Úvod / Nálezy

Ubrousku prostři se!

26. 02. 2008 Autor: standovamama 6605× 95
Zdravím všechny příznivce lítání po lese. Chtěl bych dnes představit novinku ve světě hledání, nejde doufám o reklamu:-)Jedná se o ubrousek o velikosti 30*40cm, který je momentálně testován naší bandou a první test vidíte na zde přiložené dokumentaci. Jak používat ubrousek:Rozložíte ho na pařezu v lokalitě kde se zdržovala německá vojska, řeknete "ubrousku prostři se"a jdete si lehnout do trávy pokecat s kámošema, zakouřit si, nebo vypít kávu či čaj s medem od Haryho. Po zhruba 15 minutách se vrátíte k ubrousku a posbíráte si přichystané věcičky. Druhý den můžete toto opakovat na jiném místě. Nedoporučujeme však toto zkoušet doma vytvořenými napodobeninami!!!!! Pro šťourali ty železa sloužila asi jen jako závaží, ponechána na místě. O pozůstatcích nebohého vojáka budou informovány příslušné orgány. Pokud si chcete objednat ubrousek neváhejte ubrousek@válečnénálezy.cz

Hodně zdaru přejí gajvr, chosé a ogi

 Autor: standovamama

Komentáře

siko

26. 02. 2008, 10:44

Do rit... Zas som si oslintal klavesnicu

sep1

26. 02. 2008, 10:45

ty voe oškubal neboštíka

dolin

26. 02. 2008, 10:50

Existuje verze "ubrousku" i  pro tanky?......... prostěradlo?

xfranta

26. 02. 2008, 10:52

gajvr --- Ten článek z tank. pásu umíte identifikovat? U nás se nacházejí v ruském lágru.

standovamama

26. 02. 2008, 10:56

sep1.neoškubal, měl jen známku a v ruce pojistku z granátu. DOLIN. ubrousky jsou pouze na malé předměty ale dnes v 17hodin nám bude dodán krátkosrstý jezevčík vycvičen na vyhledávání železných věcí. po otestování bude k zapujčení na email jezevčík@donestank.cz

standovamama

26. 02. 2008, 10:59

xfranta. taky bych rád kdyby někdo ten článek z pásu určil, pravda je že kousek od místa nálezu byly ruské jednotky.

jaki

26. 02. 2008, 11:10

tie dubové listy niesú náhodou znak divizie Brandenburg?

jawako

26. 02. 2008, 12:00

ahoj lidi. já používam niečo podobné ako váš obrousek. sú to tangá mojej manželky, ale najlepšie to funguje s tangami milenky. vyskúšajte. to začnú vylezať aj tý zahrabaný nebožtíci a odovzdajú vám radi všetko čo u seba majú.

standovamama

26. 02. 2008, 12:07

JAWAKO. ano i tento model jsme zkoušeli, bohužel tanga krapet připo... ný tak že to mělo opačný efekt, vše zalezlo o 10 cm hlouběji a to už nám detektor nedosáhnul

Spokie

26. 02. 2008, 12:40

beže gajvr si objednal i hrnecku var ze snedl tolik ty vtipny kase? jo nalezy jsou nadherny jen me s.. e ze to nachazi zrovna kdyz nejedu . pak mi o tom libezne jen povypravi v knajpe . doufam ze za pul hodky ten ubrousek beres s sebou!!! chci si ho pucit abych taky neco mel

dolin

26. 02. 2008, 13:05

Ten článek vypadá jako RSO,. .

sined

26. 02. 2008, 13:10

tak o takomto niecom snivam, ale asi to zostane len sen

Snoopy

26. 02. 2008, 13:16

epes kládes, a ještě máš náhradní čelist

Nibelungen

26. 02. 2008, 13:35

super, len tak dalej

romale

26. 02. 2008, 13:57

pěkná kolekce-gratulačka R.

