají bez urážek... a to je chyba... hele víte co, vy, dospěláci, si myslíte že víte všechno nejlíp... že ste ze všeho zmoudřeli... možná máte pravdu, víte toho více než my... ale zkuste taky někdy poslouchat,, pubertální adolescenty'' a pochopíte, že všichni nejsou stejní, že každý má svůj temperament a každý svůj přístup k lidem... a že někteří z nich přijmnou urážku bez toho, aby měli potřebu urážku oplatit... ale to neřešte... chvíli to bude trvat než detektorwebu přijdu znova na chuť... tohle je perfektní reklama na tento web a admin by z toho měl radost... k vůli lidem co se dokáží jen hádat web ztrácí příznivce
Snoopy
22. 08. 2007, 12:25Pánové, přestaňte se dohadovat, vždyť někteří jste už velcí ne Jinak Frunsberg:
Sing-Sing
22. 08. 2007, 12:56DeloN. No řekl bych, že odznakům docela hovím a myslím, že kromě originálů mám i doma "pár" velmi kvalitní literatury. Frunsberka neznám osobně a má-li origo, nebo nás lakuje já nevím. Tvrdím jen, že pokud někdo bude říkat, že podle těhle fotek poznal, že to jsou stoprocentně originály, tak je to prostě blábol.
Gucci
22. 08. 2007, 13:26klidně pošlu lepší foto stačí napsat na meil rád každému vyhovím + to připravuju další příspěvek o mích helmách
Sing-Sing
22. 08. 2007, 13:34Delon: jo a tvé rozhodnutí zde se již nevyskytovat je tvůj boj a celkem nechápu, proč mi to vlastně sděluješ. Já to slavit nebudu, a nebudu proto ani brečet
LUKYHA
22. 08. 2007, 13:36Sing-Sing: sluší se odpovědět, tak udělám ještě výjimku a naposledy sem vlezu. Je vidět žes nepochopil jak jsou mi jeho odznaky ukradené. Šlo mi o to, že tento mladý namachrovaný fracek před pár dny bezostyšně a naprosto bezdůvodně nazval jednoho kolegu kokotem. Člověka, kterého nikdy neviděl, člověka o kterém neví co v životě prožil, nebo dokázal, člověka o kterém neví jak je vzdělaný atd. Chápeš to? O tohle šlo mě a Tebe jsem oslovil hlavně proto, že další puberťáček tam kázal o morálce a zastával se právě Frunsberga. paradoxně člověka, který mockrát svými výroky prokázal, že žádnou morálku nemá. (přečti si všechny jeho příspěvky a změníš názor)Tak teď už to možná chápeš a omluvíš že někdy vypěním.
Sawier: přestaň si tady ty puberťáčku konečně honit dásně, vezmi svého pohádkového hrdinu a společně odjeďte na Slovensko, kde může ten tvůj pohádkový drak Frunsberg říci ještě jednou do očí tomu pánovi to samé, co napsal tady. Jesli si myslíš že každý namachrovaný fracek může bezdůvodně jiným nadávat do kokotů, tak bude nejlepší, když tam dostanetete držku společně!
LUKYHA
22. 08. 2007, 13:43Sing-Sing:promiň zase jsem psal omylem přes nick mého zaměstnance, kterému umožňuji přístup na net. To, že jsem se rozhodl nepřispívat už vůbec ničím, nemá nic společného s Tebou. Tento web považuji za ztracený po duševních výronech těch puberťáků a považuji (o proti Tobě) pod svojí úroveň s nimui o čemkoliv diskutovat a učit slušnému chování. Přečti si příspěvky a reakce ostatních a zjistíš, že jsi tady sám s těmi chlapci jako kůl v plotě.
Sing-Sing
22. 08. 2007, 14:06Delon: Já se opravdu nezastávám, jednoho, ani druhého. Jestli tady někdo dřív na někoho vyskočil jsem zrovna nečetl. To že má pravdu jsem myslel né, že on je gut, ale že obecně by tu nemělo být místo pro urážky a to od nikoho. Já s těmi chlapci nejsem, jsem jen pro nějakou kulturu, kterou tady ale opravdu začínám v poslední době marně hledat.
npr.Džigira
22. 08. 2007, 14:07sawier: chlapče, chodím sem nějakej ten pátek a věř že na to nemusím být 100 letý kmet abych s trochou rozumu v hlavě viděl, že s novou vlnou rádoby hledačů jde tento web zvolna do sraček...
npr.Džigira
22. 08. 2007, 14:13LUKYHA: ...... a dobře jsi to napsal.
Gucci
22. 08. 2007, 14:15LUKYHA: vůbec nekoukáš na to že mě ten slovák nazval Fujtajzbergem to je snad normální pro mě to byla provokace ale když si na tebe tady někdo otevře hubu tak hned nám nadáváš do puberťáků atd nevim kdo by tu měl dostat a + to sem ještě neslišel důkaz kterej by řek že jsou to kopie chci ho od tebe slišet
Kuře
22. 08. 2007, 14:38Delon als. LUKYHA+npr. Džigira: souhlas s vámi pánové
cortes
22. 08. 2007, 14:38Se na to už vyprdnite. Bude sraz třeba,, Kdyně, , Tak tam všichni tady zůčastnění přijeďte a tam to u piva rozeberte... ... Pokud to teda nebude pod něčí úroveň... Hodně nálezů pánové
cortes
22. 08. 2007, 14:39npr. Džigira.. Nazdár chlape...
Kuře
22. 08. 2007, 14:41Jen jestli všem zúčastněným nalejí
cortes
22. 08. 2007, 14:45Kuře -Máš pravdu, ale jednou se přihmouří oko.. Ono po pivku se lépe duskutuje.
Glassmine
22. 08. 2007, 15:21creeg
22. 08. 2007, 17:23Frunsberg: Proboha, jseš ty vůbec Čech? Z toho tvýho pravopisu je mi na blití. Jestli jsou to kopie nebo ne to ode mě neuslYšíš, ale opravdu by mě moc zajímalo, jestli bys byl takovej hrdina i z očí do očí a ne jen schovanej pod nickem.
LUKYHA:
creeg
22. 08. 2007, 17:34Opravování pravopisných chyb je na DW sice poměrně neoblíbené, ale co je moc, to je moc. Jinak slovo SLYŠET je hned první ve vyjmenovaných slovech po S, jestli jste to ještě nebrali. (Další tvoje zajímavé výtvory: mích, partizánům, působyl, neboly, apod. ) Ale to je vlastně jen tvoje vizitka...
Gucci
22. 08. 2007, 17:39creeg: aby ses taky z toho nepo...... doufám že tam nemám chybu
sawier
22. 08. 2007, 17:41To je marný... zřejmě ste nepochopili účel a podstatu mých komentářů... nevím co kdy komu Frunsberg udělal, ale já jsem pouze chtěl poukázat na to, že není důležité se hádat... ale to vy asi pánové nechápete... lituji vás a dále se tímto nebudu zabývat... já jsem nikoho zde neurazil, na nikoho jsem nevyjel, tak nechápu LUKYHO názor na mé komentáře... a odsuzovat někoho k vůli věku... to si říkáte dospělí moudří lidé? vy jste nikdy nebyli mladí? a krom toho, co na tom sejde jesli mám 15 nebo 25? ale tohle už neřešte, je vidět že se mi můj záměr ukončit hádky nepovedl, a to k vůli loidem, kteří v tom zřejmě vidí potěšení... takových mi je líto... mějte se všichni jak chcete
Gucci
22. 08. 2007, 17:49sawier: vyprovokoval sem tim že sem to sem dal a někomu to nepadlo do oka tak začel něco kecat a ostaní se přidali díky moc že se za mě stavíš ale je to zbytečný připravuju novej příspěvek doufám že se bude líbit a nebude u toho tolik keců že jsou to kopie a že sem moc mladej abych mohl přispívat na DW
Sing-Sing
22. 08. 2007, 19:15creeg: ve vyjmenovaných slovech po S, jsem slovo slyšet nenašel
Néé je mi jasné, že to byl úklep Myslím, že až ty články uvidí UC - pošle Vás do volný. Tady by to fakt mělo být jen o nálezu.
Kvítek
22. 08. 2007, 19:15creeg:Ten pravopis fakt vypadá na zvláštní školu, patrně nějaký Oxford
Mauserk98k
22. 08. 2007, 19:24Kuře- úplně s tebou souhlasím!
Jim- chci vidět toho SSáka jak drtí bolševickou zadnici
sawier
22. 08. 2007, 20:28...
sawier
22. 08. 2007, 20:28A už je to TOP
Gucci
22. 08. 2007, 20:47Mauserk98k:koukám že za okupace tvoji přibuzní trpěly hodně a zároven doufám.
bratři
22. 08. 2007, 21:0393 komentářů tak to je pecka!!!!!!
Gucci
22. 08. 2007, 21:09zítra jestli bude aktualizace tak tam bude mít nové fotky odznaků a orličky
Gucci
22. 08. 2007, 21:18zítra jestli bude aktualizace tak tam bude mít nové fotky odznaků a orličky
Mauserk98k
22. 08. 2007, 21:23Tady je další ukázka inteligence toho děcka. Jak po stránce gramatické tak i obsahové.
Gucci
22. 08. 2007, 21:40Mauserk98k : hele zejtra by se tu měly objevit lepší fotky tak prosím vůbec se nevyjadřuj díky udělej to pro mě brouku
Kvítek
22. 08. 2007, 21:42Ten chlapec to nemá v hlavě v pořádku...