Krislend K1

26. 02. 2008, 14:05

vynikající, pravděpodobně hodně úrodná a neprobraná lokalita... gratuluji

Itcho

26. 02. 2008, 14:38

ako to myslíš, že budú informované? Pokiaľ viem, mal by si ich zavolať rovno na miesto a to hneď. Oni by to mohli považovať za narušenie potencionálneho miesta činu, aj keď je to blbosť.

MIKmik

26. 02. 2008, 16:12

máš to moc pěkny určitě hledáte někde kolem dukly

Julik

26. 02. 2008, 16:26

To gajvr: Můžeš se mi prosím ozvat na mail?

Marouš1

26. 02. 2008, 16:59

gajvr: super nálezy, ale z těch zubů mě běhá mrázpo zádech.
Itcho: pokud umíš číst, tak je napsáno, že měl jen známku a pojistku od granátu, "potencionálne miesto činu"je minimálně 62 let staré.

Sudajev

26. 02. 2008, 16:59

A kde jsou fotky germánskejch kostí?

diefront

26. 02. 2008, 17:09

Pěknej nález, ten odznak to je dnešní Uničov.
Jistě by také zajímalo pozůstalé, kde leží jejich
nezvěstný příbuzný... Pokud to někdo nebere
s odporem na minulost... Podle vyznamenání
to byl asi pěknej úderník!

shulda

26. 02. 2008, 17:18

kua to je super MOOC PEKNY

georgecowley

26. 02. 2008, 17:22

SUPER NÁLEZY I TY KECY OKOLO

judy

26. 02. 2008, 17:40

paráda gratulace ze sudet

fujara

26. 02. 2008, 17:44

Ahoj. Koukni na moji ID známku http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&i=14038&mm=1&vd=1 Máme shodnou jednotku. Jinak velká gratulace. fujara

standovamama

26. 02. 2008, 17:54

krislend k1.mohlo by se říct že máš pravdu, ale dukla jihlava a ty hrajou hokej lokalita je to rozkopaná až to bolí, ale pečlivost přináší ovoce. Mikmik, jestli se nepletu jsi z vysočiny že? Dolin. jak si to myslel s tím článkem? já to nepochopil, tak mi to nějak vysvětli dík. Marous tobě taky děkuji že ses mě tady zastal když jsem byl kopat, někdo to tady musí trochu oživit protože to byko poslední dobou smutné ostatním dík za komentáře a budu se snažit o další nálezy.

milda70

26. 02. 2008, 19:09

neni co dodat.

lada.br

26. 02. 2008, 19:47

Gut. Není co dodat. Gratulace.

mátoha

26. 02. 2008, 20:27

Dost dobrý

varaderoxxx

26. 02. 2008, 20:28

Možná by to chtělo trošku úcty... Osobně vím, kde jsou pohřebni vojáci WH a SS a nikdy by mě nenapadlo je jít vykopat. . A zveřejnění asi taky nebyl nejlepší nápad...

Gorba

26. 02. 2008, 20:35

tak to je super obednavam 50 kusu ubrousku jaka je cena doufam ze dostanu hromadnou slevu

pliza27

26. 02. 2008, 20:36

souhlas s varaderoxxx

mirachose

26. 02. 2008, 20:40

varaderoxxxicku nechodime po hrbitovech ale po lese, id znamky jsou prevazne zahozene, nekdy ji bohuzel najdes i s majitelem§ v lese mezi stromy panimajes

varaderoxxx

26. 02. 2008, 20:42

mira chose: děkuju za vysvětlení. nebudu s tebou polemizovat

varaderoxxx

26. 02. 2008, 20:44

mira chose: děkuju za vysvětlení. nebudu s tebou polemizovat

kratass

26. 02. 2008, 20:53

tak to je super nález, neni ani možné že jsi narazil i na majitele známky!!! Ja kostřičku nenašel ani na Dukle!!