Kvítek
22. 08. 2007, 21:43Ten chlapec to nemá v hlavě v pořádku...
sawier
22. 08. 2007, 23:19a sme na stovce
sawier
22. 08. 2007, 23:19a jedeme dál ne?
Wehrwolf
23. 08. 2007, 00:16Frunsberg:To, že mi ty odznaky nepadly do oka ještě není důvod k tomu, abys psal, že,, někdo začal něco kecat,,! Dals sem odznaky, tak musíš počítat s tím, že v komentářích nebudou jen samé supr a gratulace!!! !! Zkus třeba přemýšlet a zjistíš, že jsme se Sing Singem a dalšími neútočili na TVOU ctěnou osobu, ale třba jsme ti chtěli pomoci v ohledu originality. Kdybys totiž do mailu napsal více, než to, co tam je, např. že jsou kopané, je tady o polovinu komentářů méně...
Kelt
23. 08. 2007, 00:56přidám bod do topu :o)))) jinak no coment, nádhera, abych se jako kolečkář něco kloudného dozvěděl... bída :o)))) že vás to ještě baví.....
creeg: chlape, vysledoval jsem že s rostoucím počtem pravopisných chyb ve větě klesá věk , má to výhody...
snafu
23. 08. 2007, 01:21Tak já taky přidám. Bejval to tady web o hledání...
odzizi
23. 08. 2007, 07:21Ahoj, vše jsem si poctivě přečetl a znovu se utvrzuji v myšlence, že bych měl skončit na tomto vebu.......
HonzaSandalek
23. 08. 2007, 07:28Teda ja kukám, to som ani ja nedokázal???
džingis
23. 08. 2007, 10:50Tak, poctivo som sa prelúskal celou touto húštinou komentárov, je to fakt škoda. Bez ohľadu na to, či sú Frunsbergove odznaky kópie alebo nie, aj ja musím konštatovať, že je škoda, keď to dôjde takto daľeko ako to ide poslednú dobu, Myslím si, že nejde o to, či má niekto 13 alebo 50 rokov, či jeSlovák, Maďar alebo Čech, ale je to o hľadačoch a "hľadačoch". Alebo skôr o rôznych povahových črtách ľudí. Myslím, že táto diskusia by bola celkom pekným reprezentatívnym materiálom pre sociológa, ktorý by skúmal, akí ľudia vlastne chodia na tento web. Chodím na viaceré weby, kde sa dá niečo dozvedieť o našom koníčku, vrátane zahraničných, a vždy som najradšej chodil na DW. Kategorické rozhodnutie, ako nechodiť sem, aké urobili viacerí kolegovia, by som nerobil. Bola by to škoda. Naša aj ich. Je to náš web, a my ho vlastne tvoríme. Vďaka webu som poznal veľa skvelých ľudí, a stále spoznávam. Ale aj ja som si všimol, že poslednú dobu, tak rok- rok a pol sa situácia zmenila, a myslím si, že pre nás k horšiemu. Porovnajte si príspevky, fotky a komentáre tak cca pred troma rokmi a teraz. Niekedy to tu pripomína džihád "prevoverných" hľadačov k tým tolerantnejším. Mrzí ma to, čo sa deje, a viem, že ja to neovplyvním. Navševovať web budem aj naďaľej, možno bude menej príspevkov, ale nemienim ani po zhliadnutí tejto diskusie totálne zanevrieť na tieto stránky. Na Slovači sa vraví, že žiadna kaša sa neje taká horúca, ako sa navarí. Takže všetkým diskutujúcim v tejto diskusii želám pevné nervy, pohodu pri hľadaní a super nálezy!
Pan.zer
23. 08. 2007, 16:39snad me za to nikdo nezjebete
Marouš1
23. 08. 2007, 19:02Podle nových fotek, které Frunsberg poslal dnes v lepší kvalitě, dám 99% na to že jsou dobré a jedná se o originály. No a to jedno procentíčko je to pověstné na těch 100% věřím jen tomu co si vykopu. Ale podle fotek u tohoto příspěvku jsem si teda jist moc nebyl.
Marouš1
23. 08. 2007, 19:03A hlavně když je majitel prodá - na Aukru nebo jinde, tak je to jeho věc.
HonzaSandalek
23. 08. 2007, 19:31Už to tak vyzerá že, tá armáda alebo ten kto tie odznaky vyrobil mal ku nim dať certifikát o pravosti a povinne ho dať tým chudákom na fronte a keď to pred zajatím alebo smrťou zahodili tak to malo biť súčasťou nálezu a ak ho stratili tak ich za trest zastreliť. Až potom tu tá časť Detektordžihád bola ukojená. Alebo máte aj vy ostatný na svoje nálezy doklad o pravosti??????????????????????????