vetess

26. 02. 2008, 21:08

Moc pěkný nález . Varaderoxxx

standovamama

26. 02. 2008, 21:18

pro pitomce co neumí číst já tě potkat v lese tak ležíš vedlé té kostry ty vole! za další bych měl ještě každé lebce vlepit facku za zvěrstva která tady páchala ta verbeš 6 let a já vůl se jim ještě starám o funus, pan varaderoxxx mě za to ještě bude odsuzovat napiš kde máš ty tvoje ssáky, já je vytáhnu na slunko atˇse trochu opálej hošani

varaderoxxx

26. 02. 2008, 21:20

gajvr: dobře se bavím... jen tak dál!

varaderoxxx

26. 02. 2008, 21:21

gajvr: dobře se bavím... jen tak dál!

varaderoxxx

26. 02. 2008, 21:22

gajvr: dobře se bavím... jen tak dál!

standovamama

26. 02. 2008, 21:33

varaderoxxx. je mi jedno co si o mě myslíš. neznáš mě ani nikoho z naši party a odsuzuješ nás jako vykradače hrobek. v mém článku nahoře je napsáno že se o pozůstatcích NEBOHÉHO VOJÁKA postarájí příslušné orgány, i když to byl hajzl tak ho prostě nenechám ležet v lese jako hovno. a že holt pod známkou byla i brada za to já nemůžu a pokud jsi hledač tak tě to časem potká, pak já budu odsuzovat tebe jak psal chosé, chodíme po lese a ne po hřbitově. šlo o náhodu, ale pokud máš jiný názor já se stebou dohadovat nebudu. Věděl sem moc dobře co a proč zveřejnuji, tudíš mi je jedno co si omě kdo myslí

Voss 69

26. 02. 2008, 21:44

gajvr:Myslíš, že byl ten chlap někým pohřbený nebo tam spíš ležel na povrchu, bylo to hodně civilizačně odlehlé místo? Je možné, že to byl raněný a tahal se s nima až do konce

varaderoxxx

26. 02. 2008, 21:44

gajvr: ale já nenapsal nic o vykradčích hrobek a ani jsem tě nijak slovně nenapadal, neurážel atd... jen jsem napsal svůj názor a napsal jsem ho slušně. .

standovamama

26. 02. 2008, 21:59

ok. mě to připadalo nefér, vím co němci dokázali ale úctu k nebožtíkům ještě mám. známku jsem mu vzal ale jen proto aby se mohla provést nějaká identifikace VOSS 69 byl napovrchu, nebyl určitě pohřbenej a na velice odlehlém místě se spoustou kráterů. přímo u té čelisti byla pojistka a střepiny z granátu.

Sudajev

26. 02. 2008, 22:53

No jo prýgl no germáni mě moc neberou

Ogefr

26. 02. 2008, 23:07

Gajvr: se divim ze se vubec rozcilujes, ten pan varaderox nejspis vubec zadnej hledac nebude soude podle jeho prispevku zde na DW, me to prijde ze jsou mezi nami taci kteri se asi nemaji kde hadat, tak to zkousi na netu. Nebo snad ne pane varaderoxi? Jinak tu verbes koukej odvolat, nebo se zase budem hadat my dva a po lesich se mlatit lopatkama, nemeckej Wehrmact byla nejlepsi armada sveta, to mi nikdo nevymluvi. .

Ogefr

26. 02. 2008, 23:10

Oprava: Wehrmacht.

standovamama

26. 02. 2008, 23:20

ogefr. chci aby diskuze probíhala ve vší úctě máme tu zemřelého varaderoxxx to nemyslel zle, jen napsal co si myslí a já jeho názor respektuji. to že jsi tak trochu nácek je taky tvoje rozhodnutí

mirachose

26. 02. 2008, 23:21

ogefr, jak na to tak koukam, asi si ho nemel budit po tolika letech je cas vztavat, alespon se jeho vnukove atd dozvi kde zkoncil jejich deda

Ogefr

26. 02. 2008, 23:34

Mira: asi sem ho fakt mel nechat zdat si o vitezstvi treti rise, ja vim
Gajvr: no holt mame kazdej nejakej ten nazor