George-83
23. 08. 2007, 21:50Teda to je zas diskuse na úrovni dejte si radši pár
MIKmik
23. 08. 2007, 22:25velmi hezkéééééééééééééééé, mít to tak to nosím doprace na viditelném mistě!!!!!!!!!!!!!
monty123
24. 08. 2007, 21:07tak jsem to konečne dočetl, mazec
Petr J.
25. 08. 2007, 22:03... koukám že za okupace tvoji přibuzní trpěly hodně a zároven doufám. "... děda 1912 nástup k SS 1944 při vytvoření divize SS-Skanderberg působení jugoslavie boj proti partizánům po rozpuštění divize byl přidělen k SS v rakousku poté byl převelen do koncetračního tábora Dachau kde působyl jako odpovědný poddůstojník sektorové hlídky a poté 1945 se vzdal v Berlíně... a co se tíče nárážek že můj děda byl u SS tak opakuji sem na něj hrdej ať dělal co dělal... kluku neštastná, co jsi to za vola! trochu lidskosti by neškodilo. nechci být sprostý, ale jdi do prdele
Gucci
27. 08. 2007, 21:23petr j: díky za názor jinak lidskej sem přesně tak jako ty zmrdi co mi tady nadávaj
HonzaSandalek
28. 08. 2007, 12:39Frunsberg : Nedaj sa. Mamin strýko bol napr. osobný vodič prezidenta Tisu. Iný vzdialený príbuzný bojoval z bolševikom na Dukle. A môj otec ako vojak Slovenskej armády v SNP. Svokor bol s Ernestom Bielikom vysadený na padáku do N. Tatier pred povstaním. Takýto sa nájdu skoro v každej rodine. Česť ich pamiatke. Držím palec.
UCAdmin
29. 08. 2007, 18:24Pratale pokusil jsem se procist par komentaru a nestacim se divit co vse se tu stihlo vyresit. Zkuste priste 2x rozmyslet jestli vas komentar vubec nejak souvisi s prispevkem a celkove s Detektorwebem. Paklize mate potrebu navzajem se urazet a osocovat se zkuste to prosim pres mail nebo nekde jinde.
Frunsberg - pouzivej priste jiny slovnik nez ten co mas ve prispevku z 21:23, diky.
Gucci
29. 08. 2007, 19:00UC - ADMIN: zase jonem já samozřejmě díky moc...
UCAdmin
29. 08. 2007, 20:18Frunsberg - to nejsi zase jenom ty. Nemel jsem cas ani chut vse procit, a prvni dosti vulgarni slovo, ktere jsem uvidel bylo hned ve tvem komentari. Takze to nebylo nic osobniho. Kdyz se podivas tak v prni casti meho komentare nabadam ke slusnosti vsechny uzivatele.
Lancialem
29. 08. 2007, 21:49Vpodstatě se tu každý snaží dělat soudce... Lidi vykašlete se na to, nestojí to za to... Běžte raděj hledat anebo polaskat své přítelkyně(ti kdo je mají).. určitě budou rády
táta a já
30. 08. 2007, 09:29lidi to je něco!!!!!!!!!!!!!! tak to je kopání se díry pod sebou tohle je fakt moc. Jako kopie to nevypadá, ale nejsu odborník. Ale ten komentář pod tím kdyby ste se nato radši vyprdli a šli si na tam se vykecai a místo tohole nic radši něco vymislely
táta a já
30. 08. 2007, 09:33UC ::::::: neslo by udelat k diskusnímu foru kolonku "chceme se hádat jak ve školce! " Protože tohle je tu častější než pěknej nález a
VSEM ::::: nebo by aspon mohl nekdo zkopírovat tule diskuzi atd a jen to tam vložit až zas bude mít kecy který tenle web jen poškozujou!!!!!!!!!!!
táta a já
30. 08. 2007, 09:35bohuzel jsem nasel asi 5 tehle diskuzi vsechny sem procetl a zjistil ze je to jen skoro v poslední době a dál sem nemel chut číst Tak se skuste zamyslet
mátoha
01. 09. 2007, 12:09Lancialem... a ti kteří je nemají, ať jdou za přítelkyněmi někoho jiného že...
Lancialem
01. 09. 2007, 17:25mátoha:ještě tak před měsícem bych měla nutkání napsat, at jdou za mnou
nixe
01. 09. 2007, 23:10Nixe
ETTT. Tři plná CD budou v prodeji na závodech v Tachově.
Trautenberg
11. 09. 2007, 11:10Pěkně udělané padělky od frunsbega II.
winky
11. 09. 2007, 21:29super diskuse
Gucci
10. 11. 2007, 21:35nautika : díky moc za podporu