Kelt

26. 02. 2008, 23:43

gajvr: žasnu, to že vykopeš při hledání pozůstatky to se prostě může stát ale ty tvoje názory a způsob vyjadřování o tobě ledacos vypovídají. Voják ať už z jakékoliv strany zaslouží úctu, neznal jsi ho ani ty ani já. Už jen proto že to byl prostě člověk. Podívej se, každá doba, každý režim má slušné lidi a pak má ty gaunery. Paradoxem toho je že vždy při změně režimu se z hrdinů stávají gauneři a naopak. Podívej se na dnešní " vedení " a  dál si můžeš domýšlet sám... Víš podle mě tady prezentuješ své názory před docela početným obecenstvem a  tvůj " hrdinský" postoj mi přijde spíš ubohé hraní na tvrďáka co si léčí nějaké komplexy.

Tricura

27. 02. 2008, 00:46

Zajimave komentare a jeste zajimavejsi nalezy!!! Znat takovou lokalitu, tak nejdu ani spat! Jen tak dal bando . Jinak bych potreboval nejake zavazi, mam tu pruvan a porad mi tu neco poletuje - gratulace a davam

filo

27. 02. 2008, 06:22

Kelt souhlas

varaderoxxx

27. 02. 2008, 07:37

I já jsem to tak myslel, třeba to byl normální kluk, jako my, třeba vůbec nikomu neublížil... Nechci a nikdy nebudu hájit zvěrstva, kterých se jedna či druhá strana dopustila, ale když už tady raková diskuse nastala, tak jsem si myslel, že se povede slušně, bohužel už jsem sjistil, že jsem vůl... atd...

varaderoxxx

27. 02. 2008, 07:41

ogefr: a jestli jsem nebo nejsem hledač, podle příspěvků na DW prosím tě neurčuj, hodně by jsi se spletl

standovamama

27. 02. 2008, 08:07

kelt. myslíš že jsem projevil malou úctu, tak si mé komentáře přečti jeden po druhém znovu a pak mě poučuj. já nejsem žádný svatoušek a taky ho ze sebe nedělám, jak ty píšeš že si hraju na tvrdáka, tak to se taky pleteš, já si na nic nehraju, já sem prostě já a nikdo ani ty mě nemůžeš změnit. Tady je už pár let demokracie, ale asi ne pro všechny. A že ten němec byl hodný kluk jasně že byl a veškeré dokumenty o 2.světové válce jsou potom padělané ne? Jak sem již psal, věděl sem že se tady najdou někteří co mě budou pomlouvat a moralizovat taky sem věděl že to bude můj poslední příspěvek na tento web jen sem to chtěl se vší parádou o kterou se starají varaderoxxx a kelt.

Pesimista

27. 02. 2008, 08:32

To Gajvr: Známku obkresli, místo nálezu kostiček zakresli a pošli to e-mailem na adresu spolku pro německé vojáky, nabo jak se to jmenuje, odkaz tu určitě někdo má. Před tím to ale pořádně prohledejte. Po oznámení to bude zabitý (myslím tím na nálezy v místě). Jinak si nic nedělejte z těch morálně-šovinistických blábolů některých návštěvníků DW, co si myslí, že někteří mají speciální detektory na hledání kostí, brouků nebo lanýžů. Nálezy super. Gratuluji.

MIKmik

27. 02. 2008, 09:09

gajvr-podle tech vyznamenaní to byl dobry voják!! Zas kdyby tam byli němci a bojovaly tam tak by ho pohřbyli ne ho tam jen nechat ležet pod par centimetrama ne?? Třeba to byl takovej hajzl že ho ani nechceli pohřbyt!!! Ještě jednou gratulačka!!!

Delon

27. 02. 2008, 09:20

gajvr: nevím proč věnuješ hledání německých militárií tolik času, když o nich mluvíš jako o grázlech... většina hledačů kteří se zajímají o německou armádu k nim chová obdiv a  ůctu. Možná že to ale děláš opravdu jen kvůli tomu, abys to přinesl do vaší okresní organizace mladých komunistů nebo svazáků, jeko předměty na které potom plivete a pod rozvinutým rudým praporem přísaháte pomstu. No a jestli chceš někoho profackovat, tak grázlů kterých tady páchali zločiny dokonce víc jak čtyřicet let, ještě běhá hodně a facky by byly adresné. Jinak tvé rozhodnutí nepřispívat samozřejmě vítám.

TEO99

27. 02. 2008, 09:28

Nálezy jsou to pěkné a z komentářu si nic nedělej. Taky už sem nic nedávám. Tak ať se ti daří

aaany

27. 02. 2008, 09:34

gajvr: gratuluji vám k nálezům! A těma žvástama o hanobení pozůstatků udatného germánského ýýýbrsoldáta se nenechte rozhodit a přispívejte dál. Nálezy vaší party rozhodně stojí za to...

Delon

27. 02. 2008, 09:37

Gajvr : jinak jsem tam zapomněl vlepit tohle
Ale ta rozporuplnost (to profackování) mi u Tebe opravdu nějak nesedí. Myslel jsem, že jsi opravdový apolitický, zapálený válkař a obdivovatel německé armády. Prostě milovník vejenské historie.

standovamama

27. 02. 2008, 10:05

Delon. já si vzal příklad s tebe, taky ses rozhodl nepřispívat na tento web a já sem tvoji diskuzy s ostatníma pečlivě sledoval. I když tě neznám uznal sem že máš pravdu. Válkař jsem a vždy když něco najdu vžiju se do role jeho předchozího majitele, jaký byl a co asi dělal. Držím v ruce co naposledy někdo vlastnil před mnoha lety, to je pro mě super pocit. Proto taky nenechám válet německého vojáka někde v křoví a postarám se aby měl klidný spánek ve své rodné vlasti, jeho rodina se dozví kde skončil jejich předchůdce a budou určitě rádi. O fackování nemá cenu se bavit na tomto webu, ale i v dnešní době by pár lidí zasloužilo. Bohužel nejsem Zoro mstitel

Kelt

27. 02. 2008, 10:15

gajvr: cituji : pro pitomce co neumí číst já tě potkat v lese tak ležíš vedlé té kostry ty vole! za další bych měl ještě každé lebce vlepit facku za zvěrstva která tady páchala ta verbeš 6 let a já vůl se jim ještě starám o funus, pan varaderoxxx mě za to ještě bude odsuzovat napiš kde máš ty tvoje ssáky, já je vytáhnu na slunko atˇse trochu opálej hošani

tohle je veřejný projev hodný vidláka z buranova bez základů slušného vychování. Bye bye

Kelt

27. 02. 2008, 10:16

gajvr : poslední příspěvek už je lepší

milda70

27. 02. 2008, 10:18

gajvr prece nehledal na hřbitově. Takze nechapu za co je tady odsuzovanej. Na to muze narazit kazdej kdo chodi s klackem po lese. Sáhněte si do svědomí a přiznejte, že kdyby kdokoliv z vás tenhle "poklad" našel l, tak by si ho nechal taky. Podle mě parádní úlovek!

standovamama

27. 02. 2008, 10:25

kelt. proč nenapíšeš i ostatní mé komentáře než mě varaderoxxx osočil do té doby bylo vše v pořádku. Udělej si výlet doTerezína asi vás tam ve škole nevzali a to že sem vidlák z buranova si piš klidně dál, do očí by si mi to nikdy neřekl to je výhoda internetu. Nevím proč se do tohoto pořád zapojuješ jako by se to týkalo tebe, běž nakrmit domácí zvěř atˇti nepochcípou, já musím jít kydat hnůj co si na mě naházel

standovamama

27. 02. 2008, 10:34

Kelt. dík za pochvalu, já fakt nejsem žadný hovado ani nemám žadný mindrák který bych si tady měl léčit. Už ve článku k příspěvku jsem napsal nebohý voják, nebyl to žádný svatoušek ale doba byla taková, s tím mi už nic neuděláme. a že jsem vystartoval na negativní komentáře, já sem prostě taková prudká povaha. ale taky jsem kamarád který za ostatní položí ruku do ohně. Nechtěl jsem aby se diskuze dostala do těchto kolejí, tak doufám že se to blíží do konečné stanice

varaderoxxx

27. 02. 2008, 10:52

gajvr: myslím, že dokážeš opravdu rozumně uvažovat a nejsi pako. Mě WW2. také zajímá, ale ne z důvodu jakékoli propagace a vyzdvyžení jedné, nebo druhé strany. Možná jsem ten počátek diskuse mohl pojmout také jinak, ale už se stalo. Prostě mi nepřišlo rozumné chlubit se národu něčí spodní čelistí. Doufám, že když už se někdy někde potkáme, tak si těma lopatama nenamlátíme a bude vše OK. Jestli jsem to dobe pochopil jsi stejně jako já z Vysočiny. Tím bych tuhle naší slovní přestřelku ukončil.

standovamama

27. 02. 2008, 11:02

varaderoxxx. ano jsme z vysočiny a tedˇvíš že tě stejný nález může potkat taky. nešlo o chlubení s lidskou čelistí, šlo o jakési varovaní co se dá vše najít, informovat veřejnost. Já pracuji na tom aby byly ostatky vyzvednuty a odvezeny, po nálezu čelisti jsme již v místě nekopali, to atˇudělá už někdo jiný. Jsem moc rád že so to tady uklidnilo a můžu jít v klidu na oběd. možná sme se už potkali ani o tom nevíme tak proč se napadat prostřednictvím nějakého webu, vždy se dá najít jiné řešení. Hodně nálezů všem a málo

MIKmik

27. 02. 2008, 11:24

to nebylo na dukle?!!! a kurva vysočina!!! tam jsem taky zdravim!!!!!!!!

standovamama

27. 02. 2008, 11:29

mikmik. je vidět že ty si svoje komentáře u příspěvků moc nečteš?! já ti tam dávám indicie už pěkně dlouho a to že si z vysočiny vím od uveřejnění tvého prvního příspěvku jak říká Ozzy jsem prý jako KGB.

MIKmik

27. 02. 2008, 11:30

Ta kitička to je protež chibí ji stonek!!!!???

Delon

27. 02. 2008, 11:54

gajvr: nezklamas mě a jsem za to rád. Jsme jedna krev a myslím, že nemusím nic dodávat. Přeji Ti mnoho takovýchto míst a co nejkrásnější nálezy

Marouš1

27. 02. 2008, 12:29

Gajvr: jestli ty jsi z KGB, tak odkud musím bejt já??? Když jsem ti podle odznaků a známek napsal, kam chodíš hledat?? A netrefil jsem se o 10 kiláků.
Z narážek si tady nic nedělej, spíš to chtělo vystavit tu čelist se známkou solo a odznaky zvlášť, ted si každej myslí že odznaky a známky - kopačky jsou vytažený z nebožtíků.

Skok

27. 02. 2008, 12:48

je to fakt zajímavej nález, gratuluju a je v pořádku, že je nahlášenej už jen pro informaci pro případnou rodinu neboštíka a souhlasím, že pokud byl nalezen náhodně v lese, není to hanobení, ale trochu mě zamrzel Gajvrův komentář "o pozůstatcích NEBOHÉHO VOJÁKA postarájí příslušné orgány, i když to byl hajzl tak ho prostě nenechám ležet v lese jako hovno" Myslím si, že i když se jedná o okupačního vojáka, nevíme o jeho konkrétním životě a skutcích nic a proto by bylo vhodné zachovat určitou úctu ve vyjadřování. Jinak ale přeju další pěkný nálezy.

standovamama

27. 02. 2008, 12:55

marous. ty jsi STB, ještě máš v kredenci průkaz. Skok. k tomu jak sem zareagoval jsem se již vyjádřil v některém komentáři, už to nebudu dál rozebírat.

Marouš1

27. 02. 2008, 15:06

to all: každej kdo dostal nějaký vyznamenání za boj zblízka, za pěchotní útoky, nebo železný kříž, je vlastně "masovej vrah", ale v té době byla válka. Pěkně se nám to radí, nadává, označuje za zločince, a le vojáci na frontě na to asi nekoukali jako na vraždění bezbraných a nevinných ruských mužiků. Za to by jim metál nikdo nepřipnul.

Marouš1

27. 02. 2008, 15:08

gajvr: já mám jen průkaz jisker, pionýra a svazáka, dál už jsem to nestihl. Ještě mám diplom z výtvarné soutěže "Buduj vlast, posílíš mír". A jsem snad komunista???

HEJTMAN

28. 02. 2008, 13:59

Gratuluju moc hezké věci, teda až na tu jinak moc gratuluju

Backwood

28. 02. 2008, 21:35

Za okrádání padlých byl za války PROVAZ - mluvil o tom už i Haškův Švejk...

standovamama

28. 02. 2008, 22:22

backwood. já vím že je těžké přečíst si článek a tolik komentářů, proto se na tebe nezlobím anebudu už prudit ten okradenej měl pouze id známku podle které se nyní pátrá po identitě německého vojáka, který bude následně pohřben. A na ten provaz jak píšeš si hodˇprádlo o víkendu má

mirachose

28. 02. 2008, 22:31

backwood nebo robin hood jo provaz mame ve vybave je dobry na zhazovani metalu a idecek z vetvi stromu, nemuzes jen koukat na civku ale taky nahooru

twinkie13

11. 03. 2008, 08:55

Pekne pozdravujem,
I ked je to u nas docela dost caste ze pri kopani natrafim na nejake ludske kosti je bezne. Vsak v tedy sa ludia roztrhavali na metre stvorcove. Pokial to bola dost dobra supa. mne sa to taktiez stalo ale nasli sme len ruku. No a ked uz sme pri tom tak by som sa chcel opytat ako to funguje. Nedaleko od nas su pochovany neznamy vojaci a chceli by sme sa pricinit o ich kludny odpocinok a zistit kto to vlastne bol. Treba mi na to nejake papiere??? Alebo myslite ze to nie je ilegalne??? Vsak i ked boli svine treba uznat ze nemozu byt ako hovada pochovany niekde v lese. Rad uvitam vase maily na mojej mailovej adrese. Pripade i dohodu keby ste chceli byt pri to a nejak sa o to ucinit.

jdauto

31. 07. 2008, 23:27

hoši... masakr -a samozřejmě gratulace. Jinak máme nějaký kontakt na volksbund co se týče ostatků. Když bude zájem ozněte se na mail

jdauto

31. 07. 2008, 23:27

mail : jdauto@volny.cz

Venda S

23. 12. 2008, 23:07

Zdravím. Ta druhá známka shora patří bratrancovi mého dědy. Je už mrtvý, takže ji můžete zlomit

standovamama

16. 01. 2009, 10:57

venda s. jen jestli nekecáš

nexmann

20. 01. 2009, 17:28

to mě poserte muj přispěvek byl smazán kvuli nějakym...... jak je to nehumalní a ted se tu minite possr. . z nalezů a vše je ok nikoho neodsuzuji ale možná tam taky bylo víc než spodní čelist alo to už je v pohodě OMG

standovamama

22. 01. 2009, 12:39

nexmann. jo opodál ležel pohozenej šulín jako ty  tak si dej špeka a pak si to přečti od začátku. pod čelistí byla známka a několik kropenáčů. policajt si to hodil do pytlíku od svačiny, fotograf to nafotil, místo nálezu označil a cirka po 4hodinách byla akce u konce. o vyzvednutí zbytku se už postaral někdo kompetentní. stačí ti to takle?

grizzli

15. 02. 2009, 17:53

cipek

24. 11. 2009, 15:39

-Raven-

07. 07. 2011, 19:56

To EK... krásný, dobře zachovalej B. H.Mayer